Vierailija

kylässä missään tms? AIna kaikki tuntutvat olevan jossain grillaamassa yms. Me ei koskaan käydä missään tuttavilla, kaikki on mun vanhoja ystäviäni ja tapaan heitä yksin tai lapsen kanssa päivällä. Mutta ei me perheenä missään käydä. Miehellä on vain työkaverit ja muutama vanha kaveri, joita tapaa yksin. Kuitenkin ollaan ns. normaaleja, ei mitän hissukoita.

Kommentit (4)

Mulla paljon kavereita jotka yksinhuoltajia tai lapsettomia, heitä tapaan yleensä ilman miestä. Miehen kaverit taas lapsettomia ja melko baariorientoituneita. Sisarukset meillä on joko lapsettomia pariskuntia tai eronneita. Asumme alueella jossa vähän lapsiperheitä.

Ollaan tällainen 30+ tavis-ydinperhe, mutta ihme kun lähimpien kaverien piirissä ei ole vastaavia. Jotkut tuttavat joilla samanlainen elämäntilanne ovat muuttaneet toiselle puolelle Suomea, eikä tapaaminen tästä syystä ole mahdollista kuin noin kerran 5 vuodessa. Tää kyllä harmittaa mua, toivottavasti tilanne joskus korjaantuu : (

sekin tuntuu silleen yks puoliselta, että me kyllä kutsutaan grillaamaan ja syömään, mutta heille ei koskaan kutsuta muuta kun istumaan ja leikkimään.

ja oikein kyselevät aina että koskas taas grillaatte!!!

harmittaa toisaalta itseäkin,ettei noita perheitä ole muita,

monet tutut tosiaan meilläkin menevät vaikka vapun viettoon tms. jonkun muun mökille tai joku tulee kylään...

kateeksi käy!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat