Seuraa 

Huomenta!

Koko perhe pirteänä (tai no, minä tekopirteänä mutta ei kerrota muille) valmistautumassa extemporena KORKEASAARI-reissuun :) Muuta ei ollakaan tänä vappuna tehty kun flunssa meinasi pesiytyä perheeseen, niin piti ottaa vähän rauhallisemmin pe-su...Nyt korjataan vahinko.

Muiden vapunkulkua olen tässä utelemassa, miten on mennyt?

Itseäni hieman pelottaa tuo valkovuoto, joka on runsastunut ihan hirveesti, toivottavasti ei enteile mitään pahaa.

Nyt on viikkoja 12+1 ja torstaina olisi sitten lääkäri. Ultra-aikoja en ole vielä saanut, toivon että ne tulevat tämän viikon aikana. Aion kuitenkin huomenna soitella sairaalaan että missä ne viipyy...

Tässä kuulumiset minun osaltani :)

Swehina rv 12+1

Kommentit (10)

Täällä ja vappu vietetty rauhallisesti oman perheen voimin... Minullakin alkaa olo olemaan melko normaali,joten pystyn osallistumaan perheen arkeen kuten ennenkin...

Minulla oli jo n-p ultra ja kaikki siellä kunnossa.. valkovuotoa myös runsaasti ja välillä sellaista limaista ,mutta muistelen että edellisistäkin saman moista ollut joten en ole huoissani..

aurinkoista vapunpäivän jatkoa =o)

Täällä yksi taustailija, olen käynyt lähes päivittäin viestejä lukemassa mutta hyvin vähän kirjoitellut. Olen menossa istukkanäyte tutkimukseen tulevalla viikolla joten ehkä vasta sen jälkeen jos kaikki kunnossa, alan uskaltautua mukaan enemmän.

Rauhallinen vappu takana ( vapaa ) ja pitkä työputki edessä. Joku täällä manasi joku päivä yövuorojen tuskaa, ja olen itse ihan samaa mieltä ei ole raskaana olevan hommaa ( huono valvomaan olen kyllä muutenkin ) Itse jouduin keskeyttämään yöni ja hakeutumaan sairaslomalle, koska oli niin vaikeaa. Onneksi yöt nyt vähenee koska vakituinen yöhoitaja aloittaa.

Kuvottava olo on kuin ihmeen kaupalla nyt viikonlopun aikana hävinnyt, onkohan tämä pysyvää toivottavasti.

Silvain 10+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En olekaan aikoihin kirjoitellut, lukenut aina silloin tällöin. Eilen lähdettiin puolen päivän aikaan tivoliin ja pojat 3ja 1v kiersivät pienten laitteissa. Ihana ilma oli olla tivolissa. Siitä sit jatkettiin kavereiden luo " vappubileisiin" josta minä kotiuduin poikien kans heidän nukkumaanmenoaikaan. Isäntä kotiutui joskus aamuyöllä, ja nukkuu siis edelleen. Ihan kiva vappu!

Ultrassa kävin viime keskiviikkona ja yksi virkeä vauvanalku sieltä löytyi ;). Onneksi! Olin pelännyt ettei olisikaan mitään, kun on ollut niin oireeton raskaus kahteen aiempaan verrattuna. Mutta pieni sydän siellä kuitenkin jyskytti. Eka lääkärikäynti olis 10.5, joten sitä odotellessa...

JaaSa, pojat ja Jumbsu 11+1

Vappu on mennyt töiden merkeissä, eikä vapaata ole näkyvissä ennen ensi viikonloppua. Eipä tuo haittaa, ei meillä ole Vappua aiemmin mitenkään juhlitukaan.

Minulla alkoi lauantaina 12. rv ja vatsa pullottaa ärsyttävästi ylävatsalta, ei niinkään alhaalta. Olo on tukala kun suolisto ja vatsalaukku tuntuvat hakevan uutta elintilaa. Kasvava kohtu

tuntuu inhottavan tuntuisena möykkynä aina kun joutuu kumartamaan. Kumarteluihin on täytynyt löytää aivan täysin uusi tekniikka.

Onneksi huono olo on jo loppunut, mutta pahoinvoinnin vuoksi jatkuvaan naposteluun tottuneena on ollut vaikeata alkaa katsomaan syömistensä perään. Oloni ei kuitenkaan ole ihan niin hyvä, että voisin mennä minulle määrättyyn sokerirasituskokeeseen. Pelkkä ajatuskin sen litkun juomisesta saa minut kärvistelemään huonon olon rajamailla.

Terkka varmaan oletti minun käyvän tässä ennen toista neuvolakäyntiä siellä labrassa, mutta en kertakaikkiaan ole voinut käydä.

Viikon kuluttua onkin sitten np-ultra ja samalla viikolla olen menossa neuvolaan, jossa on lääkärintarkastus myös. Ihan hyvä juttu, ei vain malttaisi millään odottaa.

Eipä tässä nyt tällä haavaa muuta. Hyvää alkavaa arkea kaikille!

-Kanelisokeri (11+2)

Meilläkin hauska vappuaatto: aamupäivällä ulkoilua, iltapäivällä tuttavaperheen kanssa ulos syömään ja hiekkalaatikon kautta meille seurustelemaan. Mukavaa oli, minä varmaan olin ainoa, joka aamulla oksensi... Kummasti pukkaa toisinaan edelleen paha olo, joka ei näin paljoa esikoista odottaessa vaivannut. Edelleen tiputteluvuotoa, pitänee ottaa huomenna terkkariin yhteyttä ja pyytää lähete labraan, jotta saadaan suljettua tulehdus pois. " Kaikki" muut syyt isoille vuodoille ja niitä seuranneille tuhruille taitaakin olla jo tutkittu.

Esikoisen lounaan jälkeen lähdetään piknikille, pitänee alkaa valmistaa eväitä.

Ingefära 12+6

Vappua vietettiin siskon perheen kanssa, tosin esikoisen oksutauti vähän latisti tunnelmaa... No, toivottavasti menee pian kokonaan ohi ja me miehen kanssa säästytään... Ja siskon perhe myös. Mutta sen näkee.

Masusta sen verran, että mullahan on tää mutanttimaha, joka on ollut näyttävästi esillä rv 8+ alkaen, jonka jälkeen siis asiaa ei ole voinut salata. Johtunee osaltaan hoikasta varresta ja eteenpäin kallistuneesta kohdusta ja sitten vissiin siitä, että mun vauvat ei tykkää kasvaa sisälle, vaan tahtoo näkyä ulos heti ;) No esikoisesta maha oli kaikkien tiettävissä rv 11+ ja tästä siis jopa 3 viikkoa aikaisemmin. Nyt on niin muhkean kokoinen (rv 14+1), että menen koossa noin viitisen viikkoa edellä esikoisen mahan kasvua (kuvista päätellen). Missään vaiheessa kummastakaan raskaudesta ei ole se turvotus laskenut, tai siis se on huomaamatta vaihtunut ns. oikeaksi vauvamahaksi.

Mutta nyt pitää viedä esikko nukkumaan!

Marrastoive rv 14+1

Kotona ollaan oltu perheen parissa,flunssaisina ja esikoisella vielä alkanut siitepölyallergia.

Eilen ulkoiltiin ja grillattiin ensimmäistä kertaa,oli hyvää..

Kohtu on kasvanut yht' äkkiä, tuntuu hieman navan alapuolella, ehkä siellä sittenkin on elämää!?

Viikon päästä maanantaina se ultra,miten jaksan odottaa?? En uskalla käydä neuvolassa kuuntelemassa mahdollisia sydänääniä, otetaan sitten kaikki info siellä ultrassa.

Kaunista vapunpäivää kaikille!

Jas 12+3

Mulla masu pullahti viime viikolla näkyviin ja nyt sitä ei piilottele enään millään. Eli RV11 oli silloin ja tänään 12+0. Tietty masu näkyy aika aikaisin, kun on neljäs jo tulossa.

Tällä viikolla on sit nt-ultra ja vähän stressaa sen vastauksen odottelut jo etukäteen. En tiedä osallistunko RV15 tarjolla olevaan verikoeseulaan. Vaikeita asiota =/

Saaga RV12+0

Mullakin on huomenna np-ultra, kuten taisi olla Tuulillakin. Jännittää täälläkin. Mies onneksi pääsee mukaan, ottaa siihen kohtaa ruokatauon.

Mulla on tämmöinen on/off -maha. Välillä ihan hillitön pötsi ja välillä taas ei ollenkaan. Viime perjantaina ei mahaa pystynyt millään peittämään, ja kommenttiakin tuli tutulta. Nyt se on taas sukeltanut pois, joten taisi olla vaan turvonnut, kuten joskus aikaisemminkin. Kohdun tunsin vain kerran, enkä ole etsimälläkään sitä enää löytänyt, mutta eiköhän se paikallaan ole :) Kohdun kannattimiin sattuu julmetusti, jos sängyssä kääntää kylkeä rivakasti tai jos vaakatasossa menee niistämään. Esikoisesta ei tällaista paljon tainnut olla, mutta onhan tämä nyt vähän eri juttu. Paino ei ole edelleenkään noussut vaikka olen vetänyt sipsiä ja pitsaa lähes päivittäin...

Toivottavasti huomenna nähdään kaksi tervettä vauvanalkua!

Alia ja tiku+taku rv13+0

Meillä on ollut ihan rauhallinen vappu, kotona oltu oman perheen kesken ja grillailtu. Tänään ollaan lähössä vapputorille.

Jee huomena np-ultra, hiukan jänskättää :)

Eipä tässä sit kai muuta, painun suihkuun...

Hauskaa vappupäivää!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat