Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan menossa terapiaan ensi viikolla, mies tilasi ajan koska minulla on eroaikeita. Siellä vaan ei taida olla paljon neuvottelemisen varaa, kun mieheni on alkoholisti ja on ilmoittanut ettei aio lopettaa juomista.

Mitähän terapeutti sanoo, kun hänelle selviää tämä kuvio? en kyllä tosiaan ymmärrä, että miten tästä asiasta voi edes neuvotella, kun minä otan eron, jos mies ei raitistu ja hän ei aio raitistua.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kerran miehesi on alkoholisti hän käyttää erossa kaikkea sinua vastaan. Jos siis olet tehnyt kaiken, mitä hän pyytää, voit olla rauhallisempi. Jos et mene osaan kuvitella tällaisen riidan:

Miehesi: " Et halunnut ratkoa meidän ongelmiamme. Itse et lähtenyt terapeutille."

Sinä:" Eihän se olisi edes autta..."

Miehesi:" Ei kannata selitellä, koska sinä se olit, joka et lähtenyt ja MINÄ varasin ajan."

Sinä:" Ajattele..."

Loppujen lopuksi sinä raivostut, kun et saa lainkaan omaa puoltasi kuultavaksi. Kun menet sinne terapiaan ja olet kiltisti hiljaa, niin silloin mies ei voi käyttää tällaisia asioita sinua vastaan.

Mitenkö osaan kuvitella tämän asian? Omalla miehelläni on alkoholiongelma. Toistaiseksi en kuitenkaan ole eroamassa, mutta tiedän ainakin, mistä naruista vetää tilanteen tullen.

Uusimmat

Suosituimmat