Vierailija

Mulla mies ulkomaalainen, ei juo ja aina on valmis lähtemään minun ja lasten mukaan minne haluankin aivan mielellään kuten tänään vapputorille :) Eilen vietimme iltaa kaverioerheen kanssa grillaillen, minä nautin muutaman viinilasin ruuan kanssa. Mies hauskuutti ja oli hyvä isäntä, eikä siihen alkoholia tarvi. Aamulla nousi jo aikaisin vaihtamaan kuopuksen vaipat ja siivosi illan jäljet. Nyt tässä yhdessä kahvitellaan ja aletaan tekemään lähtöä vapputorille ja myöhemmin käydään syömässä jossain. Ikinä ei ole lasten tarvinnut kännistä isää nähdä, eikä kyllä äitiäkään ;)

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silti olen 11 vuotta kestäneen suhteemme aikana nähnyt hänet vain yhden kerran humalassa. Juomme silloin tällöin (1-6 kertaa kuussa) viiniä, väkevän paukun tai olutta, mutta aina kohtuudella eli yleensä vain yhden annoksen. Itse en todellakaan katselisi ukkoa, joka oksentelee eteiseen, kuluttaa rahansa baarissa, örisee sohvalla kaljaa kitaten tai jättää tulematta kotiin kaupungilta.

Vastasin tuossa toisessa ketjussa, jossa kyseltiin, tuleeko mies baarista kotiin. Siis tulee ja lähtee melkein saman tien. En tiedä itsekään, mikä on saanut kestämään, mutta nyt alan olla niin kurkkua myöten täynnä ukon touhuja, että saa ruveta riittämään. Ei pitkästä suhteesta kuitenkaan niin vain lähdetä, vaikka mies olisi millainen kusipää. Ei hän aina ole ollut. Alkoholismi on kehittynyt vähitellen. Jotenkin vain aina uskoo ja luottaa, että asiat kääntyvät parhain päin, ja pitkiä hyviäkin aikoja on ollut. Mutta vähitellen huonot ajat ovat pidentyneet ja hyvät lyhentyneet, joten ei kai tässä enää kannata hyviä aikoja odotella. Pelottaa toisaalta jäädä viiden lapsen yksinhuoltajaksi, mutta sitähän minä olen käytännössä jo nyt. Itse säälin naisia, jotka katselevat juoppoäijää, mutta itse olen samanlainen säälittävä tapaus. Pitäisi vain jaksaa ryhdistäytyä.

Lapset kärsivät tuommoisesta isästä...oma isäni alotti kännäämisen kunnolla vasta kun olin 12, mutta siitä saakka olen siitä kärsinyt, enää en asu kotona ja kärsin silti siitä edelleen. Ajattele lapsiasi ja ota ero!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat