Vierailija

En saa mennä minnekään ilman hänen lupaa. Haluan tästä liitosta pois mutta en uskalla. Nytkin mies laittoi oven takalukkoon kun lähti kauppareissulle. Olen siis lukkojen takana omassa kodissani!

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lukekaa vaikka Siwan sivuilta:

Aukioloajat

Siwat ovat avoinna arkisin klo 8-21, lauantaisin klo 8-18 ja sunnuntaisin klo 12-21.

Lisäksi yli 60 Siwaa on auki ihan joka päivä - siis myös juhlapyhinä!

Ja miten pääsen pois kun olen lukkojen takana??? No nyt on mentävä kun mies tulee. Vai alanko ikkunasta huutamaan???

Helsingissä tietääkseni tunnelin kaupat on kyllä auki.

Sanot sille äijälle että sä et tollaseen suostu ja lähet menee. Tai sitten soitat ne poliisit.

Järjestelet asiat salassa ja sitten yks kaks vaan häippäset.... Lähdet vaikka vanhempiesi tykö, jonkun sukulaisen luo tai vaikka turvakotiin. Onko teillä lapsia? Jos on niin se tietty vaikeuttaa tilannetta, mutta kyllä se lähtö on ainoa ratkaisu... Ei ole mitään järkeä tuhlata koko elämäänsä suhteessa, mistä ei itse saa mitään muuta kuin pahaa mieltä...

Ota vaikka sähköpostilla yhteyttä eri tahoille tuon eroamisen suhteen sekä asunnon saamiseksi. Jos paikkakunnallasi on turvakoti, niin se on ehdottomasti paras paikka aloittaa tuo eroaminen.. Silloin et ole yksin ja saat kaiken mahdollisen avun saadaksesi elämäsi järjestykseen. Muita tahoja ovat sosiaalityöntekijä/asuntotoimisto

Mutta ehdottomasti kannattaa nuo eroaikeet pitää omana tietona, eikä mainita sanallakaan miehelles, koska silloin sinun on paljon hankalampi lähteä... Jos miehes todellakin pitää sinua kotona lukkojen takana, hän varmasti " kiristää otettaan" jos saa selville, että suunnittelet lähtöä...

Onko miehesi väkivaltainen? Jos on niin ehdottomasti kannattaa hakea lääkärintodistus mahdollisista vammoista, niin niistä on myöhemmin sitten hyötyä esimerkiksi huoltajuusasioissa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat