Vierailija

Siis en siitä, ettei kukaan kommentoi, vaan ylipäätään. Olisin toivonut lohduttavia ja kannustavia kommentteja, mutta ei :(.

Mitenköhän sitä onnistuu saamaan itsensä näin säälittävään jamaan... Ahdistaa, hermostuttaa, maha on kipee ym.

Kommentit (23)

No joo, itseäni myös jännitti töihin paluu. Oli 3 vuotta putkeen kotona. Mutta ei siinä mennyt kuin päivä pari niin olin taas kuin kotonani!

Kyllä se hyvin menee! Tuo jännitys kuuluu asiaan!

Hyvää työpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähde rohkeasti kohti huomista ja uusia seikkailuja! Ensimmäinen työpäiväsi menee varmasti tosi hienosti, sinun ei tarvitse päteä huomenna vaan saat rauhassa totutella työntekoon. Olet takuuvarmasti hyvä työntekijä ja täyskymppi-ihminen koska olet työpaikkasi saanut! Mieti nyt itsekin, etkö olekin aika hyvä persoona? Et voi mitenkään mokata huomenna koska olet oma hyvä itsesi.

Ota rennosti ja mene rohkeasti eteenpäin! Työpäivän päätteeksi pääset taas turvalliseen kotiin. Ja muuten, ajattele kuinka ihanaa on saada tilipäivänä palkkaa!

Oikein kovasti tsemppiä ja rohkeutta sinulle! USKO ITSEESI! Olet hieno ihminen, olen siitä 100% varma!!!

Mutta hyvin se tulee menemään! Hermoilu varmaan kuuluu asiaan!

Mutta siis varmaan kannattaa laittaa pari kelloa soimaan aamulla, vaikka luulen että suurempi ongelma on se, että heräilet aamuyöstä odottamaan koska kello soi! ;)

En tiedä, mikä masis eilen illalla oikein iski, mutta aamulla oli jo ihan pirteä päivä. Oikein kivasti meni eka päivä, vaikka ei voinut kyllä puhua, mistään pehmeästä laskusta. Ihan täydellä tohinalla mentiin. Onneksi oli lyhyt päivä ja pääsin liukenemaan hyvissä ajoin. Nyt yritän paikkailla tuota aikaisin lähtöä ja valmistella huomista päivää.

Mukavaa kevättä kaikille ja kiitos vielä kerran!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat