Vierailija

kroppa mennyt. Miten saan itseäni niskasta kiinni???????

Sivut

Kommentit (28)

Nyt kun kesä ja kotimaiset ihanat kasvikset saapuvat aion aloittaa " uuden elämän" ja otan itseäni niskasta kiinni. Kesällä on helpompi pudottaa painoa. Grillaamalla saa hyvää ja kevyttä ruokaa. Grillattu broileri, naudanliha ja kasvikset ovat hyvää ja herkullista kesäruokaa jota voi syödä hyvällä omalla tunnolla. Ja paljon salaattia ja siitä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oikeinpa ei muuta keinoa ole kuin vähentää syömistä ja lisätä liikkumista... Itse olen nyt sillä tavoin pudottanut 8 kiloa ja vähintään toiset pitäs saada pois.. Mutta turha sitä on haikailla hyvänen aika jotain lukion aikaisia mittoja! Raskaudet yms. muuttaa vartaloa, ei se enää samanlaiseksi tule, pitää se hyväksyä. Mutta toki sen hoikemmaksi saa.

ensi hätään 6 kg (että pääsis edes ennen raskautta- tasolle)? Kyllä ne vähätkin kilot voi ressata, varsinkin jos kilot on rumasti sijoittunu niin kuin mulla vatsaan kamalaksi patjaksi!

Niin lähellä mutta niin kaukana on ihannepaino...

on tosi luovuttamista, mutta poikaystävällä on paino pudonnut niillä niin notkeasti, että ajattelin yrittää saada 5 kg pois kahden viikon aikana. Sen jälkeen voisi taas jatkaa omaan tahtiin hiljaksiin laihtumista järkevällä syömisellä.

Painonvartijoita suosittelen kyllä muillekin. Saa syödä hyvää ruokaa, kunhan vaan jaksaa tehdä vaikka pakastimen täyteen. Nyt vähän harmittaa, kun ei saa syödä mitään muuta kuin sitä pussikeittoa, mutta ehkä sitä kerran elämässään 2 vkoa jaksaa.

Vierailija:

Lainaus:

Nyt kun kesä ja kotimaiset ihanat kasvikset saapuvat aion aloittaa " uuden elämän" ja otan itseäni niskasta kiinni. Kesällä on helpompi pudottaa painoa. Grillaamalla saa hyvää ja kevyttä ruokaa. Grillattu broileri, naudanliha ja kasvikset ovat hyvää ja herkullista kesäruokaa jota voi syödä hyvällä omalla tunnolla. Ja paljon salaattia ja siitä se lähtee.

kotiin tilasin esitteet ja laiput ja laput,

punnitsin itse itseni kotona.

(muutama kaveri laihdutti myös samalla...)

yhtään en liikkunut, laskin vaan pisteitä,

eli kuulostaa aika hyvältä jos vielä saisi hieman lisättyä tuota liikuntaa, vaikka kävelyä...

joo, liikaa on.. vaatteet ei mahdu paalle ja ottaa pattiin oikein todella. kauheesti ei vaan ehdi/jaksa/viitsi/pysty liikkumaan ja ruoka vain maistuu.. itseaan niskasta kiini.. hmmm.. sekin on niin paksu ettei oikein kynnet tartu.. Yrittaa pitaa kylla.. ja yksinhan sekaan ei onistu! Jos sen 10 sais ensin pois niin jatkais sitten siita sen seuraavan 10.. ja sitten viela vahan.. tai 10.. jee kuulostaa pitkalle urakalle..

20kg olisi urakkana. Enkä tiedä jaksanko, kun elämä on niin raskasta(perheessä sairautta ja surua), mutta siitä saisi ehkäpä silti iloa ja voimiakin..

sahan kyse on kuitenkin se ruokailutottumusten muuttaminen, mutta kun tuntuu, että kasvikset näyttelevät jo nyt suurta osaa elämässäni ja silti ei tapahdu mitään. En mä sitten tiedä, onko elimistö vähän sekaisin noiden sairastelujen takia. Jos se painokin alkais pudota, kun on mennyt nää influenssat ja muut ohi. Meinaan vaan, että kyllä mulla tällä ruokavaliolla normaalisti on paino pudonnut, mutta nyt ei tosiaan tapahdu mitään.

Mutta elän siinä vakaassa uskossa, että se, mikä on läskinä palanut, on tullut takaisin lihaksina! :D Oon nimittäin huhkinu koko viikon pihahommissa, ihan lapion varressakin välillä.. Ja vaikka painoa ei ole lähtenytkään yhtään, niin onpa paljon parempi fiilis ja reippaampi olo! Ulkoilma tekee gutaa!!

Alkuperäistä kirjoittelunumeroani en muista, mutta sata kiloa elämäniloa on vieläkin lanteissa kiinni.. Ja mikäli ihan tuttavallisiksi äidytään, niin hauska tutustua muihin Tonnikeijuihin, mä olen Kristiina! *kättelee*

Sen verran kokemuksista, että mä olen kans aikoinani laihduttanut painonvartijoiden pisteillä 20 kiloa, mutta raskauden ja kotiäitiyden myötä ne ovat kaikki tulleet takaisin.. Eli mullakin tavoitteena se pyöreät 20 kg.

Tästä on hyvä aloittaa!

-2-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat