Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]Syön kolmatta kiertoa clomeja, kolmatta lasta toivottu 08/05 lähtien.

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=EE1289]Viliweera

[size=2][color=EE1289]pipu-77

[size=2][color=EE1289]Severon

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Olvi

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom (clomit olisi aloitettu 05/06)

Sivut

Kommentit (28)

Hanna, saitko kaksi viivaa ovistesteistä? Monesko kp vielä tikutit?

Onnea piinapäiviin!

Omppu, kiitokset! Toivon todella, että saisit pian iloita raskaudesta - kuten jokainen meistä varmaan toivoo toisillemme ja itsellemmekin.

Olvi, kuinka olet jaksellut, onko pahoinvointia, väsymystä, mielitekoja?

Itselläni lämmöt +37,3 eli ovis tapahtui, nyt vaan odottelua kp 22/32 menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivottavasti sinä omppu03 nyt saisit sen plussa, olisi tosi hieno juttu. Millon sulla pitäisi menkat alkaa, onko vielä myöhässä? Pidän sulle bd. Tule heti kertomaan miten käy jos päätät testata.

Mulla menee vielä reilu viikko ennen kun voin ruveta piinailemaan, äitienpäivänä saisi jo testata.

nyt tarviisin apua,jos vaan joku osais auttaa...viimeksi kirjoittelin että menkkamaista jomotusta,eikä raskausoireita jne.jomotusta tuli kolme päivää pitkin päivää,kesti hetken ja sitten loppui. menkkoja ei perjantaina näkynyt...tein testin ja sain siihen haalean,mutta selvästi erottuvan viivan. tänään testasin apteekin omalla testillä uudestaan aamupissasta, niin viiva oli vielä haaleampi kuin perjantainen?? onko apteekin testi jotenkin ns. huonompi vai mikähän on vialla? mitään vuotoa ei vielä ole tullut...pelkään jotain kohdun ulkoista taas tai tuulimunaa tai jotain,koska kaiken järjen mukaan viivan olisi tänään pitänyt olla selvempi...pitänee huomenna soitella neuvolaan ja kysyä,mutta olen aika epätoivoinen ja mietin vaan pahinta. mutta eihän sillekään sitten mitään voi...nyt on kp 28/25. kiitos jos joku osais jotain sanoa....kuullaan!

+++säteitä kaikille meille!!!

taas täälä..oon tänän kierron ajan vähän yrittäny pitää matalaa profiilia et aattelis jotian muuta kun vauva juttuja... nyt menossa kp 10/28 ja tänään aloittelin oviksen tikuttelun..vielä näytti haaleaa viivaa. oottelenkin että tuossa alkuviikosta olis ovis ku viime kierross oli kp 13..

tässä kierrossa otin clomeja 2 kpl ja aivan milettömiä kuumia aaltoja on öisin varsinkin tullu.. ilmeisesti clomien sivuvaikutuksia... ens ke sitten teroluti aloitan ja sit vaan toivoa että tulis + testiin loppu kuusta :)...

mutta ei sen kummepia tänne tällä kertaa kun illalla tiedossa lakanoiden pöllyyttelyä :)

Olipa mukava pikku loma, aurinko paistoi ja mieli oli tädistä huolimatta suht hyvä. Helpottaa aina, kun on jotakin muuta ajateltavaa kuin vauva...

Aloittelin sunnuntaina 5. clomikuurin ja se on sitten toistaiseksi viimeinen. Tauko on pakollinen 6 kk jälkeen, mutta mun aikatauluihin tauko sopii parhaiten nyt. Aion pitää kesälomaa kalenterin tuijottamisesta ja kaikesta vauvantekoon liittyvästä, myös palstailusta. Olen tällä hetkellä aivan maassa vauva-asian suhteen ja tuntuu, että palstalla notkuminen ja toisten plussahehkutusten lukeminen ahdistaa ja vie mieltä alaspäin vielä entisestään. Tällä ei tosiaan ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, olen aidosti iloinen kaikkien niitten puolesta, joille se plussa suodaan. Ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan...

Käyn toki välillä kurkkimassa ja kertoilemassa kuulumisia. Jännittää vähän, miten clomitauko pistää kierron sekaisin, nyt kun pääsin jo tottumaan tuohon 27 pv:n kiertoon. Oireena olen muuten huomannut myös tämän kp4 tienoossa tulevan masennuksen ja itkuisuuden, liekö muilla samanlaisia kokemuksia? Ovista kohden sitten helpottaa.

Kaipuu: Katri72:n kanssa käymäsi keskustelu on todella mielenkiintoinen ja se antoi ajateltavaa ja voimia jaksaa tämän vaikean asian kanssa.

Oikein ihanaa kevättä ja kesää kaikille!! Ja niitä plussatuulia tietty!!Toivottavasti teille muille clomit tuovat toivotun tuloksen, meille niistä ei nyt tällä kertaa ollut apua. Syksyllä sitten katsellaan, tutkitaanko tarkemmin vai annetaanko olla. Jälkimmäistä vaihtoehtoa en tosin ole vielä valmis hyväksymään...

Sätky:

Samaa ajattelin minäkin, että:

Kyllä sitä pitää ihmisen olla tyhmä... Joka kerta menkkojen alkaessa lupaan itselleni että tässä kierrossa en usko mihinkään oireisiin ennen positiivista raskaustestiä, mutta tässä sitä taas ollaan...

Tämä kuulostaa niin tutulta...

Mulla myös viime lauantaina oli just sama tilanne kuin sulla eli

Eilen tuli pyyhittäessä vähän tuhrua, tänään ei enää mitään ja tietysti heti piti alkaa epäilemään/toivomaan että jos olikin kiinnittymisvuotoa (ikinä ei ole tuhrua tullut tässä vaiheessa kiertoa).

Mä kanssa mietin sitä kiinnttymisvuotoa, mutta en ole varma, että mikä oli? Mullakaan ei ole ennen ollut tämmöistä, siksi juuri niin outoa...

Mä kanssa viime kuussa ajattelin, että ensi kuussa en innostu liikaa...

Nyt on jo ennätyskiertopäivät menossa ja ensi viikon alussa aion testata, jos uskallan..

Tsemppiä sulle Sätky + muille myös!

Omppu

Enhän mä osaa täältä poissa pysyä...

Henkaripuustin: Hyvältä kuulostaa follikkelitilanne! Täällä peukut pystyssä, jotta tärppäis.

Mulla on clomien lisäksi ollut pregnyl-piikki irroitusavuksi, enkä kyllä yhtään tiedä, millä logiikalla sitä määrätään. Mähän en ole totaaliovuloimaton luomunakaan. No, piikki tai ei, niin apua ei ole tällä yrityskerralla ollut. Onkos muilla muuta kuin clomit?

Omasta navasta ei erityistä kerrottavaa. Clomit napsittu ja pahin masis voitettu. Alavatsaan on koskenut vasemmalle puolelle ja se johtunee muniksien kypsymisestä. Niitähän mulle tulee, mutta siihen se sit jääkin. Yleensä muuten aina vasemmalta, joten oikea puoli taitaa olla kuollut.

Pystyn välillä olemaan jo minuutteja, että en ajattele vauvaa ja olen ylpeä siitä! Ymmärsin, että elämässäni (myös miehellä rankkoja kokemuksia) on tapahtunut viimeisen vuoden sisällä niin paljon, että ei ihme, etten ole ihan tasapainossa. Raskautumiseen tarvitaan käsittääkseni molempien osapuolten 100% psyyk.kondis...Sitä tasapainoa ja rauhoittumista tässä nyt haeskelen ja ehkä ensi vuonna meilläkin tärppää.

Plussatuulia ja voimia kaikille!!

Heippa,

omppu03, minulla oli ihan samanlainen tilanne pääsiäisenä ja seuraavalla viikolla sainkin positiivisen tuloksen raskaustestissä, joten toivotaan, että sinulla käy samoin :). Meillä yritystä oli takana jo viime kesästä lähtien, joten itsekään en olisi uskonut millään olevani raskaana. Mutta siltä tällä hetkellä vahvasti näyttää, sen verran heikko olo tässä on viime viikot ollut. Pahoinvointi tuntuu vahvistuvan, joten toivottavasti kaikki päättyy hyvin, etten kärsi turhaan :). Ensi viikolla on alkuraskauden ultra, sitten näkee, onko mahassa ketään, aika paljon jännittää.

Hiljaista tuntuu olevan, olisiko vapun jälkeen kiirettä töissä tai muuten vaan ajatukset tulevassa kesässä. Ihanaa kun on lämmin!

Nyt täytyy lähteä kahville, väsyttää niin kovasti. Mukavaa viikon jatkoa, kohtahan on jo viikonloppu taas!

Olvi rv 6+6

Piinispäivät menossa niin jaksaa olla taas aktiivinen ;-)

Kyllä sitä pitää ihmisen olla tyhmä... Joka kerta menkkojen alkaessa lupaan itselleni että tässä kierrossa en usko mihinkään oireisiin ennen positiivista raskaustestiä, mutta tässä sitä taas ollaan...

Vähän taustaa:

Mullahan näytti tässä kierrossa ovistestit 4 vrk vahvasti positiivista mistä epäilin, että Clomit sai aikaan kaksi ovista putkeen (ikinä ennen ei ole moista tapahtunut, vaikka monen monta kiertoa olen tikutellut, lh-huippu on ollut aina päivässä ohi). Tämä tapahtui siis viime pe-ma. Sitä ennen en testaillut, joten en tiedä olisko näyttänyt jo pidemmän aikaa. Tai testailin, mutta käytössä oli tässä kierrossa ekaa kertaa Advancet ja aloin kp16 (jolloin mulla yleensä on ovistestit näyttäneet vahvasti plussaa) epäillä, että niissä oli jotain vikaa kun näyttivät kolmatta päivää haamua ja tein Fertestin (joka siis näytti vahvaa plussaa).

Eilen tuli pyyhittäessä vähän tuhrua, tänään ei enää mitään ja tietysti heti piti alkaa epäilemään/toivomaan että jos olikin kiinnittymisvuotoa (ikinä ei ole tuhrua tullut tässä vaiheessa kiertoa). Päivien mukaan ihan mahdollista, jos se eka ovis oli kp16. Nyt on kp21/27.

Plaah, että tähän (turhien) toiveiden herättelyyn pitää aina sortua joka ikinen kuukausi :-P

sunnuntai kun sain ne melkein yhtä tummat viivat. Siis silloin aamulla, illalla sitten testasin niin oli viiva jo paljon haaleampi ja saten seuraavana aamuna. En sitten enää testannut. Luulen vähän et ovis oli ehkä eilen, limoista päätellen. Toivottavasti olis ajankohta jotenkain edes oikein kun jäi pupuilut aika vähille tällä kertaa. Vähän inhottava kun ei oikein testit kunnolla näytä.

Hannan ehdottama parin päivän päästä testaus on hyvä ajatus.

Koeta nyt vaan rauhoittua, sillä hätäily ei helpota tilannettasi. Se on plussa, jos sen aika on nyt!

yöö en osaa sinua neuvoa kun minullahan ei ole plussista kokemuksia, mutta toivon kovasti että olisit raskaana, ainakin hyvältä kuulostaisi. Kannattaa varmaan testata parin päivän päästä uudestaan, silloin varmaan olisi jo tummempi viiva :)

Varovaisesti onnittelen sinua ja toivon, että parin päivän päästä kirjoitat jo saaneesi tumman viivan.

aika piinaavia aikoja tuntuu monilla olevan kun lueskelin noita viestejänne :) toivotaan parasta.......

Täällä tilanne se että kp24 menossa...mahaa jomotellu jo muutaman päivän..viime kierto oli 25pv,eli huomisen tienoissa menkkoja odottelen. ja odottelen tosiaan kun mitään muitakaan oireita ei ole ollut...sitten on vielä yksi clomikierto jäljellä ja se on sitten neljäs...sitten ajattelin ne unohtaa... tai katsotaan nyt,mutta ainakin hetkeksi.

mutta kuullaan taas ja onnea kaikille!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat