Vierailija

saisit tietää muuta kautta miehesi soitelleen toiselle naiselle?

Ok sanotaan heti alkuun, että pari vuotta sitten tapahtui asia minkä takia pelkään mieheni pimittävän minulta asioita :)

Eilen illalla vaille 12 miehelle soitti " matti meikäläinen" vein puhelimen miehelle kun hän jo nukkui. Mies tuijotti puhelinta eikä vastannut vaikka monta kertaa sanoin, että vastaa nyt tai soiminen loppuu. Mies antoi loppua. Tuo oli minusta vähän epäilyttävää kun yleensä mies vastaa puhelimeen mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Kysyin onko minulla syytä huolestua ja epäillä mies vastasi että ei ole mitään epäiltävää. Pyysin kumminkin saada katsoa miehen puhelinta ja sain luvan.

Puhelimessa oli miehen kaverin lähettämä tekstiviesti: Liisa ja tuo sama " matti meikäläisen" puhelinnumero. " matti meikäläinen" oli laittanut myös miehelleni pari viestiä. Ekassa oli: soita 20.30 ja toisessa: Liisa tässä saisin puhua.

Kysyin mieheltäni kuka on Liisa ja mies sai selitettyä asian ja kysyi samalla miksi en kysynyt Maarian (myös uusi nimi puhelimessa)numerosta. Mies kertoi itse jutelleensa tuon Maarian kanssa kun hänellä on kuulema " hullu mies" ... Kysyin mistä tuntee Maarian enkä saanut vastausta.

Eli siis mies sai selitettyä minulle Liisa asian järkeenkäyvästi, mutta en vaan voi olla epäilemättä! Miksi mies ei heti kertonut koko juttua vaan tiputteli tietoa sen jälkeen kun aloin tenttaamaan.

Tuota Maaria asiaa en oikein osaa epäillä kun mies sen itse toi julki...

Uskonko siis miestäni vai jatkanko vielä tenttaamista?

Pää hajoaa kun tätä asiaa pyörittelee itsellään... :(

Kommentit (13)

Kun mies myöhemmin tulee kotiin taidan käskeä sen istumaan pöydän ääreen ja kertomaan koko jutun perin pohjin eikä asioita yksi kerrallaan tiputellen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Stellalla kun on niin täydellinen mies ja elämä, ettei minun elämäni yllä lähellekkään sitä tasoa.

Meillä Stella on siis aivan erilaiset huolet ja ongelmat (tai siis kun sinulla niitä ei ikinä ole)

Miehelläni on naispuolisia ystäviä ja minulla miespuolisia ystäviä. Kaikki ihan ok, ei olla mustasukkaisia ja molemmilla on omakin elämä. Jutella voi ja hyvä ystäväkin voi olla, vaikka molemmat varattuja olisikin tai pelkästään toinen on. Ei aina toista sukupuolta oleva ystävä = seksisuhde, pettämistä.

Voihan myös olla, että miehesi paras ystävä Raimo, työkaveri Jorma, naapurin Yrjö, pelikaveri Aimo ovat homoja ja heillä seksuaalinen suhde mieheesi.

ja tutkin puhelimen jos siltä tuntuu.

Meillä ei niin ole väliä vaikka puhelinta tutkiikin.

Meillä kans joskus oli alkuaikoina ongelmia jotka aiheuttavat myöskin luottamus ongelmia.

Ja kyllä suuttuisin ja jatkaisin tenttaamista.

koska mies kertoi siitä kuin ei mitään ettet epäilisi sitä.

myös tuo " hullu mies" pistää miettimään.

Mun exän tarinoilta kuulostaa hyvin pitkälti. Hänelle soitti " leena" jonka mies kertomuksen mukaan hakkasi sitä. Siksi piti sitten olla valmiina vastaamaan jos " leena" tarvitseekin apua. Miten " leenaan" tutustui jäi arvoitukseksi. Lopulta " leena" laittoi mulle itse viestiä että hänellä on suhde mun mieheni kanssa. Ja niin miehestä tuli ex :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat