Seuraa 

Toivottavaa olisi, että jokainen päivittäisi omaa esittelyään ja kaikki " kadonneet" , jotka vain " raahautuvat" mukana listassamme pyritään poistamaan! Mikäli sinusta ei ole kuulunut hetkeen mitään, niin ilmoita jotain itsestäsi, mikäli haluat pysyä listallamme! Pikkuisena toiveena on, että kirjatkaa esittelynne lyhyesti ja ytimekkäästi, ettei listamme veny entisestään. =)

Lainaus:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.Nyt oltu luomukierroilla, ja tehdään lisätutkimuksia.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]26-vuotias clomituplamamma, mies 29vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta 04/05.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä -77, mies -75. Esikoisen (02/04) yritystä ½ vuotta, tärppäsi luomusti. Pikkukakkosen (02/06) yritystä reilu vuosi, tärppäsi 5:stä clomikierrosta. Pco vaivana.[/color]

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 26 v. Pillerit pois 5/04. Kierrot 32-142. PCO todettu 2/05. Hoitona 10 kg pois ja Metformin reilu 2 kk, tuloksena raskaus.[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04. 9kk yritettiin saada raskautta alulle. Kuukautiskierrot vaihteli ~26-70. Lapsettomuustutkimuksiin oli juuri tullut lähete kotiin, jonka jälkeen tulinkin raskaaksi. Ensimmäisiä menkkoja odotellessa... [/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]Minä 26, mies 25v,ensimmäistä yritetään. Pillerit pois 10/04, pco 08/05 ja nyt lapsettomuustutkimukset alotettu.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]33v kahden lapsen äiti (tyttö 1/98, poika 4/99). 8kk yrityksen jälkeen meille on vihdoinkin saatu kaivattu plussa. Pitkät kierrot saatiin tasaantumaan Teroluteilla ja tärppiin vaadittiin 2 Clomikiertoa. Kolmannen lapsen la näillä näkymin 18.11.2006.[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Minä 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 7/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. 1/06 tuulimuna, 3/06 clomit, 4/06 puregon+pregnyl. [/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=9BCD9B] Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=deeppink] kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=9BCD9B]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=deeppink]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=9BCD9B]Minä 23, mies 25, kihloissa ja yritys aloitettu 3/06[/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=deeppink]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=9BCD9B]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=9BCD9B]Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=deeppink]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]enkeli-81[/color] [color=9BCD9B]Olen 24 ja mies 23. Pillerit lopetin noin 4/05 ja varsinainen yritys alkoi 9/05 [/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] olen itse 25v, mies 26v. pillerit jätetty pois 09/05 ja pitkät kierrot riesana. huidellut kp38-59 välillä. ensimmäinen pikkuinen olisi toiveissa.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] ruu 28, mies 30 & vauvahaave 01/06. PCO 2002, lisätutkimuksiin lääkärin kehoituksesta 04/06. Kierrot pidetään kurissa proveralla.[/color]

[color=darkorchid]Rouva81[/color] [color=deeppink]Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.[/color]

[color=darkorchid]pömppö79[/color] [color=9BCD9B]Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva. [/color]

[color=darkorchid]Olvi[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa vähän yli kolmekymppisiä ja esikoinen olisi toiveissa. Kesästä asti olemme yrittäneet saada lasta, mutta vaikeaa on ollut, kun aiemmin ihan normaali kierto on heitellyt 40-60 päivän välillä. Ensimmäinen clomi-kuuri maaliskuussa.[/color]

[color=darkorchid]Möhköfantti84[/color] [color=9BCD9B]Minä 22v ja mies 23v, poika syntynyt 12/04. Toinen ollut haaveissa huhtikuusta 05. Aina on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta synnytyksen jälkeen pahemmin sekaisin. kiertojen kesto 35 päivästä ylöspäin. Lääkäriin pitäisi mennä.. [/color]

[color=darkorchid]Irmeli72[/color] [color=deeppink]Minä 33v ja mies 37v. Kaksi poikaa (99 ja 02), kolmatta ruvetaan yrittämään toukokuussa. Nyt olen pillereillä, mutta ilman niitä kierto on pienimmilläänkin n.47pv ja pahimmillaan 60pv. Lääkärin kanssa sovittu että heti pillereiden jälkeen terot, ei edes yritetä " normalisoida" kiertoa.[/color]

[color=darkorchid]12.8.2005[/color] [color=9BCD9B]olen 23 vuotias ja mieheni 27. Esikoispoika Rasmus 08/05 tuolla lattialla ryömii ja äidillä on kova kuume pikkukakkosesta. Yhden kierron verran olemme yrittäneet ja nyt sitten kuukautiset ovat ruvenneet temppuilemaan.[/color]

[color=darkorchid]Kömpiäinen[/color] [color=deeppink]lyhyt esittely [color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Olivia@[/color] [color=FF6A6A]la 6.10.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]tilulilu[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Nuuhistelija[/color] [color=FF6A6A]la 10.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Kanelisokeri[/color] [color=FF6A6A]la 18.11.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mörötin-81[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=crimson] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika (2780g, 49,5cm)[/color] ja [color=crimson] tyttö (2805g, 50cm) syntyivät 26.11. rv 36+6 käynnistyksellä raskausmyrkytyksen vuoksi. [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.) Tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]mimmu_78[/color] [color=crimson] (la 15.3.) [/color] [color=crimson] tyttö syntyi 20.3., paino 3090g, pituus 50cm [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]vikli80[/color] [color=crimson] (la 24.1.06) [/color] [color=cornflowerblue]poika syntyi 22.1.2006,mitat; 3305g, 50cm, päänympärys 39,5cm [/color][/size]

Sivut

Kommentit (24)

Onpas ollut tuulinen päivä tänään, kunnon kevätmyrsky?!

Mayalle Onnea Autokouluun! =)

Kristiinan kysymykseen: mun esittely saa olla kuten on, siihen ei ole paljon lisättävää ja samat tiedot vielä ok.

Olen taas tyytynyt taustailemaan kun omassa navassa ei ole tapahtunut mitään erikoista. Ensimmäinen terokuuri tosiaan oli ja meni. Kuurin loppumisesta kului 2 päivää niin menkat alkoivat (eli alkoivat toisena pillerittömänä, kp jäi 25:ksi...). Tosin koska kierto oli niin lyhyt, epäilen etten ovuloinut ollenkaan (vaikka miehen kanssa yritettiin laittaa kaikki peliin) ;) Sitten tässä kierrossa yhtäkkiä kp 7 tuli limoja, joten epäilen että olisi voinut olla ovis tuolloin, koska nännit kipeytyivät heti sen jälkeen (mulla menee yleensä juuri tuon kaavan mukaan). Yritettiin tietysti vielä miehen kanssa varmistella =D mutta saa nähdä mahtoiko olla väärä hälytys ja väärä ajoitus (taas).

Mitäs luulette, voiko terot sotkea kiertoja tuolla lailla? Terothan eivät käsittääkseni " laukaise" ovulaatiota, joten voisi ehkä olla mahdollista että ovis on ollutkin vasta kp 7 tienoilla? mutta mitenköhän limakalvoparat...ne eivät varmaankaan olleet ollenkaan valmiina vielä, noiden tero-menkkojen jälkeen, öh ja pöh! =(

Tänään on kyllä ollut lievästi kuumeinen olo, ja pääsärkykin pääsi yllättämään nurkan takaa illalla. kp nyt 11...Ja apua, uskallankohan ollenkaan aloittaa terokuuria kp 15 jos on vähänkään epäilystä että voisi olla raskaana? tietääkö kukaan?

Anteeksi omanapaisuus!!! oli pakko tulla vuodattamaan pitkästä aikaa. ja kun päässä pyörii hirveesti kysymyksiä! =/

Mikaela, mites sen sinun epäilyksesi? oletko saanut vastauksen jo?

*hämillään kaikesta oleva töppönen*

Tervetuloa lieppu! =) ..mukaan mahtuu...

Pahoittelut Mayalle tän päiväisistä ' koettelemuksista' -> jos jokin vaan voi mennä pieleen niin sehän menee...noita päiviä on aina joskus, mutta häntä pystyyn!! uutta yritystä kehiin vaan, meillä pitkiksillähän tuo ' uutta yritystä kehiin' on jo ihan rutiinia tän raskautumisenkin suhteen ;)

Ihana auringonpaiste ulkona, tästä se kesä varmaan alkaa! =D

Pitäis jaksaa raahautua jollain ilveellä tuonne ruokakauppaan. Ei jaksaisi sitten millään. Väsynyt ja vetämätön. Pöh. Melkoinen laiskamato täällä siis... :)

pakko kai se on mennä, vaikka miten taistelis vastaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On tässä taas iltatoimet kesken mutta pikaiset kuulumiset. Tänään oli siis neuvolalääkärille aika. Siellä oli se sama venäläinen puoskari, joka viime raskaudessa mittasi mun kohdunkaulan 1,5cm ja pehmeäksi ja lähetti ultraan. Siellä paljastui että mitta oli 3,2cm ja kiinteä. Että luottoa ei häneen mulla hirveästi ole. Suomea osaa onneksi ihan kiitettävästi ja oikein helläkätinen nuori naislääkäri on.

Mutta. Hänen diagnoosi oli, että hormoneista johtuu. Että voi välillä olla ehkä tätä lämpöilyäkin, samoin tiputtelua ja pahoinvointia. Ja että haamu testissä tarkoittaa, että joskus niistä saa vääriä positiivisia, välillä vääriä negatiivisia. Jos jatkuu vielä tai pahentuu, sitten pitää mennä takas ja saa lähetteen ultraan. Ei siis laittanut lähetettä edes tulehdusarvojen mittaukseen vaikka pyysin.

Että tällainen käynti. Aivan yhtä tyhjän kanssa. Ei siis auta kun toivoa että nämä " hormonaaliset oireet" sitten häviävät jossain vaiheessa. On aikaste kurja olo kun on lämmöt koholla koko ajan. Pari päivää särki tässä viikolla päätä ja alapaine oli yli 90, siitä varmasti johtui särky. Vappuyönä oksensin, tuli niin paha olo kun imetin. En siis ollut juonut kuin lasin viiniä koko illan aikana, enkä tietty olis imettänytkään jos enempi olisin juonut. Mutta raskaana en nyt valitettavasti ollut, kyllähän sitä ehti jo sydämensä sopukassa toivomaan :`( No, toivotaan, että Luoja suo meille vielä kolmannen lapsen sitten joskus kun häntä joskus alamme yrittämään.

Tulen myöhemmin kommentoimaan muille, anteeksi tämä omanapaisuus. Duty calls tuolla olkkarissa.. ;)

Mikaela -hormonihirviö-

Täytyi tulla esittämään toive, ettette poistaisi mua listalta! Tiivistin vielä omaa esittelyäni ja tein pari pyydettyä muutosta. Olin myös niin julma, että poistin plussanneista pitkiksistä sellaisia, joilla laskettu aika on ollut ennen huhtikuuta.

Pahoittelut sinulle [color=blue]Pumpsu[/color]! Paljon voimia sinulle ja miehellesi!

Jaa, koko perheen pitäisi olla ulkona asunnosta vartissa, joten täytyy mennä. Nykyään lähteminen vaatii hieman enemmän valmisteluja...

Mia79 ja 5kk höpsöt: poika, joka kovasti yrittää imeskellä varpaitaan ja tyttö, joka pärisyttää sylki roiskuen

Täällä nopeesti pinoudutaan, tänään kp26 ja kävin antaa s-prog näytteen. Ens viikolla sit lääkärille soittoaika ja kyselyt inseminaatiosta.

Mul on ollu " oletetusta" oviksesta saakka ihme mahakipuja, välillä nippailuja ja välil ihan sattuu. Nytkin kuumottaa alamahasta...Alan jo epäilee endometrioosia, kaikkee pitää keksiä;)

Mulla autokoulu lähenee loppua(alotin näin vanhoilla päivillä)ja kirjalliset tulossa. Oon NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn hermona et luulen maailman pysähtyvän. En ymmärrä miks otan sen niin vakavasti, nyt rauhotun ja rupeen kattelee tilannekuvia tieltä..

-maya-

Kiitos päivityksestä. :) Kiva kuulla, että miehesi simpat ovat kuitenkin käypää tavaraa vaikka muutoksia onkin. En osaa sanoa mitään tuohon tähystysasiaan kun itse olemme niin alkuvaiheessa tutkimuksia.

Omanapa. Miehen simpat ovat erittäin hyvälaatuisia, eli meillä kaikki vinksattaa vain minun osaltani. Hyvä niin. Kierto alkoi perjantaina ja tosiaan vasta seuraavasta kierrosta aloitetaan clomit. Tässä kartoitellaan. Juuri tulin verikokeista ja kp 12 on ultra.

Sitten lyhyesti omaa napaa...

Eli miehen spermatulokset tulivat; eivät ole priimaluokkaa vaan jotain pieniä muutoksia on, jotka voivat hidastaa raskaustumista, mutta eivät pitäisi kuitenkaan olla esteenä. Lääkäri kummasteli ja sanoi, että pitkä yritys olisi pitänyt jo tuottaa tulosta, joten nyt sain ajan munanjohtimien tähystykseen. Olisinki kiinnostunut kuulemaan kokemukseia ko. toimeenpiteestä! Riittikö yhden päivän sairasloma?

Niin ja hyvää vappua kaikille!

..harvakseltaan tulee tääl kirjoiteltua, on tullut siirryttyä odotuspalstoille. La oli 28.4, mut viel ei papunen ole halunnut syntyä. Noh, pitkillä kierroilla kun aikoinaan raskautui, niin antaa sit vissiin tää vauva odotuttaa syntymäänsäkin pitkään;). Voitte poistaa minut pitkisten pinosta... törmäillään odotus ja vauvapuolella tulevaisuudessa:)!

Minulla on pco ja ovistikut näyttää mitä sattuu. Joskus myös loppukierrosta testasin ovistikuilla ja ne näytti mulle punaistakin punaisempaa plussaa miltei VIIKON! No, mähän tietty kuvittelin ett olin raskaana kun olin kuullu ett ne näyttää myös raskauden. Mut en ollu. Hormonit vain sekaisin. TAI sit ovis oli vast tuolloin!

Ovistikut tosiaan näyttävät mulle vääriä oviksia. Yhdessä luomukierrossa tikut näytti n. kp15 tummia viivoja. Kävin samassa kierrossa kp28 s-prog-kokeessa, ei ollut ollut ovista vaikka tikut niin näyttivät. Sen jälkeen en ole tikuttanut.

Hei, tyhmä kysymys... Nyt kun ollaan tätä kolmannen lapsen mahdollista ajankohtaa mietitty heräsi kysymys. Jos joskus käymme yrittämään seuraavaa lasta, miten saan clomireseptin ja seurannat? Joudunko taas pyytämään neuvola-/omalääkäriltä lähetteen lapsettomuuspuolen jonoihin? Vai miten nää asiat niinku hoituu? Pääsenkö jotenkin " jonon ohi" koska vikaa on jo todettu ja annettu hoito todettu tepsivän?

Hei, kommentoin huomenna taaaaas paremmin, nyt vain pikaisesti tuosta ovistikusta tuli juttua mieleen..

M.

No niin, nyt on lista päivitetty!

Mikäli menin poistamaan jonkun joka haluaisi pysyä listoillamme, niin ilmoita ihmeessä niin lisätään sinut takaisin listallemme! Poistin raa' asti sellaiset, jotka eivät ole tänä vuonna kirjoitelleet tai ovat vain kerran esittäytyneet ja sen jälkeen ei heistä ole kuulunut mitään. Kylläpäs se sitten lyhenikin!

Sinullahan on [color=blue]KirPPuli [/color] jännät paikat edessä, lähtö voi tulla hetkellä minä hyvänsä. Olisi kiva kuulla kuulumisiasi vielä synnytyksen jälkeen, kumpi tuli ja sen sellaista. Me täällä pidetään peukkuja pystyssä teille!

...niin ja me kaikki todella toivotaan, että päästäisiin pian siirtymään odottajien puolelle.

Kristiin@ kömpii nyt vällyjen väliin ukkonsa kainaloon...

Lainaus:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.Nyt oltu luomukierroilla, ja tehdään lisätutkimuksia.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]clomituplamamma vm-79, mies -76. Pillerit lopetettu 02/04 -> ei kuukautisia. Vauvatouhut alk 10/04. 12/04 pco. Lääkitys: metut, terot, clomit. Tärppi kolmannesta clomikierrosta 04/05. Kaksoset 11/05[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä -77, mies -75. Esikoisen (02/04) yritystä ½ vuotta, tärppäsi luomusti. Pikkukakkosen (02/06) yritystä reilu vuosi, tärppäsi 5:stä clomikierrosta. Pco vaivana.[/color]

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 26 v. Pillerit pois 5/04. Kierrot 32-142. PCO todettu 2/05. Hoitona 10 kg pois ja Metformin reilu 2 kk, tuloksena raskaus.[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04. 9kk yritettiin saada raskautta alulle. Kuukautiskierrot vaihteli ~26-70. Lapsettomuustutkimuksiin oli juuri tullut lähete kotiin, jonka jälkeen tulinkin raskaaksi. Ensimmäisiä menkkoja odotellessa... [/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]Minä syntynyt -80 ja mies -73.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot 33-116 pitkiä. Raskaaksi 01/06 ja ensimmäinen tulossa.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]Minä 26, mies 25v,ensimmäistä yritetään. Pillerit pois 10/04, pco 08/05 ja nyt lapsettomuustutkimukset alotettu.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]33v kahden lapsen äiti (tyttö 1/98, poika 4/99). 8kk yrityksen jälkeen meille on vihdoinkin saatu kaivattu plussa. Pitkät kierrot saatiin tasaantumaan Teroluteilla ja tärppiin vaadittiin 2 Clomikiertoa. Kolmannen lapsen la näillä näkymin 18.11.2006.[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Minä 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 7/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. 1/06 tuulimuna, 3/06 clomit, 4/06 puregon+pregnyl. [/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=9BCD9B] Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=deeppink] kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=9BCD9B]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=deeppink]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=9BCD9B]Minä -82, mies -80. Kierrot 37 päivästä ylöspäin. PCO-tyyppisyyttä munasarjoissa. Raskaaksi 3/06 -> km 4/06.[/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=deeppink]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=9BCD9B]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=9BCD9B]Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=deeppink]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]enkeli-81[/color] [color=9BCD9B]Olen 24 ja mies 23. Pillerit lopetin noin 4/05 ja varsinainen yritys alkoi 9/05 [/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] olen itse 25v, mies 26v. pillerit jätetty pois 09/05 ja pitkät kierrot riesana. huidellut kp38-59 välillä. ensimmäinen pikkuinen olisi toiveissa.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] ruu 28, mies 30 & vauvahaave 01/06. PCO 2002, lisätutkimuksiin lääkärin kehoituksesta 04/06. Kierrot pidetään kurissa proveralla.[/color]

[color=darkorchid]Rouva81[/color] [color=deeppink]Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.[/color]

[color=darkorchid]pömppö79[/color] [color=9BCD9B]Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva. [/color]

[color=darkorchid]Olvi[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa vähän yli kolmekymppisiä ja esikoinen olisi toiveissa. Kesästä asti olemme yrittäneet saada lasta, mutta vaikeaa on ollut, kun aiemmin ihan normaali kierto on heitellyt 40-60 päivän välillä. Ensimmäinen clomi-kuuri maaliskuussa.[/color]

[color=darkorchid]Möhköfantti84[/color] [color=9BCD9B]Minä 22v ja mies 23v, poika syntynyt 12/04. Toinen ollut haaveissa huhtikuusta 05. Aina on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta synnytyksen jälkeen pahemmin sekaisin. kiertojen kesto 35 päivästä ylöspäin. Lääkäriin pitäisi mennä.. [/color]

[color=darkorchid]Irmeli72[/color] [color=deeppink]Minä 33v ja mies 37v. Kaksi poikaa (99 ja 02), kolmatta ruvetaan yrittämään toukokuussa. Nyt olen pillereillä, mutta ilman niitä kierto on pienimmilläänkin n.47pv ja pahimmillaan 60pv. Lääkärin kanssa sovittu että heti pillereiden jälkeen terot, ei edes yritetä " normalisoida" kiertoa.[/color]

[color=darkorchid]12.8.2005[/color] [color=9BCD9B]olen 23 vuotias ja mieheni 27. Esikoispoika Rasmus 08/05 tuolla lattialla ryömii ja äidillä on kova kuume pikkukakkosesta. Yhden kierron verran olemme yrittäneet ja nyt sitten kuukautiset ovat ruvenneet temppuilemaan.[/color]

[color=darkorchid]Kömpiäinen[/color] [color=deeppink]lyhyt esittely [color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Olivia@[/color] [color=FF6A6A]la 6.10.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]tilulilu[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Nuuhistelija[/color] [color=FF6A6A]la 10.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Kanelisokeri[/color] [color=FF6A6A]la 18.11.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mörötin-81[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=crimson] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika (2780g, 49,5cm)[/color] ja [color=crimson] tyttö (2805g, 50cm) syntyivät 26.11. rv 36+6 käynnistyksellä raskausmyrkytyksen vuoksi. [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.) Tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]mimmu_78[/color] [color=crimson] (la 15.3.) [/color] [color=crimson] tyttö syntyi 20.3., paino 3090g, pituus 50cm [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]vikli80[/color] [color=crimson] (la 24.1.06) [/color] [color=cornflowerblue]poika syntyi 22.1.2006,mitat; 3305g, 50cm, päänympärys 39,5cm [/color][/size]

Maya: mites ne voi tolleen näyttää? no niin...just olin miettinyt että vois ehkä alkaa tikuttelemaan vaikka seuraavassa kierrossa, mutta eipä tuo sitten ehkä kannatakaan (itsellä lievä pco).

Mites muut viisaammat, jotka olette tikutelleet? Kokemuksia?? Näyttääkö ihan mitä sattuu?

Täällä kp 32 ja tuhru jatkuu, nyt semmosta ruskeeta havaittavissa eli huomenna tai viim.ylihuomenna vuoto alkaa. ke:na mul on soittoaika lääkärille s-prog kokeesta, siinähän sit näkee onko ovista ees ollu. ja samalla kyselen millon alkaa puregonin pistäminen, onneks Myttö75 sulta voi sit kysellä neuvoja!!!!

Jos kierto jää näin lyhyeks niin mun luteaalivaihe on melkosen lyhyt, jotain 10-11 päivän luokkaa.

Viel Myttö75: Eihän se raskaustesti varmaa mitään olis näyttäny 9 päivää oviksesta ja varsinkaan kun en ollu pissaamatta ku tunnin ennen sitä.

Mut itteni ja tuhrutteluni niin hyvin tunnen, et raskaana en oo.

Sulle hyviä piinapäiviä ja plussatuulia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-maya-

Voisitko kristiina päivittää mun tekstin näin:

Tilulilu:Minä syntynyt -80 ja mies -73.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot 33-116 pitkiä. Raskaaksi 01/06 ja ensimmäinen tulossa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat