Vierailija

Kaverini reagoi pilkallisesti kun kerroin että miesystäväni ostaa mulle joulu- , synttäri- ym. lahjaksi kosmetologikäyntejä, tatuointeja, rasvaimun olen saanut ja nyt puhuttu silikoneista. Kuulemma hänestä olisi nöyryyttävää jos oma miehensä tälleen " huoltaisi itselleen leikkikalua" .. Tuli tosi paha mieli tuosta :(, onko tämä nyt sitten niin tavatonta? Yhdessä olemme kaikista " hankinnoista" keskustelleet ja itse olen toivonut näitä juttuja.

Sivut

Kommentit (26)

Niin ja on meillä 2 lasta, 5- ja 3-vuotiaat (kun joku kyseli - Mitäs sekin tähän liittyy, btw?) AP

Vierailija:

Lainaus:

Miksi ihmiset eivät voi miettiä mitä oikeasti elämältään haluavat sen sijaan että hakevat minänkehitystä ulkoisin keinoin. Itsensä muovittaminen ei kehitä sinua henkisesti, kuvittelet sen vain tekevän niin eli ostat sen mielikuva tuotteen mitä kauneuskirurgia myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nssa tässä taannoin. AP

SofterSin:

Lainaus:

. Ei kenties kannata mainita edes kuka ne on maksanut tms. Ei kuulu muille. Eikä varmaankaan ole edes aiheellista kertoa, että on käynyt rasvaimussa tms. Privaatti privaattina.

Ystäväsi arvomaailma vain eroaa omastasi. Kaikille ei ole tärkeää ulkonäkö ja ihmissuhteissakin jotkut arvostavat enemmän muita ominaisuuksia kuin kaupallisia lahjoja.

Mitä sitten kun vanhenet? Luuletko että miehesi pysyy rinnallasi jos jo nuorena pitää rasvaimuja yms. tehdä? EIHEI, miehesi vaihtaa nuorempaan.

On tyhmää olla miehen kanssa joka katsoo pintaa noin tarkasti.. Ei se kestä suhde eikä se pintakaan ole aina korjattavissa. Sori vaa!

Minusta olisi aika kamalaa, jos vartalo ja ulkönäkö olisivat minulle niin tärkeitä juttuja, että niiden vuoksi pitäisi itseään ruveta korjailemaan. Mieheni silmistä haluan - ja saan onneksi - lukea, että olen kaunis, haluttuva ja hyvä juuri tällaisena kuin olen. Lahjoiksi saan tavaroita tai asioita, jotka oikeasti ilahduttavat minua ja ovat itseni näköisiä.

Vierailija:

Lainaus:

Kaverini reagoi pilkallisesti kun kerroin että miesystäväni ostaa mulle joulu- , synttäri- ym. lahjaksi kosmetologikäyntejä, tatuointeja, rasvaimun olen saanut ja nyt puhuttu silikoneista. Kuulemma hänestä olisi nöyryyttävää jos oma miehensä tälleen " huoltaisi itselleen leikkikalua" .. Tuli tosi paha mieli tuosta :(, onko tämä nyt sitten niin tavatonta? Yhdessä olemme kaikista " hankinnoista" keskustelleet ja itse olen toivonut näitä juttuja.

n itsetuntokaan mielestäni mikään olematon ole. Mutta siis, ihanko totta vielä nykyään tämmöisiä juttuja katsotaan noin karsaasti ja ihmetellen?! Onkos se nyt loppujen lopuksi paljon sen kummempaa kuin hiustenlaitto tai meikkaus???, kalliimpaa vaan. AP

Vierailija:

Lainaus:

Onko sulla huono itsetunto ? Et ainakaan vaikuta tyytyväiseltä omaan ulkonäköösi .

Ei liity kropan paranteluun mitenkään. Kosmetologillakin varmasti kiva käydä. Hierojallekin, jos lahjakortin saisin, niin varmasti kävisin. Jos joku tahtoisi lahjoittaa vip-jäsenyyden kuntosalilla, olisin innoissani. Mutta joku plastiikkakirurgia saisi mut näkemään punaista.

Mutta jos sinä, ap, olet tyytyväinen omaan tilanteeseesi, niin anna muiden motkottaa. Ei kenties kannata mainita edes kuka ne on maksanut tms. Ei kuulu muille. Eikä varmaankaan ole edes aiheellista kertoa, että on käynyt rasvaimussa tms. Privaatti privaattina.

sanoa. Eikä ole kysymys siitä etten kelpaisi miehelleni tämmöisenä, vaan siitä että hän haluaa antaa lahjoja jotka oikeasti ilahduttavat. Kai tämä jonkun milestä on pinnallista, mutta minusta vaan on kiva näyttää hyvältä, ja nämä " korjailut" ovat kyllä nostaneet itsetuntoa ja sitä kautta elämänlaatua. AP

Vierailija:

[quote]

Lahjoiksi saan tavaroita tai asioita, jotka oikeasti ilahduttavat minua ja ovat itseni näköisiä.

aika hurjaa jos suhteessa keskustellaan yhteisesti toisen paikkailusta. Kuulostaa siltä kuin sinä olisit joku nukesta seuraava. Jos miehesi aikoo myös mennä leikkauksiin niin tämä on teidän yhteinen juttu, jos sinä olet ainoa jossa on " pikku parannettavaa" niin olisin kyllä varmasti reagoinut samalla tavalla kuin kaverisi. Eli " I am a barbi girl in a barbiworld, life is fantastic I am plastic... jne.

Ymmärrän toki kauneusleikkaukset, jos ne tosiaan tehdään syystä. Tuo teidän juttu ei kuitenkaan kuulosta olevan seurausta mistään oikeista ulkonäkötraumoista vaan enemmänkin pikkupuutteista. Toivottavasti näistä kauneusleikkauksista ei tule 2010 luvun laihdutuskuureja. Miksi ihmiset eivät voi miettiä mitä oikeasti elämältään haluavat sen sijaan että hakevat minänkehitystä ulkoisin keinoin. Itsensä muovittaminen ei kehitä sinua henkisesti, kuvittelet sen vain tekevän niin eli ostat sen mielikuva tuotteen mitä kauneuskirurgia myy.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat