Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Pinouduttaisko ja kuumeiltas yhdessä?

Meillä esikoistyttö on nyt 10 kk ja mä uuden vauvakuumeen vallassa. Toukokuun lopulla palailen työelämään, joten siksi yritys alkaa syksyllä.

Onko muita?

T. Sanjuska

Kommentit (7)

Aloitetaankos huomisesta pinoutuminen? Jos tehtäis viikkopinoja.

Mukaan siis kaikki enemmän tai vähemmän vauvakuumeessa olevat, joilla alkaa yritys syksyllä-06!!

Huomiseen!

Sanjuska

P.S. MARIEELA: Vastaan sulle tonne odotuspalstalle!

Jonkin verran ollaankin pinouduttu ryhmässä Syystoiveet 2006, mutta varsin hiljaista on ollut viime aikoina. Itse en ole ainakaan kuukauteen mitään kirjoitellut, enkä ole pinoakaan nähnyt.

Mutta siis muitakin tässä tilanteessa olevia on..

Itselläni on 11 kk:n ikäinen poika ja syksyllä olen myös palailemassa töihin - ja pikkukakkosen yritys olisi tarkoitus aloittaa noihin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tulin vain tarkistaa ettet ilmeisesti Kuttulaan ole palaamassa vaikka niin toivoimme?

Olet ollut edelleen jäsenenä ja senhän voi itsekkin poistaa sieltä, mutta voin tehdä sen puolestasi jos olet edelleen sitä mieltä ettei aika riitä täällä netissä kirjoitteluun, tai ainakaan Kuttulassa?

Mukavaa että vauvakuume on korkealla. Iloista kevään loppua ja lämmintä kesää toivotellen

Marieela kera Palleron 32+4

Kirjoittelin aiemmin johonkin pinoon, mutta niin vaan kaikki muu tuntuu vievän ajan (ja onneksi ajatuksetkin) vauvakuumeesta, ettei paljon vauva-sivuille ennätä kirjoitella..

Mutta siis, tarkoitus olisi aloittaa toisen lapsen yritys syksyllä häiden jälkeen. Esikoinen nyt 8 kk. Mieskin samoilla linjoilla yrityksen aloittamisessa, joten nyt vaan odotellaan hääyötä, että päästään tositoimiin! ;o)

Minä siis olen ainakin mukana kuumeilemassa!

Aurinkoisin kevätterveisin,

Piipikkä

Hei teille,

pitihän minunkin nyt sitten kirjoitella ekaa kertaa tämän asian tiimoilta.. Eli esikoinen täyttää ylihuomenna vuoden ja kuumeiltu ollaan jo joitakin kuukausia. Syksyllä vasta sitten tositoimiin häiden jälkeen! Ajattelin elokuussa jättää pillerit pois, toivottavasti tärppää sitten pian. Kuumeillaan vaan yhdessä, ehkä aika kuluu porukassa nopeammin ;)

katie

Nyt muistankin, et täällä näin tosiaan joskus Syystoiveet -06-ryhmän ja taisin joskus itsekin kirjoittaa jotain sinne. Mut sit tulikin pitkä tauko, etten koko palstalla edes käynyt.

Siispä Syystoiveet -06, missä ootte? Laitettaisko pinoa pystyyn esim. viikkopinoja ja kuumeiltais yhdessä?

Uusimmat

Suosituimmat