Vierailija

Olen jo ties kuinka monta kertaa nähnyt kaupunkilehdissä sopivan ja kiinnostavan asunnon ja joka helvetin kerta se asunto on jo mennyt, vaikka soittaisi esim. torstai-aamuna (lehti tulee ke ja la) heti klo yhdeksältä. Ne kämpät nimittäin oli menneet jo keskiviikkona, kun lehti oli tullut.

Meille nuo ilmaislehdet tulevat perkeleen myöhään, vasta klo 18-20. Ja olenpa pari kertaa soittanut kuudenkin maissa samana päivänä ja asunto oli jo varattu.

Kommentit (6)

Esim. meidän kaupungissa ilmaisjalulhhdillä on jakelupiste yhdessä marketissakin.

Sieltä ne saa tosi ajoissa, aikaisemmin kun jakaja jakaa ne kotiin.

Käy katsomassa keskiviikkona päivällä.

Tai bussiasemalla :( Meidän taloyhtiö on ties kuinka monta kertaa laittanut valitusta tuonne lehtienjakelun päämajaan, koska silloin, kun noita lehtiä ja mainoksia jakoi yksi tummaihoinen ulkomaalaispoika, lehdet tuli AINA viimeistään klo 15. Mutta kun tuo jakaja vaihtui tuollaiseen suomalaiseen teiniin n. vuosi sitten, mainokset tulee myöhään ja onpahan ne jäänyt myös jakamatta herra ties kuinka monta kertaa ja kolme kertaa ne lehdet ja mainokset löytyi sotkuisesta pinosta tuolta alaoven edestä.. Valituksia ollaan tehty, mutta mikään ei auta.

Täytyy kokeilla tuota omaa ilmoitusta, vaikkakin tuolla on kyllä aika useasti noita samojen ihmisten ilmoituksia, jotka just etsivät kaksioita. Yksiöiden etsijät taitavat saada heti vastauksia, mutta kaksioita etsivät joutuvat odottamaan hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etuoven sivuilta löytyy kyllä pilvin pimein noita kämäsiä yksiöitä, joista en ole kiinnostunut ja pari kolmiota, joista en myöskään ole kiinnostunut mitenkään. Ja olen jonottanut nyt 6 viikkoa kaupungin asuntoa eli eipä tuokaan näköjään tuota tulosta, vaikka mun pitäisi olla kiire tapaus (=tartten uuden asunnon viimeistään 1.8. kun tämän asunnon määräaikainen vuokrasopimus loppuu).

Joillakin lehdillä on vastaava palsta netissä ja siellä ilmoitus näkyy ennenkuin se tipahtaa postilaatikkoosi. Sinuna laittaisin itse ilmoituksen. Myös monilla oikeilla kiinteistötoimistoilla on vuokra-asuntoja tarjolla (esim. takio.com) tai isoilla isännöitsijäyrityksillä (esim. http://www.astala.fi/?resid=1&pageid=56&page=products.asp&cat=Vapaat%20v... googlettamalla haeskelin), myös vakuutusyhtiöillä (esim. http://www.keva.fi/YN_body_frame.asp?menu1_id=2&menu2_id=222&type_nr=0&c...) on isot määrät vuokra-asuntoja , kai niistä joku joskus on vuokrattavanakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat