Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei ole kokemuksia kuin " tavallisesta" kännykästä. Onko ero käytännössä suuri? Esim. kun näpyttelee viestiä, niin hytkyykö se läppä / koko puhelin hyppysissä? Eli onko rimpulafiilis?

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Simpukkapuhelin on käytössä ihan samanlainen kuin se " tavallinen" , ainut että pitää avata läppä, mutta näppäimiä taas ei tartte lukita.

Itse en edes miettinyt opinko käyttämään, vaan pidin itsestään selvänä että osaan käyttää.

näpäinlukko päälle ja jos laittoi puhelimen taskuun soitteli se milloin kellekin... ei kivaa. Simpukkapuhelin ei soittele itsekseen. Tekstailu sujuu ok ja muutekin siihen tottuu kyllä nopeasti. Ainoa ongelma on tuo ettei yhdellä kädellä pysty vastaamaan. Mulla nokialainen.

Minun mielestäni Nokialaiset vain tuntuu käytössä leluilta, ei niin laadukkailta kuin Motorola. En osaa sen kummemmin selittää, tämä on vain minun mielipiteeni.

Ennen suosin aina Nokiaa, mutta kerran käytettyäni Motorolaa, huomasin vissin eron.

t.11

Kaikki oppii varmasti käyttään. Ite osasin ainakin ihan heti sitä käyttää. Ainakin Samsungit on tosi kätsyjä, Nokiat näyttääkin jo ihan leluilta (ja onhan niitten suurin kohderyhmä 12-13vuotiaat...)

Jokainen osaa käyttää puhelinta, ei ne eri mallit niin paljon eroa toisistaan. Eri asia onkin tottuuko tai haluaako tottua siihen läppään.

Itse en läpästä pitänyt.

Miehellä on ollut nyt 1,5v työpuhelimena ja hän vihaa sitä ja mäkään en juuri suostu sitä käyttämään sillä sen käytettävyys on todella heikko. Itse ostin juuri nokian simpukan ja se on ollut ihan ok.

Olen omistanut useamman Siemensin, enkä ainakaan Nokialaiseen vaihda. Tykkään paljon enemmän Siemensin systeemeistä, muista merkeistä (samsungit, motorolat ym) ei ole kokemusta.

Mutta tällä hetkellä siis Siemensin simpukka, ja se on loistava, en vaihda enää tavalliseen. Läpän saa auki yhdellä kädelläkin, käytän vähän leukaa apuna, en ole kokenut minkäänlaisena ongelmana. Ja Siemensissä ainakin voi valita yhdisyykö puhelu heti kun läpän avaa vai haluaako painaa nappulaa....

Ilmaisin asian ilmeisesti huonosti. Ei siihen soittamiseen tai viestien kirjoittamiseen kahta kättä tarvita, ainoastaan läpän avaamiseen. Eli puhelimen kaivaminen kassista ja sen käyttäminen yhdellä kädellä ei onnistu, ainakaan minun Ericksonilla. Koska se luukku pitää saada ensin auki ja tähän tarvitsee kahta kättä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat