Vierailija

Olen ollut pois TAAS yli viikon. Ensin olin itse kipeä ja siihen perään vielä lapsikin. Tää on yhtä sairastelua päiväkodin alotuksen jälkeen :(

Lääkärintodistus on koko ajalta, mutten kestä sitä kyräilyä.

Kommentit (4)

Perhepäivähoito? Syökää hyvin ja monipuolsest, huolehtikaa käsihygieniasta, siivotkaa vessoja hyvin ja ulkoilkaa reippaasti!

Kun on hyvä vastustuskyky niin kaikki pöpt ei pääse läpi tai ainkaan tartu äitiin. (minunkin lapsi sairasti paljon ekan vuoden päiväkodissa, mutta itse en saanut mitään pöpöä.)

Myös muut sairastelevat joskus. Nyt on ollut todella paljon flussaa ja vatsatautia liikkeellä, joten monilla työpaikoilla on totuttu pitkiin sairaslomiin. Työ on vain osa elämää, joten tuollaisest mahdollisesta kyräilystä ei tarvitse välittää. Millä alalla olet? Ainakin hoitoalalla ja muilla naisvaltaisilla aloilla on totuttu pitkiin sairaslomiin kun usein juuri äidit jäävät lasten sairastaessa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse melkein raahaudun töihin kun olen itse kipeä ja kun lapset on kipeitä niin ollaan vuorotellen miehen kanssa kotona. Tosin kun sain tässä muutama viikko sitten influenssan niin silloin oli pakko jäädä jo omankin taudin takia kotiin.

Sitä vaan jos on joka kuumeesta kotona niin poissaoloja tulis pienten lasten äidillä tosi paljon.... Vaikka onhan se typerää olla kipeänä töissä (huom mulla työ jossa en tartuta muita)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat