Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mikään ei huvita, mitään enjaksa

Kommentit (17)

oon niin väsynyt, teinki just aloituksen, että kohta pimahtaa pää...koko huusholli on ihan sekasin, mies ei auta yhtään, ja lapsi vaan kiukkuu kun on niin väsynyt, mutta ei nuku, olen yrittänyt laittaa jo kaksi kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jonot terapoihin ovat pitkät mutta kun vaan menet lääkäriin uudestaan ja uudestaan niin eiköhän apua ala löytymään. Juttelu ammattilaisen kanssa tärkeää ja lääkitys

Verestä näkee mahdolliset fysiologiset syyt.

Masennukseen terapeutti osaa antaa avaimet eteenpäin pääsemiselle.

Kolmas vaihtoehto on vain totaalinen lorvikatarri. Siihen auttaa se että ryhdistäytyy, siivoaa kämppänsä, käy kaverin luona juttelemassa ja lopettaa itsensä säälimisen.

Masennus on sairaus eli lääkäriin vaan. Sitä ei ihan pelkillä vitamiíneilla hoideta. Vitamiinit ja ulkoilu kyllä saattavat oloa vähän parantaa, mutta masennus kannattaa hoitaa kunnolla. Jää muuten helposti lievänä vaivaamaan. Huonoin ohje on se, että pitää ottaa itsestä niskasta kiinni. Sitä masentunut yleensä on tehnyt niin, että niska on vereslihalla.

Itse aikanaan en jaksanut kuoria muusiperunoita kerralla, vaan kävin välillä pari tuntia huilaamassa. Enkä millään tajunnut, että oon sairas. Pidin itseäni vaan tosi huonona ja saamattomana ihmisenä. onneksi mies tilasi ajan terveyskeskuslääkärille, jota kautta pääsin sitten hoitoon mielenterveystoimistoon. Muutaman käynnin kävin siellä, sain lääkityksen ja lähetteen Kelan terapiaan. Ja voin sanoa, että oli elämäni pelastus tuo hoito.

Vierailija:

Lainaus:

Kolmas vaihtoehto on vain totaalinen lorvikatarri. Siihen auttaa se että ryhdistäytyy, siivoaa kämppänsä, käy kaverin luona juttelemassa ja lopettaa itsensä säälimisen.

Jos tää ei auta, niin sitten kyseessä on masennus.

Tässä tapauksessa vaan vielä epäselvää onko normaalia elämään kuuluvaa kevät- alakuloa vaiko oikea sairaus kyseessä. Ekana voi hyvinkin koittaa tolla liikunnalla ja sosiaalisilla kontakteilla " parantua"

mulla on ihan samanlaisia juttuja. Paitsi että en jaksa enään yhtään mitään ja tuntuu että kaikki ois helpompaa jos hyppäis rekan alle. Ainoa syy miksen oo sitä vielä tehnyt on 2vuotias tyttöni jonka kanssa asun kahdestaan.

Uusimmat

Suosituimmat