Seuraa 

Olen ollut pettynyt joidenkin unipussien laatuun. Nyt viisastuneenä kysynkin, mikä on mielestänne Snug as a Bug unipussin hinta-laatusuhde verrattuna Candideen? Oletteko olleet tyytyväisiä Snug as a Bugiinne?

Tarina nimittäin kulkee niin, että ostin Candiden unipussin, ja se meni aivan kamalaan kuntoon ensimmäisessä pesussa. Ei näemmä halvalla saa hyvää. Nyt olen ostamassa kesäksi uutta ohuempaa unipussia, enkä halua kertakäyttövaatetta.

Kommentit (6)

meillä on Mollavauvan collegekankainen unipussi ja siitä olen tykännyt. Se on mukavan ohut ja väljä eli menee kesälläkin hyvin. Tosin ei ehkä pahimmilla helteillä, mutta silloin ei mitään tarvitsekaan :) Ainoa pieni miinus siitä, että unipussia on vain yhtä kokoa, joten tämä oli pikkuvauva vaiheessa mielestäni liian iso eikä sitä silloin tullut käytettyä. Nyt meidän vauvalla on pituutta 63 cm ja pussia voi jo käyttää, vaikka tilaa jääkin.

Olen myös tykännyt meidän Kushies unipussista, mutta se on fleecekankaisena liian lämmin kesällä käytettäväksi.

Meillä on Candiden froteinen unipussi, ja se todellakin on huonolaatuinen. Se halpa hinta hämäsi minut. Materiaali on pesun jälkeen todella karhea, ei voi paljaita sääriä vasten ajatella laittavansa ja jotenkin on työn laatu repsottava.

Meillä on Snug as a Bugin kapalo, ja se on oikein hyvä. Siistiä työtä, pehmoinen materiaali, ei repsota eikä hapsota. Kehtaisin ostaa kaverille lahjaksi. Luulisi, että nuo unipussit ovat yhtä hyviä, kun on sama valmistaja. Mitä paksuutta ajattelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on Snug as a bugin tuote käytössä, ja olen ollut tyytyväinen. Ei rispaannu, purkene tai menetä muotoaan. Noista unipusseista ei ole kokemusta, mutta matkapeitosta kylläkin. Lapussa lukee made in australia.

Grobag on liiviosasta liian istuva, eikä ilma kierrä tarpeeksi. On siis hautomapussi, ainakin keskivartalosta. Viime kesänä kävi ohuimman grobagin kanssa niin, että poika repi selkänsä verille, kun selkä hikosi kaikki yöt pussissa. Ihmettelin, mikä ihme vaivaa, kun heräilee ja itkeskelee. Parin viikon kuluttua tajusin, että syynä on unipussi, joka on hiestänyt selän hikinäpyille. Lopetin grobagin käytön ja ongelma katosi yhdessä yössä.

En osaa sanoa Snug as a Bugista vielä mitään, sopivan väljä malli ainakin minun silmääni näyttää todella lupaavalta. Jospa tuo meillä toimisi niin kuin pitää!

Meillä on paksu Candide Aasi-kuosia, jota on pesty kymmeniä kertoja 60 asteessa. Hiukan on kangas nyppääntynyt, mutta muuten on pussi pysynyt hyvin mallissaan.

Noukies Lola-pussi taas on aivan muodoton, siitä on yksi saumakin lähtenyt purkamaan (vetoketjun yläpäästä). Tätäkin on tosin pesty 60:ssä, se ei taida sitä kestää niin hyvin kuin Candide.

Hyviä pusseja olen saanut itse ompelemalla (no, työn jälki ei ole ihan ammattimainen :o) viime kesänä ostin Jyskistä halvan luonnonvalkoisen intianpuuvillapäiväpeiton, joka oli niin lirua kangasta etten sitä päiväpeittona olisi käyttänytkään. Mutta siitä viitosen päiväpeitosta sai kaksi hyvää ohutta unipussia, tuli ihan mukavan näköisiä kun laittoi pirteän väristä kanttinauhaa pään- ja hihanteihin ja vetoketjun reunaan.

Meillä on ollut Snug as a bug-polarfleeceunipussi, pitkähihainen malli siis, käytössä kolmisen kuukautta ja on tosi hyvä. Pessyt olen sen useita kertoja eikä ole mennyt miksikään. Nyt pitäisi ostaa kesäksi ohuempi pussi ja jos tuota samaa merkkiä löytyy mieleinen, ostan sen..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat