Seuraa 

Eli meillä ensimmäinen oli talvivauva ja hankein tän ihanan karvavuorisen peigen Lennen puvun.....

Puvulla on vain nukuttu vaunuissa, ja on pesemätönkin vielä koska ei ole mitään likaa......

Nyt ei tämä puku enää kesävauvalle sovi ens talvena ja äitiyspakkausta en ajatellut ottaa, mutta tuo haalari me tarttettais.......

Eli olisko joku joka aikoo ottaa pakkauksen mutta ei tykkää siitä haalarista halukas vaihtamaan päittäin pukuja ?

Kommentit (8)

Olen tilannut vuoden 2006 äitiyspakkauksen, jonka pitäisi tulla kuukauden sisällä (huhtikuun lopulla oli jäljellä vielä 05- pakkauksia).

Mielelläni vaihtaisin sen uuden toppapuvun tuohon sun omistamaan.

Ota yhteyttä, p. 044-3335565.

Kiinnostaisko sulla vaihto vuoden 2004 äitiyspakkauksen toppapukuun? Mulla ois se. Käytetty pari kertaa. Sekin on siis kuin uusi.

t.annikki83 ja rv27+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja elinan kanssa ei vissiin kauppoja synny kun heillekin tulossa kesävauva....

Eli puku siis ulkopuolelta toppapukukangasta.....

Ja mielellään haluaisin myös tumput ja töppöset ja lakin kun on kerran samaan sarjaa =)

Laitatko vaikka kuvaa, että millainen tuo haalari on. Minulle tulossa marraskuussa vauva ja äitiyspakkausta ei siis ole vielä edes tilattu. Mutta vaihto kyllä kiinnostaisi, koska tuo toppapuku pakkauksesta jää aivan käyttämättömäksi.

Eli s-posti on heidiax@hotmail.com

terkuin Heidi ja Toukka

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat