Seuraa 

Heissan kaikille!

Taas on viikko takana... vaihteleva sellainen. Tähän viikkoon sattui sairastelua, yhdet häät ja tämä vappu herkkuineen. Ilokseni huomasin, että paino oli kuitenkin edellisestä punnituksesta pudonnut 1/2kg! Ihana yllätys. Viimeksihän olikin plussaa 300g...

En ole (taaskaan) liiemmin liikkunut, kun oli alkuviikosta varsinkin kamala olo: henki pihisi, taisi puhjeta allergia. No, onhan mulla siitepölyallergiaa, mutta mun ei pitäisi olla allergisen kuin 7 heinälle ja pujolle (!) eli ei lepälle tai koivulle. Mulla meneekin kesä tosi mukavasti, pärskiessä ja silmät punaisina. Lääkityksestä huolimatta siis...

No, herkkuja on tullut syötyä mutta näköjään sitten ihan kohtuudella. Yhden munkin söin kun töissä pomo tarjosi, muuten olen ollut pulla-linjalla. PopCornia on mennyt myös. Häissäkin söin ihanaa kakkua ison palan, mutta mitään en santsannut. Ei tullut ähky olo, kun päätinettä otan vain kohtuudella ja lisää en hae. Lisäksi en juo alkoholia eli nekin kalorit säästyy niin häissä kun nyt vappunakin. Light-limua olen juonut reilusti (kaikesta syöpä-höpinästä huolimatta siis) ja se on riittänyt mun juhlajuomakseni.

Kesä tulee siis kohinalla ainakin auringonpaisteen perusteella, yritetään tsempata jatkossakin jotta näyttäisi ne kesävaatteet kivemmilta päällä.

Uusiakin taisi olla taas mukana, joten tervetuloa vaan mukaan. Alkuperäisestä (2.1.) onkin porukka kutistunt kovasti, myös kilojen suhteen onneksi. uusia vaan mukaan edelleenkin!

Aloituspaino 2.1. 94kg

Viikkopudotus -500g

Kokonaispudotus -10,6kg

Paino nyt 83,4kg

Tavoite 65-70kg... sitten joskus.

Aurinkoisin terveisin " muumimamma3"

Kommentit (8)

Vappu meni kamppeita pakatessa, joten jäi sekä simat että munkit syömättä. Meinaa tää muutto pukata päälle nyt eli 2 seuraavaa viikkoa menee tässä hyörinöissä. Siksipä tuo ruokavalio on vähän lipsunut, helppoa ja nopeaa pitää olla ruokalistalla.. Tosin hedelmiä on tullut syötyä ja laatikoiden kantaminen käy liikunnasta!

Voi olla et olen jopa kuukauden nettipimennossa kun tuntuu et tuolta Telialta tuo nettiyhteys uuteen kämppään kestää :/ Saas nähdä miten siitä selvitään hengissä ;)

Tervetuloa vaan uusille munkin puolesta.

Lähtö 88kg/160cm

Paino nyt ?, ehkä 84kg

Tavoite vuoden loppuun noin 70kg

Mutta tulos tänään kuitenkin olosuhteisiin nähden hyvä!

Eli:

alkupaino 101,5

Paino viikko sitten 95,5

paino tänään 94,5

Pudotus -1 kg

kokonpudotus: 7 kg

Tavoite 70 kg/-31,5 kg

Matkaa tavoitteeseen 24,5 kg

Liikuntaa vain 2 x, kun vapunvietto sekoitti rytmin (surkeaa selittelyä). Olo on jotenkin lässähtänyt, nyt pitäis piristyä! Kyllä tämä tästä, ja iloisena uutisena mahduin uuteen vaatekokoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hö, mä kun luulin, että munkit on terveellisiä ;) No, niin vaan näkyi +½kg, vaikka yritin alkuviikon skarpata... Tanni, ootpa pudottanut tosi hienosti! Lähtö meillä melkein sama, mutta mulla kyllä jumahtanut tämä pudotus. No tänään kävin lenkillä ainakin. Hauskaa vappua vielä kaikille.

Lähtö 110kg

Nyt 99,5 (+½KG)

tiputus 10,5kg

Minäkin vähän kauhunsekaisin tuntein aamulla kampesin vaakaan, kun oli ennakkoaavistus että plussaa tulisi mutta toisin kävi. Kävelyllä en oo varsinaisesti-siis lenkillä-käynyt viikon kuluessa kuin 2 kertaa mutta kaikki hyötyliikunnat oon käyttänyt hyväksi, hakenut lapset hoidosta kävelle ym. ym. Uimaankaan en oo jaksanut lähteä, joten yllätys olikin kaksin verran parempi kun painoa oli tippunut 1½kg!! No onhan tässä vielä reilusti varaa pudotakin...

Pari munkkia oon syönyt ja eilen join pari kuohuviinilasillistakin...tänään on vanhimman lapsen synttärit joten toivotaan etten sorru täysin...

Minunkin puolestani uusille tervetuloa, minä ainakin vuoden loppuun varmasti sinnittelen teidän joukossanne=)

lähtöpaino vuoden alussa 112,8kg

paino viikko sitten 95,4 kg

paino nyt 93,9kg

viikkopudotus 1,5kg

pituuteni 172 cm

tavoite 78kg...joskus...

ihan ok viikko, vapun vaikutus näkynee vasta ensi viikolla. tavoite saavutettiin eli vapuksi 90kg, meni vielä 100g allekkin.

nyt on vaan julmettu nuha joten taas jää uiminen väliin.

ärsytttävää.

alkupaino 98kg

viikkoputotus -700g

paino nyt 89,9

kokopudotus -8,1kg

kohta on 10 rikki ja saan sen marimekon laukun :) jee jee

M

Blääh...

Arvasin vappumässyjen vaikuttavan painoon, mutta silti harmittaa.

En sitten osannut ottaa iisisti, vaan popsin kaksin käsin herkkuja vapun varjolla.

Noo, tehty mikä tehty. Nyt alotin taas lenkkeilyn rattaiden kanssa.

Jospa ensi viikon tulos olisi sitten taas parempi.

Aloituspaino 23.3 100kg

Paino nyt: 93.5kg

Viikkolisäys: +300g

(edellisviikon pudotus -2.2kg)

Yhteispudotus: -6.5kg

Tavoitepaino: 65kg

eli 28.5kg tavoitteeseen..

Minä olin vapun töissä, joten alkoholin nauttiminen jäi yhteen saunasiideriin, pitsaa tosin tein ja pepsi maxia litkin. Viikolla urheilin ahkerasti ja viikonloppuna kävin lauantaina lenkillä, su ja ma ei liikuntaa tullut harrastettua. Tänään taas olisi syvävenyttelyä ja huomenna sisäpyöräilyä sekä perjantaina! Tunnit kun varaa niin ei tule kovin helposti peruttua, ja tunteja on aamulla ja illalla joten vuorotöistä huolimatta pääsee käymään säännöllisesti. Liikunnan tuoma hyvä olo palkitsee vaikka olisi aivan väsy sinne mennessä:)

Paino 2.1.06 90,9kg

Paino viimeviikolla 84,4 tai 83,9kg

Paino tänään 83,8kg eli -100g, pudotus yht. 7,1kg

Pituus 170cm

Aurinkoista viikkoa kaikille!

On vaan menny nää kauniit päivät tuolla pihalla puuhastellen, eikä oo muka koneelle ehtiny. Nyt laiskottaa sen verran että päätin haravoinnin sijaan istahtaa koneelle.

Viikko meni parammin kuin odotin, huonompaan tulokseen olin varautunu vapusta johtuen. Koko alkuviikon pihistin syömisissäni ja jemmasin pisteitä vappua varten. Su ja ma en sitte pisteitä edes laskenu, ei ois varmaan jemmapisteetkää riittäny. Pari lasia simaa, muutama munkki ja tippaleipä, tacoja ja " kevytsipsejä" tuli ylimääräistä syötyä. Liikuntana oikeastaan vaan pihahommia.

Ja lukemat:

Alkupaino 17.4. : 100,5kg

Paino viikko sitten: 96,9kg

Paino ma 1.5. : 94,6kg

Pudotus viikossa: 2,3kg

Pudotus yhteensä 5,9kg

Tavoite joskus: 70kg

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat