Vierailija

Näin meille keski-ikäinen naiskahvilanpitäjä todellakin tiuskaisi. Olin niin hämmästynyt, että en saanut sanaa suustani, vaan lähdin saman tien pois - jäi kahvit ostamatta.

En ole ikinä, missään törmännyt moiseen käytökseen aiemmin - en edes hienoimmissa pikkukahvioissa. Aina ovat rattaat ja lapsi olleet tervetulleita niin kuin muutkin ihmiset.

Olisi edes vaikka pyytänyt, että " voisitteko ystävällisesti jättää rattaat ulos" . Ei minkäänlaisia käytöstapoja! En kyllä astu jalallani sinne enää ikinä ja tiedoksi muillekin, että Turun raviradalla lapset eivät ole tervetulleita sisätiloihin.

Ei voi olla kyse mistään siisteysseikoistakaan, koska kyseinen kahvio on parhaat päivänsä ja siisteytensä nähnyt vuosia sitten ja toisesta päästä rakennusta oli jopa auto ajettu sisään. Ilma oli kuiva ja rattaat puhtaat.

Sivut

Kommentit (128)

No hei vain provoilija!

Täällä palstalla pyörit av-mammojen joukossa, koska olet itse sellainen. Kyllä nyt taas naurattaa makeasti.

Laittakaa hakuun tuo nikki, niin selviää mistä tyypistä on kyse.

Tämä katkera ja " herttainen" äityli on täällä ennenkin riehunut.

Taitaa olla elämäsi tylsää!

Ja minun perseeni siinä juustotiskillä jää varmasti omasi varjoon :DD

Vierailija:

Lainaus:

Tunnistan sinut varmasti juustotiskiltä. Persus peittää koko tiskin ja kakara huutaa kuin riivattu. Stockalla tosin käy vain sellaisia luusereita, jotka eivät osaa edes Stockmannin lyhennettä kirjoittaa oikein... No, jos oikein hätätapaus on, niin voihan sieltä jotain ostaa.

Et taida tunnistaa sarkasmia, vaikka se iskisi sinua turpiin! Kultakavaljeeri on ihan roskakuohari, jota sinun kaltaiset alemman sosiaaliluokan äipät kiskovat. Itse en juo kuin shamppista.

Minulle on ihan sama, mitä väriä lapsella on päällä, mutta sinä oletkin sellainen fundamentalistimamma, joka ei anna isän hoitaa lastaan. Taisit nytkin olla neuvomassa miestäsi. Mahtaako olla edes lapsen isä? Kun ei teistä alemman sosiaaliluokan pikkupimuista koskaan tiedä... paneskellaan ympäriinsä ja arvotaan isää...

Anteeksi, mutta mikä on Tokmanni? Tai älä sano.. taitaa olla alemman sosiaaliluokan roskakauppa.

Vierailija:

Lainaus:

Et taida itse lukea lehtiä. Esim. lintuinfluenssan varalta aloitetaan ensin hoitohenkilökunnasta ja sitten edetään muussa väestössä NUORIMMASTA vanhempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

</p> <p> <br /> Vierailija:</p> <p>[quote kirjoitti:

En tiedä noista pelastusjärjestyksistä yhtään mitään, mutta Kansanterveyslaitoksen sivuilla on selkeät rokotossuunnitelmat. Alle puolivuotiaita ei rokoteta. Jos tauti on raju ja uhkaa ETENKIN lapsia, niin hoitohenkilökunnan jälkeen rokotetaan lapset. Jos se tauti on lievä, niin rokotukset aloitetaan vanhuksista ja sairaista. Turha tästä on kinata, kun asia lukee KTL:n kotisivuilla. Käy sieltä lukemassa, vai oletko sisälukutaidoton! Vai etko usko edes KTL:n sivujen tekstiä?

Työni puolesta tunnen ko. tekstin erittäin hyvin. Jos tauti on lievä, rokotetaan ensin vanhukset ym. Mutta jos tauti on vakavampi lapsille tai [b]yhtä vakava kaikille ikään ynnä muuhun katsomatta [/b], rokotukset aloitetaan lapsista (hoitohlökunnan ym. jälkeen). Voi myös olla, että muita viranomaisia kuin hoitohenkilökuntaa rokotetaan ensiksi, jos yhteiskuntajärjestys niin vaatii.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ettei vaan olisi ne pahaiset kakarat, joita juuri nyt kärryissä kuljetellaan oikeiden ihmisten tiellä. Ajatelkaa millaista oppia lapsille annetaan, jos pieniin ei suhtauduta antaen arvoa.

Sen takia maksan vapaaehtoista eläkevakuutusta, josta onneksi saa verovähennyksiä. Sinun kakarastasi tuskin tulee tuolla kasvatuksella kovinkaan yhteiskuntakelpoista...

Vierailija:

Lainaus:

" Lapsiperheille on tarjolla lastenhoitopalveluja. Vanhemmat voivat syventyä ravikilpailuihin sillä aikaa kun perheen pienimmät leikkivät lastenohjaajan valvonnassa."

Tuo oli siellä ravintola/kahvila osiossa. Mikä vitsi!!!!!!!

Onneksi taalla Englannissa on panostettu lapsiperheisiin, ja muutenkin lapsiin ei ole noin tavattoman vihamielista asennetta. Lapset saavat nakya ja kuuluakin, hyvat tavat tokikin on omattava. Kaikissa ravintoloissa jne missa olen kaynyt on henkilokunta asennoitunut hyvin, jopa juttelevat mukavia lapsille.

Itse olen nyt 8kk lapsen kanssa käynyt kahviloissa ja ravintoloissa lähinnä lounastamassa tai kaffettelemassa kavereiden kanssa. Varmaan 20 paikkaa on tullut kierrettyä ja olisko kaks tai kolme niistä ollut sellaisia, joihin vaunut saa sisän pöydän viereen...

Koskaan en ole nälkäiseksi jäänyt. Jos ei ole ollut pöytiin tarjoilua tai ketään lasta katsomaan enkä ole eväitä lapsi kainalossa kaikkia pöytään saanut kerralla kannettua olen hakenut kassalta useammassa erässä tai pyytänyt apua! Kyllä vauva sylissä syödä voi ja mikään ravintola ei ole kieltänyt tuomasra vauvaa sisään vaunujen kantokopassa. Jos tilaa on ollut, niin ovat jopa antaneet extrapöydön jolle lapsen voi kopassaa jättää nukkumaan :).

Älkää vetäkö hernettä nenään joutavista asioista. Vaunukansa on muutenkin monen silmissä epäsuosiossa.

T. yks, joka ei vieläkään ymmärrä miksi esim. alennusmyynneissä ei ole erikseen " vaunutonta" aikaa...

Suomen tavoitteena on tarjota rokotetta koko väestölle pandemian alettua. Käytännössä tämä tarkoittanee, että rokotuksiin olisivat oikeutettuja Suomessa pysyvästi asuvat henkilöt ja että rokotukset ovat vapaaehtoisia. Alle puolivuotiaita ei ole tarkoitus rokottaa, koska niin pienille rokotteesta ei ole hyötyä.

Vaikka Suomessa valmistaudutaan rokottamaan koko kansa, on mahdollista, että rokotteita ei saada kaikille samaan aikaan. Tällaisessa tilanteessa joudutaan päättämään, ketkä rokotetaan ensin. Etusija on tuolloin infektiopotilaita hoitavalla terveydenhuoltohenkilöstöllä, jonka työtaakka ja henkilökohtainen sairastumisvaara ovat selkeästi suurempia kuin muilla ryhmillä. Aiempien kokemusten perusteella tiedetään, että pandemioiden vakavuus ja eri ikäluokkiin kohdistuva vaara voivat vaihdella suuresti. Jos pandemia on raju ja iskee erityisesti lapsiin ja nuoriin, heidät asetetaan etusijalle. Jos pandemia on lievä eikä aiheuta merkittävää kuolleisuutta nuoremmissa ikäluokissa, hoitohenkilökunnan jälkeen rokotetaan 65-vuotta täyttäneet ja lääketieteellisiin riskiryhmiin kuuluvat. Muun väestön lopullinen rokotusjärjestys on mahdollista määrittää vasta rokotusten aloittamisen kynnyksellä.

ja etenkin tämän keskustelupalstan, jolla LI-hysterian aikana ei voinut tuolta tiedolta kukaan varmasti välttyä.

Vierailija:

Lainaus:

Ammattitaitoinen olisi heti osannut sanoa, että alle puolivuotiaat eivät saa rokotetta. Yrittää nyt epätoivoissaan paikata tilannetta selittelemällä.

Varo vain, saatan olla juuri sinun edessäsi Stokkan juustotiskillä seuraavan kerran!

Ai, en tiennytkään, että pidät Kultakavaljeeria noin kovassa arvossa.

Vain sinunlaisellesi pinnalliselle, itsekkäälle ihmiselle voisi olla merkitystä sillä, onko vauvan vaatteet sävy sävyyn.

Hoet imetysdementia-sanaa niin taajaan, että kohta korjaan käsitykseni kasiluokkaisesta teinistä - kasiluokkaiseen teiniäitiin. Taitaa siellä itsellä roikkua vahingonlaukaus rinnalla...

Niin ja on olemassa myös parempia kauppoja kuin Stokka, mutta taidatkin sekoittaa minun tarkoittamani Tokmanniin!

Vierailija:

Lainaus:

Ihan on kuule aitoa tavaraa :) En muuten tiennytkään, että S-marketista saa kuoharipullon mallisia Pommaceja. No, on se hyvä, että sinunkaltainen työväenluokkalainen voi siitä

siemailla ja teeskennellä juovansa Kultakavaljeeria.

Ai, että isä hoitaa lasta. Mene nyt ihmeessä tarkistamaan, että tulee myssy ja potkari samaa sävyä. Ei se nuhjake kuitenkaan osaa sitä kakaraa pukea.

Niin. Sinunkaltainen loiseläjä ei osaa tunnekaan sanaa työ muuten kuin tavutettuna. Ymmärrettävää, että imetysdementiassa ei enää muista, miltä tuntui olla hyödyllinen yhteiskunnan jäsen.

Stockan on hyvä ruokakauppa, tosiaankin. Siellä ei törmää tuollaiseen roskasakkiin.

todella maksaville asiakkaille. Mammat vaunujensa kanssa ovat sitä vihoviimeistä sakkia. Vievät tilat, häiritsevät asiakkaita, vaativat em. mikroa, lapsenhoitotilaa, jne. Ei ihme, että kahvilahinnat ovat nykyään taivaissa, kun pitää mammoille olla kaikki vimpan päälle. Pysykää kotonanne!

Sen verran arvokas lasti niissä vaunuissa on!

Miten muka rullatuoli ei samoin jäisi " järkyttävän kokonsa" takia kiinni pelastautumisreitteihin?

Olet muuten itsekin ollut joskus kakara, jota joku on vaunuissa lykkinyt...

Ja tiedoksi, jos palomiehellä on pelastettava vaihtoehtoisesti sinä tai sitten pikkuvauva, niin voin valitettavasti paljastaa sinulle sen, että hän valitsee sen vauvan. Toivottavasti maailmasi ei nyt romahtanut ;D

Vierailija:

Lainaus:

Kas, kun rullatuolilla liikkuva pystyy useimmiten itse liikkumaan sillä tuolillaan ja siten pelastamaan itse itsensä.

Mammat alkaa vinkua, kun jäävät sitten järkyttävän kokoisten vaunujensa kanssa kiinni pelastautumisteihin, eikä kukaan tosiaankaan ala teidän kakaroita pelastaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat