Vierailija

Kävelimme tänään yhden pariskunnan perässä ja mielessäni ajattelin että edessä kävelevä nainen on raskaana. Ja kun pääsimme niitten ohi, niin hän olikin raskaana!!!

Itsekin toista kertaa raskaana olevana en ymmärrä miksi suurin osa kävelee siten öhöm, oudosti?

Sivut

Kommentit (37)

Lapsi laskeutui vasta synnytyksessä, joten en vaappunut, ei ollut kipuja, lopussa lieviä, mutta keskittymällä kävelin kuviteltua viivaa pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin vaan niin pirun kipeänä lonkasta ja tuntui, että menee kesken jos otan vähänkin pidempiä askeleita.

Oisin kyllä mielelläni kävellyt normaalisti.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta ollaan taas yksilöitä. Kaverilla lonkat lonksu ja venyi miten sattuu. Kai se nyt kävelyssäkin näkyy?

Sille ei kukaan mitään mahda, kiva naureskella sellaiselle, taidat ap olla niitä jotka naureskelevat liikuntavammaisille ja isonenäisille jne?

Kuvittele, että sun haarojenvälisi hakattaisiin tohjoksi ja sitten tuntuisi vielä siltä että joku roikkuu kynsin kohdunkaulasta. Selkä ja lonkatkin on ihan paskana ja mulla on vielä 11 viikkoa laskettuun aikaan ja mä haluaisin nukkua edes yhden yön ilman helvetillisiä polttavia kipuja aaaargghhh jos joku vielä ihmettelee mun kävelyä niin syön sen pään prkl!!!

Kokeilepas itse vaikkapa kaivertaa pari puukkoa alapäähäsi ja yritä kävellä niiden kanssa normaalisti. Siltä ne liitoskivut suunnilleen tuntuvat, eikä sillä ole mitään tekemistä mahan koon kanssa.

t. eräs, jonka jokainen askel on sattunut rv 20 lähtien eikä paljon naurata...

eikä kyllä vauvatkaan ole kerenneet koskaan laskeutua. Luulen siis ettei sitä kaikille tule ollenkaan. Tosin painopiste saattaa hieman muuttua, mutta minusta ei kuulemma takaapäin huomannut raskautta ollenkaan, siis ei kävelystä ja mahakin oli " poikamaha" , vaikka tyttöjä onkin.

Vierailija:

Lainaus:

Lapsi laskeutui vasta synnytyksessä, joten en vaappunut, ei ollut kipuja, lopussa lieviä, mutta keskittymällä kävelin kuviteltua viivaa pitkin.

Siis oikeasti panostit liikkumisessasi siihen, että kävelit koko ajan kuviteltua viivaa pitkin? Teetkö sitä muulloinkin vai ainoastaan raskauden viimeisillä viikoilla?

En vielä koskaan ole tavannut naista, joka raskaana ollessaan kävelisi tasan samalla tavalla kuin muulloin! Varsinkin ne viimeiset viikot taatusti vaikuttavat sinunkin kävelytyyliisi, hyvä ap!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat