Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen vast ikään muuttanut Satakunnasta tänne Pohjois- Pohjanmaalle, ja kaipaisin juttelu/ lenkki tai muuta seuraa. Päivät yksin kotona välillä masentaa. Odotan esikoista, ja olen nyt raskausviikolla 25+3

Kommentit (3)

Missäs päin Pohjois-Pohjanmaata asustelet. Minusta kyllä saa seuraa lenkkipoluille ja kahvitteluunkin, jos " vanhus" seuraan kelpaa. Olen 35v. kahden pienen lapsen äiti (lapset -03 ja -05). Asustelen Oulun naapurissa. Mailaile jos kiinnostaa sar_jar@hotmail.com

Tiedän tunteen.. Itse muutin n. vuosi sitten eikä uudella paikkakunnalla hurjasti tuttuja ole vieläkään. Missä päin Pohjois-Pohjanmaata asut? Laita postia tulemaan jos kiinnostaa. Olen 22v ja tyttäreni 1v, asumme Nivalassa.

t_ja_t@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tefarica:

Lainaus:

Tiedän tunteen.. Itse muutin n. vuosi sitten eikä uudella paikkakunnalla hurjasti tuttuja ole vieläkään. Missä päin Pohjois-Pohjanmaata asut? Laita postia tulemaan jos kiinnostaa. Olen 22v ja tyttäreni 1v, asumme Nivalassa.

t_ja_t@hotmail.com

Hei Tefarica. Itse olen Nivalasta lähtöisin ja melkein joka viikonloppu tulee vieläkin perheen kans Nivalassa käytyä. Nykyään asutaan Jäälissä. Olen siis " vanhus" sinuun verrattuna eli 35v. Minulla on kaksi pientä lasta, kohta 2v5kk poika ja 11kk tyttö. Kirjoittele, jos kiinnostaa. sar_jar@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat