Vierailija

Kylläpäs miehiä kiinnosti katseista päätellen odottavan äidin masu? Vaiko sitten ajeltu alapää? Itse en koskaan näyttäytynyt odotusaikana kuin miehelleni alasti.

Sivut

Kommentit (62)

Olen kahden muksun äippä, mutta en nyt raskaana.

Jotkut eivät tainneet ymmärtää.. Minustakin odottavan äidin masu on ihan kaunis näky. Ken vaan uskaltaa näyttäytyä toisille silloin Eevan asussa.

Mutta sekasaunassa ja käsittääkseni ilman uikkareita melko rohkeaa. Voisin tietysti tarkemmin (hmmm) ajatellen tehdä saman. Riippuu tietenkin seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmeisesti masu tosiaan vei kaiken huomion ja nyt harmittaa..Miksei mahaa saisi näyttää muille? Miksi ap sanoit, ettet näyttänyt omaasi muita kuin omalle miehellesi?? Ai kamala jos joku toinen mies näkee raskaana olevan mahan!! o_o

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole, lähinnä vaan monet nimenomaan ihailevat sitä ihanan isoa ja pyöreää mahaa =) Ja kyllä mä ainakin tiedän miehiä ketkä niitä mahoja tuijottaa, esim. uimahallissa..Kyseessä siis parisuhteessa olevista miehistä, jotkä toivovat lasta mutta ei ole vuosien yrityksestä huolimatta tärpännyt..

että mua alkoi oksettaa kun vaan ajattelenkin jotain sekasaunaa.

Sairasta! Miten kukaan voi tehdä tällaista sivistysvaltiossa?

Eikö teillä ole mitään ymmärrystä sopivuuden päälle?

Eikä tosiaan ole mitenkään yleistä opiskelijoiden joukossa, olen ollut opiskelija enkä ole koskaan kuullutkaan mistään sekasaunoista!

Hyi vittu että meni päivä pilalle!

Vierailija:

Lainaus:

Ja kyllä mä ainakin tiedän miehiä ketkä niitä mahoja tuijottaa, esim. uimahallissa..Kyseessä siis parisuhteessa olevista miehistä, jotkä toivovat lasta mutta ei ole vuosien yrityksestä huolimatta tärpännyt..

pikemminkin hiukan irvokkaan näköiseksi venyneine nahkoineen ja sinisine suonineen. Myös rinnat näyttävät odottavilla/imettävillä vähän epämiellyttäviltä.

Kyllähän sitä tuijottaa uimahallissa kaikkia jotka näyttävät poikkeavilta, esim. jos jalka on amputoitu tai erityisen lihava/laiha.

rv 30. miksi pitäisi jotenkin hävetä sitä että olen raskaana? Ja mitä se asiaan liittyy onko mahani muiden mielestä kaunis vai ruma? Ja kesällä menen varmasti bikineissä rannalle jos vain säitä on.

kauniimpi pulleiden rintojen ja pyöreän masuni kanssa. Kun olen raskaana voisin kuvitella olevani jo eräällä tapaa " merkattu" eli voin huoletta sekasaunoa kun ei tarvi miettiä mahdollisia erotiikka asioita. Eli olen kauniimpi sekä suojassa masuni kanssa. En ole sekasaunonut, enkä edes meinaa, mutta mielummin masun kera kuin riippurinnoin ja arpisen roikkuvan " kengurupussin" kera. Ja onko coctail-saunat vain kauniiden ja nuorien oma juttu? Joku erotiikka-tirkistely-itsensä näyttely juttu???? Ennen saunottiin vahukset ja nuoret seksisin, saunomisessa oli rentoutuminen ja puhdistautuminen takana. Olette jollain tapaa välillä omituisia!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat