Seuraa 

Kommentit (15)

Tosin ohihan tuo rupee jo olemaan..

Meillä myös Vappu meni sairastellessa..tänään silti tein munkkeja ja juotiin simaa..vappupallot käytiin ostamassa jo viikolla Sotkasta, kun arvattiin, että edelleen luultavasti Vappunakin ollaan kipeinä eikä kaupunkiin sitten päästä niin haettiin jo traditioks muodotuneet pallot hiukka etukäteen :o)!

Nyt rupee tauti olemaan jo voiton puolella muksuillakin..luulisin ainakin, mutta eilen oli vielä tosi korkee kuume!!

Ilalla kun lapset saatiin nukkumaan niin tehtiin kaverin kanssa pari Ville Vallatonta..jätettiin miehet lapsenvahdeiks ja käytiin pyörähtämässä baarissakin muutamat biisit tanssimassa..oli kyllä tosi kivaa päästä ees hetkeks ihmisten ilmoille täältä sairastuvasta ;o)!!

Vaaka näyttikin sitten aamulla plussaa..johtuen varmaan osiltaan menkkaturvotuksesta ja ehkä noista parista paukustakin..tiedä häntä, mutta olen silti iloinen siitä, että paino oli edelleen alle 80kg, kun oon päättänyt, ettei ikinä enää mun vaaka näytä mulle 8 alkavia lukemia ;o)!!!

Nimi:körömölli

Ikä:28

Pituus:165cm

Aloituspaino:88kg

Paino viime viikolla:79,3kg

Paino nyt:79.8

Muutos:+500 g

Tavoite:70kg

Meillä on porukka kovasti hiljentynyt tosiaan, mutta luulen tosiaan, että johtunee osittain ainakin noita ihanista ilmoista yms., sillä ainakin mun tulee oltua ulkona aamusta iltaan, vähän joka välissä möyrimässä milloin missäkin kukkapenkissa :o) eli eiköhän se viimeistään syksyn sateilla taas rupee vilkastumaan tää keskustelu, kunhan vaan saadaan tää ryhmä pysymään koossa nää hiljaisetkin ajat :o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!!

t.köris

Nyt kyllä jätän punnituksen väliin...On niin kauhea turvotus päällä, että ei järkeä. Tulee vaan paha mieli...

Nyt aloitan tänään tosissani uuden spurtin kohti kesää. Tavoite olisi saada paino alkamaan seiskalla mahdollisimman pian! En kestä enää tätä hidasta tahtia vaan pakko saada välillä pois nopeammin painoa. Tähtään nyt tällä viikolla kilon pudotukseen. Siis verrattuna viime viikon tulokseen.

Tsemppiä muillekin sisukkaille!

Ainiin...Kävin minäkin kiloklubin sivuilla, mutta en ehkä jaksa siihen nyt. Menen pisteiden ja karppauksen yhdistelmällä!

T: Katti26

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhteenvetoa viime viikolta.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 53 kg, 53.9 kg, -0.5 kg, 6.1 kg, 0.9 kg, 3 vkoa,

[color=green][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 62 kg, 0.0 kg, 12 kg, 0 kg, 0 vkoa,

[color=fuchsia][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 63.4 kg, 0.0 kg, 20.6 kg, 5.4 kg, 23 vkoa,

[color=green][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72 kg, 0.0 kg, 22 kg, 6 kg, 60 vkoa,

[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]

81 kg, 60 kg, 72.6 kg, -0.8 kg, 8.4 kg, 12.6 kg, 24 vkoa,

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 79.3 kg, -1.0 kg, 8.7 kg, 9.3 kg, 28 vkoa,

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 75 kg, 80.3 kg, -1.0 kg, 10.2 kg, 5.3 kg, 39 vkoa,

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 81.4 kg, 0.0 kg, 5.6 kg, 9.4 kg, 14 vkoa,

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 83.1 kg, -1.3 kg, 12.4 kg, 8.1 kg, 39 vkoa,

[color=green][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 81 kg, -1.0 kg, 20 kg, 4 kg, 8 vkoa,

[color=fuchsia][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 83.8 kg, -0.4 kg, 6.4 kg, 12.8 kg, 74 vkoa,

[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 83.8 kg, -1.2 kg, 6.5 kg, 8.8 kg, 11 vkoa,

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 19 kg, 55 vkoa,

[color=green][b] BM23 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 87.5 kg, 0.0 kg, 8.5 kg, 12.5 kg, 24 vkoa,

[color=blue]

Suurin pudotus:

[b]

1. sija => Soikku ja Minlee : -1.2 kg

2. sija => Körömölli, Chicky ja Sininen: 1.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => MariLotta : 3 vkoa

2. sija => Sininen : 8 vkoa

3. sija => Soikku : 11 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, BM23, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku

Laihduttajia: 14

Painomme oli alussa: 1219 kg

Painamme nyt: 1071 kg

Tavoitepainomme: 957 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -7.1 kg, Tosi paljon, hyvä me !!!

Paino tippunut v. 2006: 62 kg

Kokonaispainonpudotus: 148 kg

Matkaa tavoitteeseen: 114 kg

[/color][/size]

- Minlee

Voi sua Ria73, ei ole helppoa sinulla. Mutta toivotaan että kaikella tällä on jokin tarkoitus joka osottautuu vielä hyväksi!! voimia ja jaksamista kovasti!!!

chicky:

Vai Kanadassa, vau!! Miten ihmeessä olet sinne eksynyt?? On se muuten hienoa tää nykytekniikka että näin sitä vaan voi maapallon eri kolkista seurata koti suomen menoa.

Kanadassa on ilmeisesti pitkälti sama juttu kuin jenkkilässä noiden lihavien ihmisten suhteen. Olin floridassa noin 10vuotta sitten ja järkytyin todella kun " suuren maan" ihmiset olivat todella lihavia. siinä ropisi haavekuva Barbie-maasta. Ihmiset siellä tosiaan oivat aivan älyttömän ylipainoisia juuri sellaisia kuin chicky kertoi, huh,huh....

tsemppiä taas kaikille!!

-soikku-

Liekö porukka vielä vapaalla. Hyvä niin, eihän tänään tarvis vielä puntaria muistaakaan. No, mä täällä jo koneella, kun on mennyt tää vappu vähän siinä sivussa. Iski koko perheeseen vatsatauti.. nyt tosin jo toivuttu siihen malliin, että oltiin notskilla makkaranpaistossa. Lukuja siis, toivottavasti viikon päästä oon jo tavoitteessa, sitten alkaa enempi lihastreenit.. ellei kesä jo vie mennessään--

Mites vappu menny teillä muilla ?

Nimi MariLotta

Ikä 30

Pituus 157

Aloitus 60

viime viikolla 53,9

Tänään 53,2

Muutos -0,7

Wappu on takana ja seuraavat juhlat on onneksi vasta kesäkuussa, pikkuveljen häät. Silloin pitäisi olla pikkasen hoikemmassa kunnossa. Nyt siis kunnon tsemppi päälle. Wappu meni onneksi ihan hyvin, ainakin jos vaakaan on luottamista:

Nimi: Minlee

Ikä: 31 v.

Pituus: 178 cm

Aloituspaino: 95.5 kg

Tavoitepaino: 75 kg

Paino viime kerralla: 83.1 kg

Paino nyt: 83.0 kg

Muutos edelliseen: -100 g

Kokonaispudotus: 12.5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 8.0 kg

-Minlee

Hei tytöt!

Täällä tuli vappu vietettyä tiiviisti töissä ja silti mä oon ainut joka sai vapusta plussaa ja paljon!!! Tasan ei käy onnen lahjat. No, en jaksa masentua siitä koska tiedän että tällä viikolla on tsemppi sellanen että kyllä putoo. Sain tänään tietää että saan koko kesän kätilön sijaisuuden (en siis ole vielä valmistunut) synnytysvuodeosastolta. Oon ihan innoissani eikä mikään vaa' an lukema voi musertaa =) Nyt tietää että on rahaa sit kun alennumyynnit koittaa heinäkuussa joten pakko saada olo keveemmäks siihen mennessä =)

Ria, jaksamista sulle! Aikamoisen ruljanssin oot joutunu käymään.

Mun surkeaakin surkeammat lukemat tällä viikolla siis

Lähtö 81

Tavoite 60

Viime viikolla 72,6

Nyt 73,6

Plussaa 1 kg.

Tsemppiä ja sisua kaikille!!! =)

Systeemi taitaa olla aika lailla sama ja hintakin on sama, mutta tuota kiloklubia sai kokeilla viikon ilmaiseksi kun taasen keventäjiä ei saanut vaan piti liittyä ns. tietämättä systeemistä, joten valitsin kiloklubin ja se on kyllä ihan mahtipaikka:o)!!

Siellä kyllä huomaa todella, että miksi ei mun paino laskenut, vaikka pisteissä pysyin, sillä ensinnäkin kalorit jäi liian vähäsiks ja elimistö oli melko varmaan " säästöliekillä" ja kuituja ja kasviksia tuli syötyä aivan liian vähän ja huonoha rasvoja taas liikaa eli josko nyt sitten oppis oikeesti syömään ihan oikein ;o)!!

Mulla on ollut tässä aika sairaala rumbaa, kun oli sitten sikiö myöskin toisessa munatorvessa joka repesi. Oli tosiaan hengenlähtö lähellä ja leikattiin nopeasti. Sen jälkeen vielä tulehdus, joka ei ole vielä parantunut. Oon jo kerran ollut antibiootti tiputuksessa ja voi olla että huomen uudelleen joudun menemään jos tulehdusarvot vielä nousee.Vaikka on kaksi antibiootti kuuria päällä ei tepsi oikeen kunnolla. No käväsi vaa-assa tänään ja yllätys yllätys 78,5kg eli todella ylläri. Mä en ole muuta tehny kun maannu ja herkkujakin olen syönyt ihan reilusti mitään miettimättä. Uskomatonta mutta totta. Täytyy toivoa, että jatkuis tää painon putoaminen itsestään ilman hirveetä rääkkiä. Ajattelin, että kun se aineenvaihdunta lähti liikkeelle niin se sitten kai jatkuu jotenkin parempana. En löydä mitään muuta selitystä tälle.

Tsemppiä kaikille pudottajille!

Jaahas, näyttää kyllä aika pieneltä tää pino. Itsekin on tullut oltua ulkona aamusta iltaan. Eilen tein kivetystä ja mies nikkaroi meille uuden terassin, tuli muuten tosi hieno, kyllä siinä nyt kelpaa kesällä grillata.

vappuna oltiin kyläreissussa siskoni perheen luona. muutama paukku tuli otettua mutta onneksi ei mitään päänsärkyä ollut havaittavissa eilen. kivaa oli ja nyt paluu arkeen...

ai, niin meinasin melkein unohtaa kertoa, että liityin viime viikolla mtv3:n keventäjät ryhmään, jossa siis joka maanantai käydään ilmoittaas paino ja täytetään ruokapäiväkirjaa yms. homma maksoi 29e/3kk. Ohjelma on siitä kiva että siinä näkee kalorit mitä on syönyt ja paljonko saa päivän aikana vielä syödä ja lisäksi tykkään kun se antaa koko viikolle liikuntaohjelman.

nimimerkki: Soikku

ikä 31v

pituus 172

aloituspaino 90,3

paino viime vkolla 83,8

paino nyt 82,9

erotus -900g

tavoite 75kg

mukavaa viikkoa kaikille!!

-soikku-

..piti vielä kysymäni että missäpäin maailmaa chicky asustelee kun ei vappua vietetä??....

RIA73:Hui kauhistus mitä oot joutunut kokemaan..onneksi oot täällä vielä..toivottavasti tulehduskin lähtis pikasesti pois, jotta tulisit täysin kuntoon.. tähän tarttis saada nyt halihymiö ;o)!!

SISKONEN:Etpäs vaan ollutkaan ainoa plussaaja tällä viikolla, sillä myös mulle tuli plussaa ;o)!!

Onnea unelmakesätyöstä..alennusmyyntejä odotellessa :o)!!

Meillä on ollut kans aika tapahtumarikas viikko, sillä Rohmu karkas omille teilleen tiistaina ihan ekaa kertaa 3vuotisen elonsa aikana ja olin sitten lähössä sen kanssa lenkille niin eipä ollutkaan koiraa missään..voi sitä etsimistä ja huolta minkä se järjesti, sillä mä etsin kävellen ja autolla sitä koko tiistain..tulin kotiin tyhjin käsin vasta klo 23, kun tuli pimeää ja aamulla taas lähdin 5 aikaan koiraa etsimään, kun en saanut nukutuksi, mutta en löytänyt..laitoin ilmoitukset kaikkiin netin lemmikkipalstoille ja soitin läpi lähiseudun löytöeläintalot ja poliisit, muttei kukaan ollut tehnyt mitään havaintoja, kunnes laitoin päivällä myös paikallisradion sivuille ilmoituksen niin soitto tuli heti..oli Rohmu jolkotellut jopa pikatien yli, vaikka kammoaa autoja ja oli majoittunut n.5km päähän meistä sijaitsevan omakotitalon pihaan ;o)!!

Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta oon mä stressannut sen asian kanssa..

Laihtari on sujunut mallikkaasti, sillä ollaan lenkkeiltykin Rohmun kanssa reippaasti ja silloin etsiessäni sitä kävelin kymmeniä kilometrejä :o) ja syömiset on mennyt myös nappiin ;o) eli toivottavasti paino sit kans putoo :o)!!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille..meille tulee huomenna iso multakuorma ja päästään vihdoin oikein urakalla uusimaan kukkapenkkejä eli mua ei varmasti paljoa koneella näy..muttei näy kyllä näköjään muitakaan..kyllä nuo ihanat ilmat vie ihmiset ulkoilemaan :o)!!

Tsemppiä!!

t.körömölli

Voi Ria, mitä olet joutunut kokemaan...oli varmasti todella pelottava kokemus! Onneksi sait kuitenkin apua ajoissa. Paljon jaksmista ja voimia sulle!

Soikku, mulla on se perinteinen stoori, tulin tänne Kanadaan elämäni rakkauden perässä 8 v sitten. Mieheni on kyllä Suomalainen, mutta muuttanut tänne jo lapsena. Nyt meillä on 3 pientä poikaa, ja kovasti kuumeillään neljättä! On täällä aikalailla samanlainen tilannne kuin Usan puolella, valitettavasti.

Siskonen, onpa ihana uutinen tuo sun työpaikkasi!!! Onneksi olkoon! Mä olin aikoinani Kättärillä työharjoittelussa juuri tuollaisella osastolla (opiskelin silloin lastenhoitajaksi), ja voi, kun siellä oli kivaa. Ne pienet tuhisevat kääröt... suloisia!

Nyt pienin huutaa...

Kuulostaa kivoilta nuo teidän laihdutusklubit, varmasti antaa lisäpontta tähän urakkaan! Meillä kokoontuu tuossa ihan lähellä PV, mutta mä olen liian pihi siihen touhuun... joten jatkan edelleen ihan vanhanaikaisella metodilla ja Sisunaisten avulla! Mullakin on hartaana toiveena, etten enää ikinä (paitsi raskausaikana, sitten joskus...) menisi 8-luvulle, itsellä on heti niin paljon " kevyempi olo" , kun paino alkaa seiskalla.

Soikku, mä asun Kanadassa; ylipainoisten ihmisten, ihmediettien, rasvaisen ruuan ja jättisuurten annosten luvatussa maassa... Kuulin hiljattain, että täällä noin 60% aikuisista ja 30% lapsista on ylipainoisia...ja sen valitettavasti huomaa. Naisten yleisin vaatekoko on Suomen 44-46, ja ylöspäin mennään koko ajan.

No, se tilastoista! Mutta mulle koko ajan korostuu entistä enemmän terveiden elintapojen omaksuminen ja niiden opettaminen lapsille... Että ei tässä todellakaan ole kyse vaan muutamasta kilosta, vaan loppuelämästä... mutta silti mä ainaa kyylään tuota puntaria...miksköhän?

Mietteliäänä; Tsiki

Vappu tuli ja meni. Olin ikävä ihminen ja ajattelin vain laihistani eli meillä ei ollut simaa ja munkkeja. Minä niitä kuitenkin vain olisin mutustanut kun tyttö oli isällään ja mies oli yövuorossa. Eli tätä juhlaa ei juuri meillä näkynyt palloja ja serpentiinejä lukuunottamatta.

Minä olen aina kuvitellut että en ole viherpeukalo, mutta kun vuosi sitten muutimme tänne maalle kerrostalosta niin jotain on tapahtunut minulle. Illat tulee tosiaan kökittyä milloin minkin pensaan juuressa, mutta otetaan se hyötyliikunnan kannnalta! Pihalla kalorit kuluu varmaan enemmän kuin täällä sisällä koneen ääressä.

Uusimmassa kodin kuvalehdessä oli kokeilemisen arvoinen ohje:

Soseuta pussillinen jäisiä vadelmia, lisää joukkoon pari kovaksi vaahdotettua kananmunan valkuaista ja hedelmäsokeria. Jäädytä pienet annokset jääpalakennossa. Herkuttele annos tai kaksi kun makeanhimo iskee. (itse en ole kyllä ihan varma riitäisikö minulle pari palaa..)

Painon osalta ei ole tapahtunut muutosta, miten olisikaan kun en ole juurikaan liikkunut ja ruoka-aikana olen ollut kotona. Pääasia kuitenkin että suunta ei ole ylöspäin, vai mitä? : )

Nimi:Sininen

Ikä:31v

Pituus:170

Alotus:101kg

Paino nyt:81kg

Pudotus:20kg (jihuu)

Tavoite:70/75kg

Tosin täälläpäin maailmaa ei vappua vietetä, joten koko juhla on mennyt ohi ihan huomaamatta. Mun piti tehdä simat sun muut, mutta unohdin...ehkä sitten ensi vuonna?

Onpas Sisunaisissa ollut muuten hiljaista viime viikkoina, liekö kaikilla kevätkiireitä? Mulla ainakin kuluu päivät aika tarkkaan ulkona, ja illalla olen jo niin poikki etten jaksa mitään rustata... uskollisesti käyn kyllä teidän kuulumisia kurkkimassa!

Tässä taas litaniaa:

Ikä 31

Pituus 173

Aloituspaino 90.5

Paino viime viikolla 80.3

Paino nyt 79.8

Muutosta -500 g

Tavoite 75 tai Plussa, kumpi ennättää ensin?

Aurinkoisin terveisin, Chicky

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat