Vierailija

pitäisivät ihmiset huolen vain omista asioistaan. Kuten ns. ystäväni. Panettelevat porukalla kun olen kotiäiti enkä ole palannut töihin vaikka äitiysloma loppui. Olen semmoisella alalla jossa todellakin uraa ja palkkaa voi hyvin tehdä. mutta lapset on pieniä vain kerran ja haluan viettää sen ajan kotona, mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että minä sattumoisin vaan haluan tehdä näin. ura kärsii ja vanhentuu ja takas samoihin hommiin en kuitenkaan pääse. Mutta mitä se muille kuuluu???

Kommentit (6)

ja vastaukseksi tulee vaan että niin en mä muuten mutta neuvoisin vaan että kannattais jo palata töihin ettei nuoremmat vie työpaikkaa... Hitonko väliä?? kai palaisin töihin jos se asia MINUa huolettaisi. t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vai onko itsetuntosi niin huono että kun olet päätöksesi tehnyt ja perustellut, sinusta tuntuu että sinun silti pitäisi puolustella valintaasi muille? Miksi sinun pitäisi välittää pätkääkään siitä mitä muut ajattelevat?

aiheuttaa KAIKILLE muille ongelmia omalla päätöksellään. Mietin vaan että mikä laittaa ihmiset miettimään muiden asioita. Ei pitäisi välittää mutta sama marmatus töihin paluusta alkaa heti kun juttuun päästään. t:ap

Vierailija:

Lainaus:

ura kärsii ja vanhentuu ja takas samoihin hommiin en kuitenkaan pääse. Mutta mitä se muille kuuluu???

Valmistuin ammattiin ja lähdin heti perään opiskelemaan saman alan korkeakoulututkintoa. Nyt joudun siis olemaan pari vuotta pois sen alan töistä ja olen kuullut kun kateelliset panettelevat... Tosi ikävää, tiedän miltä susta tuntuu.

Hitto jos tosiaan on 40 vuotta työelämässä jäljellä niin luulisi tosiaan että voi rauhassa muutaman vuoden opiskella tai hoitaa lapsia!! prkl!! Kyllä siihen työhön todellakin pääsee kiinni muutamassa kuukaudessa....

Muakin niin vituttaa tuo, huolehtisivat ihmiset tosiaan omista asioistaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat