Vierailija

Minä en uskaltaisi antaa tytölle nimiä Siru, Siri, Keiju koska tuon nimisen tytön " kuuluu" olla hoikka. Entä jos tyttö onkin isokokoinen ja lihava. Ei ole sitten kiva olla tuon niminen.

Mitä muita tällaisia nimiä tulee mieleen?

Kommentit (12)

Tuntuu, että ei ole energiaa kohdata sitä mun suvustani kuitenkin tulevaa hämmästelyä ja kummastelua ja tahallaan väärin ääntämistä, mikä siitä seuraisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä mua siis haittaisi se, että sitä ääntämistä pitäisi alkuun kysyä, vaan kun tiedän, että se ei jäisi siihen, vaan nimestä olisi pakko sitten väännellä kaikkea tyhmää ihan vaan siksi, että pääsisivät kuittailemaan minulle, että " kun ei suomalainen nimi kelvannut" . Ihan tarpeeksi sai kuulla jo, " kun ei suomalainen mies kelvannut" .

..ettei tiettyjä etunimiä voi lapselle ajatellakaan!

Sukunimi on niin sanottu romani-nimi vaikka olemme ihan tavallinen suomalainen perhe.

Jos laittaisin lapselle nimeksi esimerkiksi Natalia,Valdemar, Allan tai Carmen niin lapsiparka joutuisi leimatuksi oitis.

Mitä ajattelisitte jos lapsenne kaverin nimi olisi Valdemar Nyman?

Ja meillä kun on kaikilla vielä erittäin tumma tukka ja ruskeat silmät.

Itselläni ei ole mitään erityistä romaneja vastaan mutta olen huomannut että aika monella muulla on-paljonkin:o(

Toinen piti ampua 3-vuotiaana, kun oli liian päällekäyvä jne.

Toinen jäi n. puoli vuotiaana traktorin alle. Uskon, että tuo nimi on kirottu.

en kuule ajattelisi mitään sen kummempaa, oli nimi mikä tahansa. Yksi lysti onko ihminen romani, valkolainen, somali vai mikä lie, kunhan on mukava ja hvyä ihminen. Eikä ne ennakkoluulot ainakaan vähene tuollaisella käytöksellä

Vierailija:

Lainaus:

..ettei tiettyjä etunimiä voi lapselle ajatellakaan!

Sukunimi on niin sanottu romani-nimi vaikka olemme ihan tavallinen suomalainen perhe.

Jos laittaisin lapselle nimeksi esimerkiksi Natalia,Valdemar, Allan tai Carmen niin lapsiparka joutuisi leimatuksi oitis.

Mitä ajattelisitte jos lapsenne kaverin nimi olisi Valdemar Nyman?

Ja meillä kun on kaikilla vielä erittäin tumma tukka ja ruskeat silmät.

Itselläni ei ole mitään erityistä romaneja vastaan mutta olen huomannut että aika monella muulla on-paljonkin:o(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat