Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja tämän äiti (joka soitti mulle yllläripuhelun) sanoi että myös toinen nainen odottaa samalle miehelle lasta rv 20. TÄH?????????????? Olen aivan shokissa. Meidän suhde alkoi kyl nopeasti mut siitä on jo yli 2vuotta (elikkä silloin jo tämä toinen odottanut) ja luulin siis että tunnemme toisiamme. Olen aivan sanaton, pakkaan nyt laukut ja lähden eteläsuomeen mis sukulaiset asuu ja mies saa jäädä tänne Tampereelle kaikkien naisten ja vauvojen kanssa, en jaksa hänelle selittää mitään kai hän sit itse herää ja tietää mistä on kysymys. Yksinhuoltajuus ei ollut kyllä oikein mun tulevaisuuden haave mut mitä tälle voi....elämä on peestä....No, täytyy tässä satsata vauvaan ja siihen että saadan hyvä elämä yhdessä ilma miestä/iskää. Nyt kun asiaa olen miettinyt koko yön alkaa tulla mieleen pikkuasioita mitä aina välillä ollut ns outoja (esim viestejä, salapuheluita ja meilejä mitä en saanut nähdä) mutta olen ollut niin sinisilmäinen enkä ole ikinä ollut mustasukkainen.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

teidän suhde alkoi yli 2 vuotta sitten, eli kuka silloin lasta odotti. Jos toinen lapsi 3-vuotias, ja toinen nyt rv 20. Meni vähän yli hilsee, ehkä siihen on looginen selitys näin vappupäivänä.

Uusimmat

Suosituimmat