Vierailija

Mies aloitti eilen aamulla mukavan keskustelun ja ilmoitti minule, että ostaa minut ulos talosta heti kun vaan valmistuu koulusta. Eli Toisin sanoen haluaa minusta eroon mahdollisimman pian.. 2 pientä lasta ja yhteisiä vuosia takana 6.

Olinniin sekaisin tämän lauseen jälkeen.. Lähdin suuttuneena mökille koko päiväksi ja en ottanut mieheen mitään yhteyttä. No illaksi meidät oli kutsuttu erään tuttavapariskunnan luokse ja tämäkin meno peruuntui sitten lasten ja minun osaltani..=(

Kotiin kun palattiin ja lapset nukkuivat, niin kannoin miehen sängyn ulos, pakkasin vaatteet jätesäkkeihin ja muuta tarpeelista muutamaan laatikkoon.. Nyt ne kaikki on tossa pihalla odottamassa, kunnes mies saapuu kotiin.

Mutta mitä nyt? Miten pitää käyttäytyä kun tulee tänne?? Ei tässä ole mitään järkeä! OLen niin vihainen etten ajattele lainkaan selvästi, mutta miten hitossa mä nyt tästä voisin lasten kanssa lähteäkkään?!

Sivut

Kommentit (93)

Tarkistuskäynnille siis? Eli onko mies ollut siellä yötä ja kenen kanssa?? Mitä voisin sanoa syyksi tulooni, jos mitään epäilyttävää ei löydykkään??

ap

Vierailija:

Lainaus:

Mahtaako sulla 11 olla hajuakaan oikeasta elämästa jossa ihmiset osoittaa tunteitaan?

Vanhempani ovat osoittaneet tunteitaan koko ikäni perheväkivallan ja tuollaisen takkuamisen muodossa. Nyt en aio tehdä samoja virheitä. Mulle on jäänyt tuosta mesoamisesta ja kamojen ulos viemisestä lapsena sellaiset traumat, että todellakin olen asiallisen keskustelun kannattaja!

Lapset ymmärtävät ja kärsivät tuommoisesta ap! Keskustelkaa asiallisesti.

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tarvitse takertua! Miehesi on ilkeä ja laskelmoiva ja lähti vielä viettämään vappuakin, joten häntä tuskin asia painaa, kunhan ilkiö rellestää. Kunnon elatusmaksut sitten kanssa pyydät ukoltasi ja aloitat uuden elämän. Sano ukollesi, että nythän se vasta elämä alkaakin.

ettehän SINÄ JA LAPSET siitä lähde mihinkään. Mies lähtee ja maksaa osansa, jotta hänen lapsillaan olisi hyvä olla tutussa ympäristössä. Sitä saa mitä tilaa. Jollei jaksa hyvien lisäksi niitä huonoja aikoja niin joutaa mennäkin, muttei teidän kustannuksella.

Olet täysin oikeassa!

Myönnän että olen aina ollut tälläinen.. Tunteet vaihtuvat ääripäästä toiseen niin nopeasti, ettei mies aina edes tajua. Mutta miten tätä muuttamaan?? Yritetty on..! Lapset tässä eniten tietysti surettaa. Teki niin tai näin, niin aina lapset on kärsivänä osapuolena.

Muutto kerrostaloon on järkytys niin lapsille kuin minulle, ja jääminen taas tietää näitä välikohtauksia aivan varmasti ennen kuin lapset on muuttaneet pois kotoa:(

Miten sinä tämän ratkasisit.

Vierailija:

Lainaus:

mutta kaikille se ei kuule tehoa!!!! Menetähän itsekin nyt pulttisi kun me emme ota neuvojasi ainoana oikeana vastaan, pyydän ole meitäkin kohtan nöyrä aikuinen!

[/quote]

siksi kuulosti tutulta. Nyt äkkiä tavarat sisälle ja kadut ja olet NÖYRÄ! Itse olen opetellut nöyryyttä ja periksiantamista. Ei kukaan mies jaksa olla besserwisserin kanssa, joka on aina oikeassa ja päättää ihan kaikesta jne. Se on miehenkin koti. Relaa ja katso peiliin.

Ajauduimme sitten vielä sukulaisille kahville, eli me kotiuduimme vasta äsken.

Miehestä en tiedä koska on tullut. Oli kerännyt ryjät pihalta ja kantanut takaisin sisään! Saamari että otti päähän!

Kaiken huippu tässä on se ettei halua puhua tai selittää, katsoo vaan sohvalla jääkiekkoa!

ap

ps. auto oli päivällä kyläpaikan pihalla, eli on siellä ainakin jossain vaiheessa ollut.

mies suututti minut ja sai syyn lähteä yksinään viettämään viikonloppua. Soittelin ja pyysin kotiin, myöhemmin selvisi, että oli toinen nainen koko ajan kainalossa kun puhuttiin puhelimessa.

Vierailija:

Lainaus:

Onneksi tosiaan on lapset! Eihän tota miestä juuri mihinkään muuhun ole tarvittukkaan, kuin noiden lasten siittämiseen.;)

ap

ota siitä vaarin ap ja kasva aikuiseksi! en ihmettele miestäsi yhtään...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat