Vierailija

En oo ottanut tippaakaan viinaa tai muutakaan alkoholipitoista moneen viikkoon. Päänsärky alkaa hiljalleen aina puolenpäivän jälkeen ja kovenee nopeasti siihen pisteeseen että olen polvillani vessassa oksentamassa:o)

Mulla on käytössä lihakseen pistettävä Imigran (just ton ykäämisen takia) mutta se auttaa vaan seuraavaan aamuun asti- sit koko rumba taas alkaa.

Estolääkityksiä on kokeiltu montaakin erilaista mutta ei oo ollut tehoa. Joskus voi kulua kuukausikaupalla aikaa ilman kohtauksia.

Onko muilla migreenikoilla ollut samanlaista viime aikoina- onko nyt joku matalapaine tai jotain?

T: pää räjähtää kohta

Kommentit (7)

Luulen ettei ole kysymys hermon jumiutumisesta, koskapa migreenin täsmälääkkeet kuitenkin auttavat kohtauksiini.

Sanotaan ettei nää sumatriptaanit -eli just niinkuin tää mun lihakseen pistettävä Imigran- auta jollei se särky ole migreeniä.

Eli jos mulla olisi vaikka niskahartiapäänsärky niin tuo lääke ei siihen auttaisi.

Voihan sitä käyttää joka päiväkin kun kohtauksia tulee mutta tuleepi aikas HELEVETIN KALLIIKSI :o(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä ettei mitään ihmeellistä ole löytynyt, varmasti huojentavaa!

Toivottavasti joku osaisi täällä neuvoa, joten nostan tätä ylös =)

t.2

mutta kannattaisko käydä lääkärissä? Tutulla oli tosi kova päänsärky mihin ei tehonnu mitkään lääkkeet. Meni sitten lääkärille, ja lääkärin mukaan ihan viime tipassa..Eli hänellä oli joku aivoverentulppa (en nyt muista oliko tämä vai mikä...joku tukos kuitenkin!) joka piti leikata.

En siis tarkoita peloitella, mutta tosiaan lääkärillä käynnistähän ei varmasti ole mitään haittaakaan =)

Olen kyllä ihan neurologin seurannassakin säännöllisesti tän paskamaisen vaivan takia- mulla oli raskausaikana niin pahat kohtaukset että olin useamman viikon sairaalassa tiputuksessa kun oksentaminen ei meinannu loppua ja mulla oli näköhäiriöitä.

Tutkittu on, otettu CT-kuvatkin päästä ja mitään vikaa ei löydy:o)

Tietty hyvähän on ettei löydykään mutta on niin rasittavaa kun ei mikään auta. Mua hoitaa alansa suippuammattilainen Mikko Kallela.

AP

Eipä mulakaan mitään muuta vikaa löydetty, tottua vaan pitää. Ja estolääkitystä en saa kun alhanen verenpaine ja osa muista lääkkeistä ei sovi muuten, kun mulla on astma....

Joten muuta en osaa sanoa kun varmaan alkaa tältä erää jo sullakin kohta helpottaa, mutta seuraavaa ei tietysti oo kiva odotella :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat