Vierailija

Ja miksi niin, jos on?

Kommentit (14)

Koska mulla ei oikeastaan ole mitään omia menoja, kai. Mitä sillä nyt tarkoitetaankaan? Mun harrastukseni ovat sellaisia, että hyvin sujuu kotona ja perheen kanssa, mutta niin kyllä miehelläkin. Mutta mies käy ehkä parin kuukauden välein ulkona kavereitten kanssa. Minäkin kyllä voisin käydä, mutta ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehellä alkaa vapaa-aika heti kun töistä pääsee. Minun mielipiteelläni ei ole mitään merkitystä enkä asialle mitään voi, paitsi erota.

Muutoin hänellä ei ole mitään erityisiä harrastuksia, ok-talomme ja iso piha pitää siitä huolen. Mä taas käyn ahkerasti jumpilla silloin kun mies on kotosalla ja katsoo lasten perään.

projektiensa parissa tietty määrä, jotta ei sitten istuta naama näkkärillä kotona. Kyllä minäkin pyydettäessä saan käydä lenkillä/shoppailemassa tms., mutta kauheasti ei itse tee mieli häipyä yksin harrastamaan heti kun mies on kotona. Koskas me sitten muuten oltaisiin kokonaisena perheenä? Aina jompi kumpi vanhemmista poissa...

Ärsyttää kyllä tämä epätasa-arvoinen tilanne... Ehkä sitten kun lapsen kasvavat (nyt 1- ja 3-v), alan kasata itsellenekin kunnon harrastuksia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat