Vierailija

On oppinut lyhyen ajan sisällä istumaan, nousemaan pystyyn. Nyt aivan mahdottoman levoton, huutaa, temppuilee syömisen kanssa (työntää ruoat ulos suusta, pärskyttää), uni hyvin katkonaista ja nukahtaminen hankalaa. Yöt vähän väliä tissillä (perhepeti). Ei ole saanut korvikkeita, mutta nyt olen alkanut miettiä että mistä tiedän saako hän tarpeeksi maitoa??! Voiko liian vähäinen maidon määrä tehdä levottomaksi tmv.? Toisekseen olen itse niin väsynyt (muistakin syistä) että olen harkinnut imetyksen lopettamista vaikka ajatuksena oli imettää niin kauan kuin vauva tahtoo mutta nyt olen tullut toisiin ajatuksiin. En jaksa enää, olen pinna tiukalla jatkuvasti ja vauva vaan huutaa ja kiukuttelee. Lisäksi vielä esikoisen uhmat ym.

Mielipiteitä, mistä tämä johtuu ja mitä pitäisi tehdä!

Kiitos.

Kommentit (3)

Mutta eihän se kivaa ole. Maidon saannista en usko olean kyse, jos vaan juo muutenkin maitoa. Ei imetystä kannata jatkaa enää tuossa vaiheessa jos se tuntuu rasittavalta, eri asia jos olisi alle nelikuinen. Jospa yrittäisit rauhoittaa tilannetta kokeilemalla omaa sänkyä ja yösyötöistä luopumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat