Seuraa 

Moi!

Osaisko joku auttaa..? Ovistestissä (Fertest) tänään jo neljättä päivää testiviiva selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva. Monen monta kiertoa olen tikuttanut eikä ikinä ennen ole näin kauaa kestänyt lh-huippu. Toinen Clomi-kierto menossa, oliskohan sillä jotain tekemistä asian kanssa?

Muita oireita ei ole kuin että nännit on vähän arat ja alavatsaa ehkä turvottaa vähän (tai sitten olen taas lihonnut...). Viime kierrossa, joka oli siis tällä kertaa ensimmäinen Clomien kanssa, oli itseasiassa kovemmat ovisoireet.

Ei tässä muuta hätää, mutta en uskalla alkaa syödä Lugeja ennenkuin ovis on varmasti ohi...

-Sätky-

Kommentit (2)

Tänään testi näytti jo vaaleampaa viivaa, joten ovis lienee mennyt. Mietin, että oliskohan sattunut tulla 2 ovista putkeen, kun noita Clomejakin syön. Eikä tosiaan koskaan ennen ole moista sattunut. No kaksoisraskautta tuosta tuskin tulee, kun edellisen kerran pupuiltiin torstaina. En jaksa uskoa, että sielä enää maanantaina olisi ketään hengissä :-) Gyne kyllä mainitsi kerran, että todistettavasti on naisen elimistössä siittiöt eläneet yhdeksänkin vuorokautta, mutta uskoisin että oltaisiin vähän sikiävämpää sorttia (11. yrityskuukausi menossa) jos niin olisi meidän kohdalla...

Testasin viime viikon sunnuntaina ekan kerran hitusen vahvemman viivan kuin kontrolliviiva on. Ma en testannut, mutta ti sain erittäin vahvan viivan, joka ilmestyi heti. Samoin kävi ke. Torstaina viiva oli jo hitusen heikompi.

En tiedä mistä johtuu, enkä siis tiedä milloin ovis tapahtui. Mahakivut taisivat loppua maanantain tienoilla.

Mulla on todettu lievä PCO ennen ensimmäistä lasta, jonka sain clomeilla. Nyt haaveilen luomuplussasta, johon saattais olla jopa mahdollisuus, jos kerran ovuloin luomusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat