Vierailija

Miltä se tuntuu? Mulla koskee yhtäkkiä pohkeeseen, tiettyyn kohtaan. Varsinkin jos venyttää. Ei siis sellaist tavallista venytyskipua vaan lähinnä kävellessä tuntuvaa kipua. Ei kyllä ole pohje yhtään turvoksissa. Raskaana olen...

Kommentit (9)

sairastan veritulppaa ja sinuna menisin heti lekuriin ja vielä kaikenlisäks kun olet raskaana,määräävät varmaan sitä klexanea sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle tuli syvänlaskimon trombi(veritulppa) sääreen raskausviikolla 32. Mulla oli ensin jalka siitä kohtaa tosi kipeä ja se turpos ihan hirveesti, niin ettei mikään kenkä menny enään jalkaan. Se kuvattiin ultralla ja jouduin olemaan sairaalassa yön yli. Opettelin pistämään itseeni verenohennus piikkejä. En muista enään nimeä mut olivat sikakalliita, tais olla kelaosuuden jälkeen viel yli 55 euroa/ 5 pvän piikit. Suna menisin kipin kapin lääkäriin tarkistuttamaan asian, ei siitä haittaakaan ole.

oli todella kova särky ja kipu, ulospäin jalasta ei näkynyt mitään poikkeavaa, mutta se olikin syvä trombi eikä pintalaskimotukos. Jalkaa ei saanut kunnolla polvesta suoraksi ja särky oli koko ajan läsnä.

ole. Jaloissa suonet voi olla ahtaampia, pienempiä kuin muualla. Ja se voi liueta itsekseenkin. Jos pelkää tukosta niin voi ottaa aspiriiniä tmv.

verrata. vähän niin kuin kova kramppi, mutta mulla se kipu on tullut ilman rasitusta. Ja yhteen tiettyyn kohtaan, joka on hyvin pieni.. siis vaikkapa pikkurillinpään kokoinen läntti. Mulla on mennyt ohi kun olen nopeasti hieronut sitä kohtaa, mutta uusinut kyllä.

kova kipu hyvin pienellä alueella, ja se voi mennä ohi voimakkaasti hieromalla. Lähtee siitä liikkeelle. Krampissa on eri asia, kipu on toki hyvin kova mutta isommalla alueella.

Likkeelle lähtiessä voi päätyä esim. keuhkoon kohtalokkain seurauksin! Ja raaja täytyis pitää levossa, ennen kuin asia on varmistunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat