Seuraa 

Olen kokeillut monenlaista puuroa pojalle (vajaa 7 kk) eikä mikään enään uppoa, suu menee suppuun. Aiemmin maistui puuro.

Onkos muita joilla sama tilanne? Mitä olette tehneet? Unohtaneet puuron vai vaan yrittänyt sitä syöttää?

Olen kokeillut myös ' vauvajugurtteja' mutta ei menestys niissäkään kovin hyvä ole ollut.

Mietin vaan että mitäköhän kaveri meinaa syödä aamupalaksi ja iltapalaksi tulevaisuudessa??!

Kommentit (4)

Valmispuurot ei mitkään. Kokeilemalla se selviää. Ja välissä taukoa vaikka vain parikin päivää jos ei maistu. Meillä myös olen kokeillut vellejä antaa, esikoinen ei niitä huolinut mutta toiselle ne maistuu hyvinkin, paremmin kuin puurot, joten niitä myös voi kokeilla.

Meillä on myös välillä ongelmia tuon puuron syönnin kanssa, poika 7,5kk. Pahimmillaan meillä tuota lähes syömättömyyttä on kestänyt puolitoista viikkoa, jolloin puuroa on huonoimmillaan mennyt vaan pari lusikallista. Sitkeästi aina vaan on yritetty ja jonkin ajan päästä on alkanut puuro taas maittaa vanhaan malliin. Meillä syödään pääasiassa kaupan valmista vadelma-kaurapuuroa. Välillä myös lasten kaurapuuroa johon sekoitetaan jotakin hedelmäsosetta joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin oli ongelmia puurojen kanssa, joten olen alkanut antaa puuron mukana vähän luumua, joka on meidän pikkuisen herkkua. Lusikkaan puuroa ja hieman kärkeen luumusosetta ja heti menee puuro hihkuen alas. Kannattaa testata omalla suosikkisoseella.

Emma

Oletko kokeillu niitä muksun valmispuuroja. Meidän likka nyt 11kk söi niitä aluksi pelkästään ja jonkin ajan päästä lisäsin tavallista puuroa sinne joukkoon. Hyvin on meillä ainakin niin menny. Tosin puurolakkoa ei oo ollu... Onnea yritykseen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat