Vierailija

Voiko kondylooma näpyt muuttua aftojen näköisiksi jos esim. hankautuvat ja iho rikkoutuu?

Kommentit (11)

Käyhän gynellä, niin saat penslauslääkettä. Tarttuu tosi herkästi sitten mieheenkin, eli jos sinulla kondylooma, ota mies mukaan gynelle näytille. Jos vakikumppani siis löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomasin näpyt vasta eilen illalla.

Ovat kaiketi ilmestyneet kaksi päivää sitten, mutta luulin pikkuhousunsuojan vain hanganneen kun olivat jotain halpis merkkiä ja kova reunaisia!

Ja näpyt tosiaan ovat minulla juuri " kukkakaalin" näköisiä valkoisia.

Luulin etteivät ole valkoisia koska lääkäri puhui vain " syylistä" ja syylät eivät mielestäni ole valkoisia.

ap kiittää tiedoista!

Eli minulla on aktiivinen kondylooma tällä hetkellä!

Diaknoosi on tehty jo aiemmin, lääkäri sanoi vuosi sitten tarkastuksessa että minulla on kondylooma. Näppyjä en itse nähnyt

silloin enkä tiennyt miltä näyttävät.

Mitään hoitoa lääkäri ei määrännyt, sanoi kyllä että: jos eivät olisi noin hankalassa paikassa, voisin antaa voidetta niihin.

Onko vaivaan " nopeaa parannusta" jolla nyt olemassa olevat näpyt saa nopeasti pois? Minulla on nimittäin LA ensi viikolla!

Ja mihin pääsen (hki) nopeimmin hoitoon?

Käsittääkseni niitä voi poistaa myös laserilla tai jäädyttämällä. En muista tarkkaan, koska siitä on 10 vuotta kun itselläni on kondyloomaa ollut. Jos näpyt aktiivisina, niin luulisin ettet sillon alateitse synnytä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat