Seuraa 

huomenta päivää,

juuri nousin ylös :-) Ei krapulaa vaan olin yön töissä ja tänään taas. Huomenna alkaa loma ja lauantaina lähdemme 2 viikoksi Kreetalle.

Paino pyörii 63 molemmin puolin

Ei ollut enää aamusella vapun juhlijoitakaan kun pyöräilin töistä, yleensä aina muutama juhlia tulee vastaan kun on ollut nsjuhlapäivä.

Kommentit (5)

Ei kannata antaa periksi, vaikka aina ei jaksaisikaan elää painoa pudottaen. Hiljaa hyvää tulee ja kuulemma pysyvämpiä tuloksiakin.

Nanna: Oletko jo pakannut? Onko matkakuumetta? Teillä on pitkä matka tulossa, toivottavasti siellä on hyvät ilmat.

Oikein hyvää matkaa!

Puntarilla ei ollut iloista kerrottavaa, paino on noussut jonkin verran.

On tullut herkuteltua oikein kunnolla ja se vain jatkuu.

Mutta pitänee ottaa sellainen elämänasenne tavoite tähän pudotukseen.

Eli ei se haittaa vaikka paino ei nyt pudonnut, mutta kun juhlat on juhlittu on tiukemman elämän aika.

Eli viimeistään loppu viikolla alkaa terveellinen ruokavalio.

Miten muilla meni? Tuliko herkuteltua?

Nanna: Mukavaa lomaa sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No kuitenkin,tulisin taas porukkaan mukaan,jos vaan sopii?Helmikuuta taisi

olla,kun viimeksi olen miettinyt suuhunpantaviani.No,vappusyöpöttelyn jäljiltä päätin,että nyt loppuu tämä syöminen!!On niin turpea olo,että oikein yököttää:0( 8kg pitäis vielä pudottaa,mikä nyt tuntuu ylivoimaisen vaikealta,mut onhan se ennenkin onnistunut...Imetyskin loppui kuukausi sitten,eli ei sitäkään tarvi enää murehtia.Mites te muut,onko tuloksia tullut?

maanantaisin ilmeisesti pinoudutte?No,TSEMPPIÄ mulle ja tietysti teille muillekkin!!!Ensi viikolla sitten " nähdään" :0)

paino 31.3-05 80kg

paino 2.5-06 58kg(aloitus)

Olen ollut koko vapun ajan kiltististi....paitsi. Tänään olimme mummulassa ja oikein harmitti, kun piti syödä vappuruokia ja herkkuja hieman, vaikka ei tehnyt edes mieli (no ehkä hieman..). Kävin sitten illalla juoksulenkillä tytön kanssa ja huomasin, että tytön kunto (tietty ikääkin tullut lisää) kasvanut hirveästi viime syksystä ja mun laskenut. Tyttö juoksi kovempaa ja joutui odottelemaan minua. Ikää 10 v.! No, hän on harrastanut koko talven liikuntaa säännöllisesti ja minä todella satunnaisesti. Kävin äsken vaa`alla ja paino oli 62 kg. Huomenna onkin taas työpäivä ja arkena onkin helpompi olla dieetillä. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä!

Mukavaa lomaa Nannalle!

Puntari näytti ihan mukavia lukuja vaikka vähän herkuttelinkin vapun aikaan. Kohtuudessa yritin pysyä ja paino olikin viikon aikana tippunut 300g.

Eli lähtöpaino 72 kg paino nyt 70,8. Kokonaispudotus 1,2 kg. Toivottavasti tällä viikolla saan luvan jälkitarkasutuksessa juoksemiselle, kelit on ainakin mitä parhaimmat. Jaksamisia tämä viikon rutistukseen, nannalle ihanaa lomaa.

toivottaa Maisa ja nelikko

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat