Vierailija

Olen tuota kysymystä pohtinut usein. Vaikka olenkin itse onnellisesti naimisissa ja niin on exäkin. Mutta välillä mietin että voinko rikkoa sen nykyisen liiton...

Hmm...tyhmiä ajatuksia mulla, enkä kehtaa niitä kellekkään kertoa :)

Muita?

Kommentit (9)

taitaisin siihen pystyä.. uus eukko vihaa mua. Ei ole kahden vuoden aikana puhunut mulle ikinä. Meillä on eksän kanssa kolme lasta, joiden vuoksi pidetään yhteyttä. Ihan exinä!! Lasten asiat hoidetaan!!!

Pelkää varmaan, että ukko tahtoo takas. Itse olen pässyt ukosta yli, vaikka kauan siihen menikin.. En kyllä koskaan ole näyttänyt, että suren akan väliin tuloa..

Vein lapset isälleen ennen vappua ja taas mulkoili mua ikkunasta. Sisälle en ole koskaan mennyt, enkä haluakkaan.. Tuntuu välilä vähän pöljältä, kun ollaan aikuisia ihmisiä, ettei voi käyttäytyä. Kai mussa joku ärsyttää? Pitäis kai vilkaista peiliin??!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

exän uusi ei päässyt kuulemma eroon vihasta mua kohtaan. Itse hän aikanaan tunkeutui meidän elämään. Alkuun oli toki vaikeaa kuten jokaisella petetyllä äidillä mutta omasta mielestäni toivuin nopeasti ja aloin elämään omaa uutta ihanaa elämää. Menin mm. naimisiin 1,5v eron jälkeen. Exän kanssa saatiin noin vuodessa hommat yhteisten lasten osalta sujumaan ja välit kohtuullisiin uomiin.

Aika surullista että heikko itsetuntoinen ihminen lähtee pelehtimään tietoisesti varattujen miesten kanssa ja pilaa itse omat juttunsa.

Siihen on syy, että on erottu. En kuvittele, että ex olisi jäänyt niin pahasti roikkumaan menneisyyteen, ettei pystyisi elämään onnellisesti nykyisen naisensa kanssa, minun olemassa olostani huolimatta.

Olemme molemmat nykyään onnellisesti naimisissa tahoillamme ja hyvissä väleissä keskenämme. Ex on ok kaverina, mutta muuten evvk. Olen aidosti onnellinen siitä, että ex:llä on mukava vaimo ja vauva tulossa kesällä. Yhteisen lapsemme asioiden hoito sujuu yleensä sopuisasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat