Seuraa 

Hei,

Testasin äsken aconilla, mutta mulla ei ollut sitä käyttöohjetta enää tallella. Sain testiin kaksi viivaa, mutta toinen oli paljon haaleampi kuin toinen. Haamu se kai kumminkin on, koska aina ennen on ilmestynyt vain kontrolliviiva.

Eikö kontrolliviiva olekin se viiva joka aconissa ilmestyy lähimmäksi tikun sitä päätä josta pidetään kiinni?Se mulla oli vahva ja se haaleempi viiva ilmestyi siihen päähän mikä kastetaan virtsaan.

Ärsyttää kun se ohje on hukassa enkä kyllä uskalla iloitakaan kun ne viivat oli niin eri vahvuiset.

Auttakaapa joku jolla on se käyttöohje tai muuten tietoa, tulkitsinko viivat oikeinpäin?

Kommentit (4)

En vieläkään tiiä yhtään mitä ajatella.Tilasin lisää testejä netistä:) Siis niin pöllämystyny olo kun reilusti yli vuosi yritetty ja koskaan ei oo tullu edes haamua muusta puhumattakaan.

Ja äiskä on kylässä.Kutsuin miehen tekosyyllä kylppäriin ja nyt sekoillaan täällä kun kertoo ei voida eikä haluta vielä. Äiti tuolla mitään aavistamatta imuroi ja tiedän että halu tulla mummoksi on todella kova;)

LA olis 3.1.2007. Mut siis en mä tätä nyt vielä ihan todeks jaksa uskoo..

Kiitoksia onnitteluista ja viesteistänne!!!!

En vielä uskalla odotuspuolelle siirtyä, mutta ylihuomenna testaan uudestaan. Oon ollu kauheessa kuumeessa koko viikon ja vieläkin on nuha ja yskä päällä. Huh, toivotaan parasta että on oikea hälytys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä se on plussa!

Itse tein eilen illalla viimiseksi testin, aconilla myös. Ei mullakaan viivat ihan yhtä vahvat olleet, mut täysin selvä ja lähes yhtä vahva kuin se kontrolliviiva...

Mutta niissä ohjeissakin sanotaan, että viivan vahvuuksilla ei ole väliä. Kaksi viivaa tarkoittaa aina raskautta, mikäli se on testiajan kuluessa luettu. Ohjeet käskevät lukemaan tuloksen kolmen minuutin kuluttua. Ja yli 10min päästä tikun kastamisesta, tulos ei välttämättä ole luotettava. Eli tuon 10min kuluttua voi tulla haalea positiivinen, mut silloin se ei ole luotettava.

Onnea vielä!! Koskas teillä LA? Siirrytäänkö odotuspuolelle samaan pinoon? Mulla tammikuun 10.

keskiviikkona ja viiva oli erittäierittäin heikko MUTTA positiivinen se oli kävin terkkarilla varmistamassa vielä asian =) Onnea sinulle

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat