Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

Typerä kana. Voithan vaikka väitellä tohtoriksi. Tuohan on jo ihan mahtavan hieno ja uraauurtava havainto! Olemme ihan normaalipainoisia, mutta silti tuollaiset heitot loukkaavat. Ja kaikkien äitien pitäisi loukkaantua, eikä tälläisiä keskusteluja sallia. Jos asiaa oikeasti kiinnostaa, niin asian voi tuoda eri tavalla esiin.

Toisissa perheissä on ylipainoa, mutta yritystä päästä siitä eroon. Esim. äiti mielihalusyöppö, hän on laihdutanut usein, tietää tarkkaan mikä lihottaa ja mikä on terveellistä, mutta on voimaton mielihalujensa suhteen. Yleensä lihomisen on aiheuttanut välipalat ja salaherkut, ei ruoka sinänsä. Näiden äitien lapset tuskin on lihavia. Sitten on näitä elämäntapalihavia, jotka viis veisaavat mitä syövät, kunhan on hyvää. He eivät ole kalori-, saati ravintoainetietoisia. He kokkaavat herkkuja ja tottakai lasten pitää myös syödä ja lautanen tyhjäksi, kun on sellainen vaivakin nähty.

Näin siis minun tuttavapiirissä, jos yritän pohtia mitä eroa äideillä on jos toisen lapsi on lihava ja toisen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No meidän perhe on varmasti sitten todella retro. :)

Minä, eli äiti olen todella lihava. Painoa on lähes 156kg. Mutta... TADAA!! Mieheni on hoikka ja hyväkuntoinen, lapseni ovat myös hoikkia ja hyväkuntoisia. JA VOI EI!! Nyt todellinen ylläri kaikille!!! MEILLÄ SYÖDÄÄN TODELLA TERVEELLISESTI, ainakin lapset. Ostoskärryjen perusteella voisi luulla että olemme porkkanoita itsekkkin. :)

Niin ja koiramme on todella hyväkuntoinen. Ei läski. :) ETTÄ SEKIN VIELÄ! ;)

Minulla ja miehellänikin läskit olleet ja pysyneet, mutta lapsille emme ole niitä syöttäneet: 1 lähes alipainoisen ja yhden normaalin äiti. Ja mistä lie äiti ja isä aikanaan saaneet, mutta meidän ostoskorista ei voi päätellä, miksi meillä on kiloja tai miksi ne pysyy, mutta sen näkee, miksei lapsista tule läskejä - samoin kuin siitä, ettei meitä tapaa hampurilaisbaareista ja lapset harrastaa liikuntaa.

lihavilla lapsilla on lihavat vanhemmat (ainakin äiti).

Työskentelen paikassa jossa hoidetaan ylipainoisia lapsia ja tämä on nähty. Valitettavasti.

Olen itse kaupassa töissä ja kyllä se valitettvaa on että yleensä isoilla äideillä ja isillä on isoja lapsia.. Ja sit ostokset on luokkaa: sipsejä, karkkia, pullaa, einesruokaa, pizzaa jne. EI MITÄÄN TERVEELLSITÄ!

Asuin kotona, jokainen perheenjäsen oli ylipainoinen. Liikuntaan negatiivinen asenne, viihteenä videot ja syöminen. Laihoja ihmisiä vanhempani moittivat " nälkäkurjeksi" . Onneksi muutin kotoa, nain miehen jolla perhepiirissä terve suhtautuminen liikuntaan ja herkutteluun. Painoa läksi itsestään, nyt normaalipainoinen, liikunta on kivaa, porkkana hyvää ja olo muutenkin raikkaampi ja onnellisempi!

Niin, jotkut voivat helliä lapsia herkuilla, joita eivät itselleen suo ja sitten on hoikka äiti, pullea lapsi.

Yhdessä tuttavaperheessä on hoikilla vanhemmilla tilanne, että heidän 9v. tytöllään on aivan järjetön ruokahalu. Tyttö on pullea ja äiti yrittää kieltää syömästä, mutta tyttö sanoo että hänellä on nälkä. Vaikea siinä on äidinkin tietää onko tytöllä oikeasti nälkä vai onko kyse mielihalusta vai mistä. Äitinä olisi tosi vaikea kieltää lastaan ottamasta lisää ruokaa. Onneksi ei ole sitä tilannetta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat