Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Luulin jo, että vauva (9kk) oli saanut sen kuuluisan kolmen päivän kuumeen, elikkäs siis vauvarokon.

Eilen oli iltapäivällä yhtäkkiä 38.8 kuumetta, tyttö töuhuili kovasti eikä ollut mitenkään sairaan oloinen eikä kiukkuinen eikä mitään. Huoneessa oli kyllä kuuma, kun aurinko porotti suoraan, mutta ei kuuman huoneen luulisi noin kovasti nostavan, vaikka sairaslapsi.comista luinkin sen olevan vähemmässä mittakaavassa mahdollista.

Kuuden maissa annoin puolikkaan annoksen suppoa (50mg) ja vielä kahdeksalta oli 38.5

Illalla yhtäkkiä yhdeksän maissa kuume laski pois. (Toi lämmin huone -teoria toimis tässä, koska myös huone viileni illan tullen.

Ja nyt aamulla ei mitään.

En mä muuten niin huolisi, mutta uskaltaisko tänään lähteä vapunpäiväkyläilyille vai mitä toi oli oikein?

Kommentit (3)

meillä poika 9kk ja oli kans tossa pari päivää 38.5 asteen kuumeessa eikä mitenkään sairaan oloinen... Nyt taas ihan ok, vähän nenä vuotaa, mutta ei mitään nuhaa mun mielestä, mahtaisko olla jotain allergiaa noista pölyistä johtuvaa! Outoa! Yhtä ihmeissäni olen kuin sinäkin!

kun hampaita pukkas ikenestä ulos. Oireina ei ollut mitään muuta ku tuo, välillä jopa 40 kuume.

Toisaalta, nyt on joku " kiva" virus liikkeellä, meidän molemmat muksut sairasti sen kuumeen kanssa. Esikoisella oli vielä silleen että ei ollu mitään muuta vaivaa ku päivän 40 kuumetta. Sitten oli 2 kuumeetonta välissä ja taas 1 päivä 40 kuumetta. Sitten oli 1,5 vkoa kuumeetonta ja taas 1 päivä 40 kuumetta.. Että kannattaa kuitenkin odottaa päivä tai pari ennenku lähtee kovasti riehumaan ja touhuamaan ettei kuume tule takas.. Ja ettei jälkitaudit iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat