Seuraa 

Asumme rivarissa ja asuntomme on talon päädyssä.Periaatteessa tonttimme raja loppuu talon päätyyn mutta käytännössä pihamme jatkuu seuraavaan metsikköön saakka.Muut talon asukkaat kulkevat talomme päädystä=metsän reunasta ja sopiihan se.Ärsyttävää on vain se, että sellaisetkin ihmiset jotka eivät asu edes talossamme ulkoiluttavat koiriansa samaa reittiä pitkin!Ei ole kovin kiva 2 pienen lapsen kanssa ulkoilla talomme päädyssä koiran kakkoja väistellen.Voinko tehdä mitäään?Soitanko isännöitsijälle vai minne?

Kommentit (4)

toivot, että koirat vietäisiin tarpeilleen kauemmaksi. Kulkemista on varmaan vaikea kieltää kokonaan, mutta vähän omituista, että ihmiset antavat tehdä tarpeensa niin lähelle toisten pihaa - ehkä kyltti auttaisi.

Minä istutin siihen polulle puskan noin niinkuin vihjeeksi, että toivon ihmisten kulkevan muualta. Sitten istutin pitkulaisen kukkapenkin silleen, että se ohjasi ihmiset kulkemaan toista reittiä ja aloin itsekin käyttämään tätä toista polkua, joka kulki vähän kauempana meidän talon nurkalta ja kyllä sitä on sitten muutkin alkaneet käyttää.

Koiranomistajat ei kyllä meidän talossa ole antaneet koiriensa tehdä tarpeitaan meidän pihaan, mutta jos ovat aikoneet, niin olen ystävällisesti käynyt juttelemassa heidän kanssaa, että " kun mulla on näitä pieniä lapsia ja olemme tässä pihassa, niin ois kiva, jos veisitte koirianne vähän kauemmaksi" ja ihan hyvin on ihmiset ainakin meidän talossa tämän ymmärtäneet ja menneet kauemmaksi. Meidän talo on tässä onneksi sillä tavalla, ettei tähän ulkopuoliset tuo koiriaan, niille ois varmaan vähän vaikeampi tehdä mitään muuta kuin pystyttää aita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos ei ole niin ei asialle silloin mitään mahda. Jos väki kulkee taloyhtiön pihan poikki kannattaa soittaa isännöitsijälle ja pyytää häntä ottamaan esim aidan rakentamisen seuraavan yhtiönkokouksen asialistalle. Itse tietysti kannatta mennä kokuksiin mukaan huolehtimaan että asia otetaan käsittelyyn.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat