Vierailija

nyt se sitten kävi: olen raskaana. en ole edes vielä kertonut sitä miehelleni!

ihanaa mutta olen ihan turta ja kylmä: en tiedä mitä teen. please, älkää aloittako sitä normaalia ivailua vaan nyt kaipaan vähän rohkaisua.

Kommentit (19)

tämä on nyt ns. vahinko, sillä olemme käyttäneet kondomia ja pari kertaa myös jälkiehkäisyä..joku haluaa selvästi tulla maailmaan!

- ap

Mitä tahansahan voi sattua: alkuraskaudessa, keskivaiheilla, ihan lopussa tai vielä synnytyksessäkin, siinä piilee osa jännittävää tulevan äidin roolia... Nautiskele salaisuudestasi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies tulee kotiin myöhään illalla ja minun pitäisi olla jo nukkumassa (menen hyvin aikaisin töihin aamulla). en millään malttaisi mennä nukkumaan vaikka väsymys painaa.

nyt muuten löytyi selitys ihmeelliselle väsymykselle ja palelemiselle josta olen viime aikoina kärsinyt! ihmeellistä tämä elämä.

tai siis huomenna ;) Antavat sieltä sitten ajan silloin kun sinne " haluavat" . Nyt vaan koitat olla stressaamatta (helpommin sanottu kuin tehty). Mutta tiedän tapauksia, joilla on ollut tosi stressaava raskausaika, mutta kaikki on mennyt hyvin!

Joko kerroit miehelle?

milloin minun kannattaisi varata aika neuvolaan? mitä jos tämä raskaus ei " onnistukaan" ? työni on todella stressaavaa, onko minun syytä miettiä vaikkapa toimistotöitä odotuksen ajaksi?

kiitos jos viitsitte vastailla,

-ap-

Muistan vielä ihan kuin juuri tapahtuneena sen ihanan hetken, kun itse näin tikkuun tulevat kaksi viivaa kolme ja puoli vuotta sitten... nyt toivottavasti kohta uudet viivat :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat