Vierailija

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

Paranemaan sitä ei aineilla saa, mutta jos ei pidä huolta puhtaudesta niin naama on ihan hirveä. Lääkkeet saattavat joskus tuoda apua.

Ja erpiin ei auta edes lääkkeet... ja plastiikkakirurgiin ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Akne on vaivannut jo 17-vuotta, välillä pahempana, välillä ok vähänä. Roaccutania ja Diane Novaa oon popsinut enemmän kuin laki sallii, mutta ei noita pillereitäkään ikuisesti voi syödä. Ja silloinkin kun iho muuten on kunnossa, on naamassa punoittavia länttejä ja on epätasainen niistä tuhansista finneistä jotka sitä vuosien mittaan on rumentanut. 30 ylittyi viime vuonna, joten taidan olla tuomittu ikuisiksi ajoiksi akne-naamaksi, huokaus. Ainoastaan raskausaikana iho oli täysin näpytön ja jotenkin kauniimman värinenkin.

Nyt jo kaduttaa lapsen tulevaisuuden takia, että olen nämä akne-geenini tyhmyyksissäni eteenpäin laittanut. Niin kovasti itse olen asiasta kärsinyt ja ollut kiusattuna.

Minulla on kyllä paha akne parantunut sillä, että

a) puhdistan ihoani harvemmin ja hellävaraisemmilla tuotteilla

b) noudatan tiukkaa ruokavaliota (vähähiilihydraattinen)

Uskon, että sokerit aiheuttavat aknen. Niillä kansoilla, jotka eivät syö länsimaisesti, ei myöskään esiinny aknea ollenkaan.

Enpä tiedä... Ainaki Huippumalli haussa mitä katsoin eilen oli Yaya (tms) jolla oli alussa muhkea iho-ongelma kasvoissaan, iho oli tosi finnistä kumpareikkoa, mutta hän pääsi sitten jollekin huippukosmetologille ja simsalabim, loppujaksoissa iho oli tosi kaunis ja tasainen. Joten, olen eri mieltä :).

Vierailija:

Lainaus:

kun yritetään vauvaa, on naama taas kamalassa kunnossa eikä voi mitään lääkkeitä popsia=(

Pirullista! :( Tulisi edes raskaaksi, niin ei tarttis " turhaan" kärsiä...

Mulla todella hyvä iho ns. " normaalitilassa" eli kun pääsen kuntoilemaan ja syön terveellisesti, kun taas nyt tosi huono iho kun olen viimeisilläni raskaana ja painoa ja turvotusta riittää!

Paitsi että mun iho-ogelmat oli ihan kauheita myös raskausaikana.

Aloitin Diane Novat kuopuksen imetyksen päätyttyä melkein kaksi vuotta sitten ja iho on suht inhimillinen. Ei sekuitenkaan edes niin hyväksi parantunut ensimmäisellä " pillerikierroksella" . Tai sitten arpia tuli vaan niin järkyttävän paljon lisää raskausaikana, ettei iho näytä paremmalta vaikkei ole akuutisti tulehtunut...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat