Seuraa 

Hei,

km:n jälkitarkastuksessa minulta löydettiin PCO-tyyppiset munasarjat (juu, kääntäkää vielä vaan veistä haavassa) ja kysyisinkin, onko täällä palstalla PCO-laisia toistuvista keskenmenoista kärsiviä? Kun luin vaan, että tähän oireyhtymään liittyy tuo toistuvien keskenmenojen riski.

Onko teille määrätty erillistä alkuraskautta tukevaa lääkitystä? Oletteko omatoimisesti ottaneet jotain, esim. baby-aspiriinia, ja miten lääkäri on suhtautunut siihen? Montako km:ää on tullut, ja onko loppuun asti onnistuneita raskauksia?

Pää taas ihan pyörällä, takaiskua takaiskun perään...

Kiitos vastauksista!

Kommentit (1)

Mulla takana keskenmeno 6/2004 rv12, sikiö vastas 9rv kokoa.

Keskenmenon jälkeen ei sitten alkanut kuulua uutta raskautta, ja 9kk päästä hakuduin lääkäriin, joka ultras PCO:n.

Mulla PCO siis aiheuttaa ovuloimattomuuden, ei saatu clomeistakaan apua.Lohdutonta, kun mikään ei auta: olen normaalipainoinen, 25-vuotias liikun ja olen muutenkin terveellinen ihminen. Syy lapsettomuuteen ja keskenmenoon voi PCO:n lisäksi tosin olla myös toinen: mulla löytyi nimittäin syksyllä lisäksi endometrioosi, joten IVF-hoidot on alkaneet. Eka tuoresiirto ei onnistunut, uusia siirtoja odotellaan.

Lapsettomuus-palstalla toimii PCO-plikat porukka, jolta varmasti saat tarkempaa tietoa. Mulla on vaan tää yks km ja koko ajan pahentuva diagnoosi...

t.Aliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat