Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (38)

Vappu tuli ja meni, ihan rauhallisissa merkeissä kylläkin :)

Piinistelijöille plussasäteitä ja siirtoihin meneville myös!

Toivottavasti täti on malttanut pysyä poissa ja kartellut niitä jotka eivät tätiä kylävieraaksi toivo.

Omaa napa: Olo on sekavaa, kun menkat on edelleen myöhässä nyt jo kp 40/28-32. Ja ei en ole vielä testannut, kun pelottaa vietävästi että ruutuun tulee nega jso tämä onkin vain ylipitkä kierto....Sen verran ison kasan olen noita negoja testannut ja se tunne lyö kyllä maahan...Toivoisin että menkat alkais niin pääsis piinasta. Keskiviikkona viimeistään testaan kun mun pisin kierto on ollut 41 päivää...Oireita kyllä on mm rinnat kipeät ja lievää kuvotustakin mutta kaikki nuo voi olla mielen tuotettakin kun on kuitenkin sellainen olo että kohta ne alkaa...

T: vupii

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vihdoinkin plussapullaa, miten sattuikin, että kävin hakemassa pari leivosta työmatkalla :)

Paljon tarraliimaa ja kovasti onnea odotukseen!

T:Minerva

Vupii: eihan tati ole viela tullut? Peukut taalla kovasti pystyssa huomiseen testailuun. Toivottavasti vahva ++++++++++.

Maahinen: Kuinka ultrassa kavi? Tsemppia IVF:aan.

Minerva: hmmm...sisainen kello sekaisin, toivottavasti se enteilee hyvaa, peukut pystyssa siullekin.

Omaa napaa: Ihana viikonloppu walesissa takana, olitiin ihan kahdestaan, lukuunottamatta viimeista paivaa kun haettiin lapset meille. No sit maanantaina tulin takas tanne ja lahdin toihin niin enkos joutunut tulemaan takaisin kotiin kesken tyopaivan kun meinas paa rajahtaa, taitaa olla elamani ensimmainen poskiontelon tulehdus paalla, ilman mitaan nuhaa. Parin tunnin paasta lahden laakariin ja sit junalla takas walesiin. Ihanaa maksaa reilun vuorokauden sisalla 150 e junalipuista, miksi tallaista ei voi ennustaa...olis niin paljon halvempaa. No palkkaneuvotteluistakaan ei ole tullut mitaan tietoa ja nyt on kai ihan turha edes kysya..kun taalla ei saa olla kipeena yhtaan. Joten mita se tarkoittaaa: MA OLEN VAPAA LAHTEMAAN OMAN KULLAN LUOKSE. Ihana olo, mutta samalla niin epatodellinen, kun sita on odottanut niin kauan. Viela toinen asia. Viime aikoina olen ajatellut enemman ja enemman etta jos sittenkin tulisin raskaaksi luomusti, (muistutus kaikille: itsellani nolla munasolua joten toiveajattelua)..joskus sita miettii etta kyllahan niita ihmeita tapahtuu. Ajatteleeko kukaan muu taydellisen tuomion saanut naita asioita. Kun musta tuntuu etta vaikka ma jo ihan ammattini takia tajuan ettei mun ole mahdollista tulla raskaaksi luomusti, tai sitten joudun kirjoittamaan uuden raamatun, mut miksi hupsu ihmismieli sitten tekee tepposia ja pistaa ajattelemaan . Olis se vaan niin ihanaa. Niin ja viela: Mulla enaan kaksi viikkoa toita, josta siis olen viikon ainakin sairaslomalla...ihanaaa!!!

Haleja ja paljon plussasateita kaikille.

" Voimia sinnekin, jospa icsaus meitä auttais kun ei kiksauttamalla onnaa! Sorgen, jonkin verran väsynyttä huumoria alkaa näköjään tulla. Siispä unille. "

Hyvin sanottu. Jopa nauratti. Viime päivinä ei oo paljon kyllä naurattanu, eikä edes hymyilyttäny.

Mitähän mäkin täällä kurkin, ku aioin taukoilla...

Mäkin vielä kuhkin täällä vaikka olis suotavaa olla nukkumassa...

Meillä adoptiojonoon ilmoittautuminen oli pitkän prosessin tulos, eikä ollut mitenkään itsestäänselvää että siihen lähdettäis. Itse olin siihen valmis samantien, mutta mies kypsytteli asiaa aika pitkään (jonoon mentiin reilun 2v yrityksen jälkeen). Syksyllä kun vähän toivoa vilautettiin (tuulimuna), on mies vähän taas vetäytynyt adoptioasiasta mun mielestä. Mullakin kyllä adoptio haihtui mielestä kun plussa seisoi testissä. Nyt se ajatus alkaa taas vahvistua samalla kun tuttu epäusko ja -toivo valtaa alaa.

Voimia sinnekin, jospa icsaus meitä auttais kun ei kiksauttamalla onnaa! Sorgen, jonkin verran väsynyttä huumoria alkaa näköjään tulla. Siispä unille.

Kivaa että pinoon tuli vihdoinkin plussa uutisia. Onnittelut vielä kerran ja hyvää masunkasvatus aikaa!

Helille pahoittelut ohi menneen PASsin johdosta. Ketutus on varmasti armoton.. Koetahan jaksaa, ja toivottavasti jaksat pian suunnata ajautksia uusiin koitoksiin.

RoseMarylle vielä peukutukset loppukiertoon, ja Maahisen punktiokin on toivottavasti mennyt mainiosti.

).( Kuumat aallot vaivaa varsinkin yölliseen aikaan - ihan järkkyjä hikoilu kohtauksia. Onneksi huomenna on viimeinen clomi tähän kiertoon. Heli taisit kysyä mitkä on suunnitelmat näiden lääkkeiden kanssa. Ajattelmme sen 20 kpl clomi satsin kokeilla - eli 4 kiertoa. Jos ei tärppää (niinkuin nyt näyttää - pessimisti toim. huom.), niin sykysllä sitten järeämpää arsenaalia kehiin. Toivottavasti silloin on jo raksakin ohi - nyt tuntuu, että se ei lopu ikinä!!

Terkkuja kaikille ja nauttikaas keväästä!

Leia

... voi vinhaa, peukut on täällä ihan kympillä pystyssä! Tätiä ei siis toivota kylään missään nimessä!

Ei teille, eikä meillekään. Mulla ei oo ihan noin pitkällä päivät, mutta kuiteski pitkästä aikaa jo kp 29/25-28. Joskus aikaa sitten kierto venähti kerran 31:een, joten itseäni pettymykseltä suojellen ajattelin piinistellä vielä perjantaille asti ennen testausta -jos siis täti pysyy poissa.

Plussanneita on ilokseni, toivottavasti myös toisten iloksi, ilmaantunut tasaiseen tahtiin, joten toiveet on taas pitkästä aikaa itselläkin korkealla.

Kaikille clubilaisille lisää lämpöä kevääseen, jaksuja puputteluun ja tietysti bdbdbdbbdbdbdb!

En sitte malttanu pitää näppejäni erossa testistä ja piti sitte pilata tämä vapaapäivä. Ei siis edes haamua, täti vaan piilottelee jossain ja näyttää muokkaavan kummaa kiertoa. Kuinkahan kauan sitä sopii odotella ennenku klinikoille tarttee soitella? Mun pitäis mennä ostaan lisää clomeja ja lugeja seuraavaan kiertoon, mut ei liene järkevää, ennenku nään, että mihin noi menkat jäi. Kp 31 " vasta" menossa, mutku viime kiertokin oli vaan 26 päivää..

Äh, turhauttavaa ja harmistus on Megaluokkaa.

Suuren suuret lohtuhalit, elämä on teidän kohdalla kyllä ollut turhan julma tällä kertaa ja voin kuvitella pettymyksen määrän.

Mutta nyt varmasti tutkitaan, miksi eivät hedelmöity, olisikos icksi teille vaihtoehto?

Älä missään nimessä luovuta!!

Sure aikasi ja kerro sitten meille miten jatkossa.

Meidänkin eka ivf menee pieleen, menkkaoireet jatkuivat ja mieli maassa. Koville ottaa täällä myös.

T:Minerva

Nopsaanhan teillä pikku2 ilmoitti tulostaan ja vielä luomuna. =)

Onnea odotukseen!

[b]Heli[/b] iiiiiso hali. Varmasti harmittaa että et päässytkään PAS-siirtoon. =/

Kaikille clubilaisille huiskutukset ja aurinkoista viikonloppua!

Siirtoon ei sitten päästy. Sulatuksessa kuoli heti laakista kolme, ja se ainoakin selvinnyt oli eilen niin henkitoreissaan ettei siitä siirrettäväksi ollut. Se oli viisisoluisena pakastettu, sulatettuna siitä oli 3 solua hengissä ja yön jälkeen eli eilen enää 2. Eli vainaita ja roskiksessa taitavat jo olla kaikki meidän alkiot. Ja niin varma kun olin siitä, että tästä se meidän lapsi tulee kun aikanaan saatiin 15 munasolua...

Vituttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat