Seuraa 

Heissan,

Älkää pitäkö ihan hulluna, vaikka täällä aina aamuisin hillunkin. Meillä lapset heräävät aika aikaisin :). Tämäkin viikko on laihdutuksen osalta saatu kunnialla läpi, vaikka herkkuja on kyllä tullut syötyä. Tippaleipä oli niiiin hyvää. Edelleen kuitenkin 1500kcal/päivä ja liikuntaa, nyt vielä ekstraliikuntaa tullut haravoinnista ja pihan siivoamisesta, joten on ne herkutkin sulaneet 169/72,1/69,9/65 JIPPIIII...uusi kymmenluku menossa, viimeviikosta laskua 800g, johon olen tosi tyytyväinen. Nyt pitäisi vaan ottaa pari ruokien puolesta vieläkin tiukempaa viikkoa.

Millaisia vaakoja teillä on? Meillä vuoden vanha digivaaka, joka näyttää kilon enemmän kuin neuvolan se iso vaaka. Meidän vanha mittarivaaka puolestaan näyttää yli kolmisen kiloa vähemmän kuin digivaaka, joten mikähän olisi lähinnä totuutta? Sillähän ei ole mitään merkitystä mitä se näyttää, kunhan suunta on alaspäin ;) Tuntuu vaan hassulta, että noinkin paljon voi heittää.

Odottelen innolla muiden kuulumisia ja tsemppiä kaikille rutistuksessa kesäkuntoon.

Kommentit (8)

Taputus teille!

Vapun herkuttelujen myötä minun viikkoni meni ihan plörinäksi! Oltiin loppuviikko mummilassa ja siellä oli jos jonkinlaista houkutusta enkä tietenkään pystynyt niitä vastustamaan. Liikuttuakaan ei tullut niin kuin kotona. Aloitin pv-pisteiden laskemisen. Alkuviikko sujui siis mallikkaasti, mutta loppuviikolla pisteet paukkuivat yli. Onneksi nyt ei ole juhlia tai pyhiä vähään aikaan!

Näistä luvuista siis jatketaan!

162/90,7/89,8/65

Ihanan lämmin ja aurinkoinen ilma, aivan hiki tuli kun lykin lastentrattaita pitkin katuja kauppakassit kyydissä, no mutta hyötyliikuntaa hyötyliikuntaa!

Paino on noussut sen 300g takaisin , mitä sen edellisellä kerralla lähti pois, kiitos vaan kaikkien vappuherkkujen, joita ei voinut jättää syömättä. Ja muutenkin koko viikon tuli syötyä mitä sattuu, niin näkyyhän se, niin naamassa kuin vaakassa. Parina päivänä ei voinut kunnolla syödä mitään, kun kävin hampaan juurihoidossa, ja auts ku kävi kipeää kun ilman puudutusta tehtiin, se oli toinen kerta viikon aikana kun se tehtiin, kun ensimmäisellä kerralla juurta ei oltu kunnolla puhdistettu, ja niinhän se sitten alkoi märkimään. Mutta kun hampaalla on pystynyt puremaan niin johan syöminen maistuu hyvälle!!! Hyviä laskuja kaikilla ja tsemiä tällekkin viikolle!

162 / 83 / 83 / 70

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime viikolla en päässyt pinoutumaan, koska olin lomamatkalla Italiassa 4 päivää. Tänä aamuna kävin sitten puntarilla ja takapakkia on tullut. Eli rimpsuni menee näin: 168/63,7/64/60. Painoa tullut siis 300 g lisää. Syynä tähän se, että matkalla nautin ruuasta ja herkuista ja vappunakin syötiin hyvin. Nyt on taas tiukka linja päällä. Viikonloppuna on kylläkin tyttäremme 1-vuotis synttärit, joten vähän nihkeesti lähtee liikkeelle tämä. Nyt olen flunssan kourissa, joten urheilemaankaan ei pääse. Miehelle sanoin eilen, että hänen kesäloman alkuun (heinäkuu) mennessä haluan olla tavoitepainossani. Tämä taitaa olla ihan realistinen tavoite?

Meillä on aivan upo uusi digitaalinen vaaka. Sillä olen nyt painoani seuraillut ja tyytyväinen olen vaakaan, painolukemaan en niinkään!

Aloittelen pikku hiljaa osa-aikatöitä ja tarkoitus olisi käydä töissä pyörällä. Muuten tuntuu olevan liikunnalle liian vähän aikaa. Ajattelin kyllä aloittaa flunssasta parannuttuani kotijumpan painoilla, vaikka 20 minsaa joka toinen päivä.

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikkoa!

minulla meni alkuviikko mukavasti mutta loppuviikko meni männikköön...

nyt pyörällä töihin ja lisää kuntoilua eikä herkkuja....

tässä rivi:

158/86/80/63

Hyvä sarppu, sinulla on tosi hyvä vauhti päällä. Jotenkin se aina kannustaa itseä lisää, kun näkee, että tuloksia tulee.

Minulla on syömisten puolesta suhteellisen hyvä viikko takana. Makeista herkuista olen voinut kieltäytyä, mutta sipsejä on tullut valitettavasti syötyä liikaa. Mutta jospa ne vapun jälkeen jäisi mieluummin kauppaan, niin ei tulisi sorruttua. Pudotusta viime viikosta 300g, eli hitaasti, mutta varmasti alas päin mennään.

Meillä on sellainen muutaman vuoden vanha digivaaka kotona. En tiedä, näyttääkö ihan oikein, mutta eipä se haittaa, kun kuitenkin aina samalle puntarille hyppään. Eiköhän se jotain suuntaa anna kuitenkin.

Minulla on nyt elämässäni aika suuria muutoksia edessä, lähden esim. muutaman vuoden tauon jälkeen takaisin töihin nyt toukokuussa. Hieman hirvittää, mutta joskushan se on lähdettävä. Ehkä se on painonpudotuksen kannalta ihan hyväkin asia, eipä ehdi käydä ruokakaapilla koko ajan. Ja koska työ on fyysisesti aika raskasta, niin jospa ne kilotkin karisisi...

Hauskaa vapun jatkoa kaikille ja tsemppiä uuteen, alkaneeseen viikkoon! Käykää pinoutumassa, kun kiireiltänne ehditte.

Eli lapsen synttäreitä varten tuli leivottua ja siinä samalla söin kermasta lähtien kaikkea. Ja sitten vappuna vielä toiset herkut perään ja liikuntaan ei ollut juurikaan aikaa juuri noiden synttäreiden/vieraiden takia. Hitusen kuitenkin paino tippunut. Ihme kyllä. eli 167/57.5/56.5/55 Hitaasti mutta varmasti, kai?

Olipas mullakin hieman paino tippunu...Eli tilanne näyttää nyt tältä: 166/66/64,5/62.

Ostettii digitaalinen vaaka ihan vasta, mutta jälkitarkastuksessa painoin kuukausi sitten ainakin 3 kiloa enemmän kuin nyt ja vaaka näytti siellä 62,8. Eli eroja on tosi paljon!

Lenkkeily on ollu tauolla mut nyt alkaa kantapäät olla kunnosa nii ei oo enää tekosyytä olla lenkkeilemättä :))).Kyllähän arkiliikuntaakin on aika paljon kun noita lapsiakin on 5. Mutta jotenki lenkkeily on ihan eri asia. Eli ylös, ulos ja lenkille!

HYVÄ ME!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat