Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Veera, Marita, Saija ja Sini riisuutuivat – ”En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi inhota kehoani”
Me Naiset Lapsettomuus on ollut Heta ja Antti Rinteen suhteen kipein asia: ”Kaikki mahdollinen tehtiin”
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Olen aloittanut juuri työt. Voinko saada lainaa? Olen aloittanut juuri työt. Voinko saada lainaa? Vierailija klo 8:31 | 1.5.2006 Tarkoituksena olisi hakea parin tuhannen euron yksityislaina, koska olisi muutama hankinta edessä. Miten lainan saamiseen vaikuttaa se, kuinka kauan on ollut työssä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (6) 1/6 | klo 9:37 | 1.5.2006 Olen myös hoitanut raha-asiat hyvin, eikä entuudestaan ole velkoja. ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/6 | klo 9:27 | 1.5.2006 Monissa työsuhteissa koeaika esim. 3 kk, silloin ei vielä todennäköisesti saa lainaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/6 | klo 9:47 | 1.5.2006 ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/6 | klo 9:37 | 1.5.2006 Olen myös hoitanut raha-asiat hyvin, eikä entuudestaan ole velkoja. ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/6 | klo 9:27 | 1.5.2006 Monissa työsuhteissa koeaika esim. 3 kk, silloin ei vielä todennäköisesti saa lainaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Olen myös hoitanut raha-asiat hyvin, eikä entuudestaan ole velkoja.
ap
Monissa työsuhteissa koeaika esim. 3 kk, silloin ei vielä todennäköisesti saa lainaa.
ap