Vierailija

Olen kolmekymppinen, ja autokoulu edessä. Mietityttää mennä sinne finninaamojen keskelle tunaroimaan... Kuinka olette selvinneet? Miten opettajat ovat suhtautuneet?

Kommentit (6)

Itse ajoin kortin pari vuotta sitten, eli 26-vuotiaana. Mukavaa hommaahan se on, ja näin vanhemmalla iällä ne opitkin menee paljon paremmin perille...

Hauskoja ajotunteja sulle!

PS. Mä ajelin vielä prätkäkortinkin siihen päälle toissa kesänä, nyt piisaa korteissa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuunnella teinityttöjen hihityksiä tai poikien rehvasteluja. Sanoi, että inssit myös arvostavat aikuisia kortinajajia, kun niiden ei sillä kortilla ja ajamisella tarvi rehvastella. Onnea vaan ap:lle!

minä olen 32v ja päätin juuri että menen ensi talvena autokouluun kun sain sen verran reilut veronpalautukset. kauheasti kyllä jännittää ja pelottaa mutta kaipa sitä oppii vielä näin vanhanakin :)

työkaverini ajoi kortin vähän yli kolmekymppisenä ja hänellä oli ajokoulu positiivinen kokemus. joutui ottamaan muutaman ylimääräisen ajotunnin mutta inssi meni kuitenkin ekalla läpi.

Olen 31 vuotias. Kaikki meni ihmeen hyvin :) Kyllä niitä finninaamoja kestää. Jopa piristävät jutuillaan... Opettajat suhtautuivat tosi hyvin ainakin minuun. Jännitin kaikkea ihan älyttömästi. En ollut ajanut autoa ollenkaan ennen kouluun menemistä enkä kyllä sääntöjäkään tietänyt. Kuitenkin teoriakoe ja inssi meni ekoilla läpi. Minulla oli mies ajo-opettajana ja oli kyllä tosi HYVÄ! Kannattaa kysellä niin paljon kuin vaan tulee asioita mieleen! Ja ottaa toisaalta vähän nöyräkin asenne. Yleensä ne jotka hehkuttaa taitojaan yms. eivät pääse testeistä heti läpi! Vaihda opettaja taikka koulu heti alussa jos tunnet olosi epämiellyttäväksi. Muuten oppimisesta ei tule mitään. Varsinkin ajo-opettajan kanssa pitää synkata tosi hyvin että sisäistää kaiken ja oppii nopeassakin tahdissa. Pitää pystyä luottamaan toiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat