Vierailija

Miten ilmeni ja erositko suhteesta? Entä, olikomies hankala eron jälkeen?

Kommentit (12)

Vierailija:

Lainaus:

asiasta ei voi keskustella kun mies syyttää ja syyttää.

Ja jos ei kerran kykene asiasta puhumaakaan, tuntuu aika epätodennäköiseltä, että mustasukkaisuus noin vaan loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yleensä kai vaan pahenee ellei sitten miehesi ole valmis menemään terapiaan. Ongelmat syyt ovat varmaan aika syvällä ja liittyvät varmaan menettämisen pelkoon ja vallanhaluun. Jos miehesi ei itse tiedosta ongelmaansa ongelmaksi, niin ei se kyllä siitä parane. Jos sua ahdistaa niin lähde, sillä vapauttaan ei kannata myydä halvalla.

Nykyinen mieheni ei ole lainkaan mustasukkainen, on oikeasti tosi ihanaa kun saa hengittää vapaata ilmaa.

väitti minun harrastaneen peppuseksiä vieraiden miesten kanssa hänen poissaollessaan ja tämän väitteen hän perusteli todeksi, koska minulla oli yöpöydälle jäänyt käsivoide, jota kuulemma olen em. asiaan käyttänyt.

ja sen voi helposti tulkita väärin -mieheni todella välittää minusta -on seksikästä että hän haluaa omistaa minut tms. Mutta sitten ajan kanssa siitä tulee kyllä vaan taakka. Onko teillä lapsia? Jos ei niin kannattaisi lähteä ennenkuin niitä tulee, koska sitten olet kyllä tosi kiinni tuossa miehessä

Vierailija:

Lainaus:

Miten ilmeni ja erositko suhteesta? Entä, olikomies hankala eron jälkeen?

Oli ihan ihmeellisistä asioista mustasukkainen. Tässä pari esimerkkiä:

-Meillä oli miehen kavereita kylässä ja tarjottiin heille ruokaa. Minä tietty kysyin yhdeltä kaverilta, että ottaako lisää. Kun halusi, nousin pöydästä hakemaan hänelle ruokaa. Mies sai tuosta hillittömät raivarit kaverien lähdettyä. Alkoi räyhäämään, että kundit saa ite hakea ruokansa, mun käytös oli kuulemma jotenkin viettelevää!!!????????

-Kerran törmäsin entisen kotikaupunkini mieheen. Hän oli myös entinen pomoni. Tottakai vaihdettiin kuulumisia yms. Mies alkoi sitten tuosta tapaamisesta riehumaan, että ollaanko tapailtu hänen selkänsä takana ja muuta.

Näitä ois vaikka kuinka paljon. Ketään en olisi saanut tervehtiä, en jutella, viestit ja puhelut piti selvittää miehelle, milloin olin puhunut väärin jollekin, milloin oli joku väärä asento (?) ja muuta yhtä kipeetä.

Ero tuli sitten lopulta, onneksi. Mies yritti aikansa päästä takasin, mutta luovutti sitten. Luovutti siihen asti, kun aloin tapailla toista miestä. Sillon alko soittelu ja viestittely. Millon rakasti, millon uhkaili.

Hui... ihan kamala mies! Pysy erossa sairaalloisen mustasukkaisista!!

ei ollut sairaalloisen mustasukkainen, mutta kylläkin mustasukkainen. Hän halusi aina tietää kaiken mun menemisistä. JOuduin omasta mielestäni selittämään aivan liikaa tekemisiäni -miksi menen sinne ja sinne kielikurssille enkä ole hänen kanssaan tms. TUntui siis siltä kuin kaikki mun tekemiseni olisivat olleet häneltä pois.

Miespuolisiin ystäviini/tuttaviini hän suhtautui varauksella ja pyysi mua selittämään suhdettani heihin. Hän ei kuitenkaan kieltänyt tapaamasta näitä miespuolisia kavereita, mikä olisi ehkä ollut juuri sairaalloista mustasukkaisuutta. Koin kuitenkin että tuo jatkuva henkinen kontrolli ja selittely rajoitti ja ahdisti mun elämää niin paljon, että lopetin lopulta tuon suhteen.

Ehkä ärsyttävintä oli tuo perusolettama, että saatan tehdä jotain väärin tai jotenkin pettää hänen luottamuksensa. Alusta asti hän tuntui jotenkin ennakoivan esim. sitä että pettäisin häntä. Hän ei uskaltanut luottaa minuun ja se oli tosi rasittavaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat