Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ystävä ei myöntänyt asiaa suoraan, mutta uskon että asia on melko varmasti näin. Näin sen hänen silmistään ja niistä pienistä asioista mitä hän sanoi.

En pääse hänen luokseen, minulla on pieni vauva enkä voi pyytää kotiinikaan, koska hän vannotti että kertoo joskus kaiken jos lupaan etten kerro kenellekään, eli koska mieheni on täällä...

Voinko kertoa miehelleni epäilyistäni? Olen todella järkyttynyt ja miehenikin varmasti ihmettelee miksi olen näin vaisu. En tiedä miten toimia.

Miten voin auttaa ystävääni?? Poliisille hän ei ole kertonut mitään.

Kommentit (4)

ja olla luottamuksen arvoinen..

kaikkein tärkeintä on se että hän luottaa sinuun ja saa kertoa pahan olonsa jollekkin, sinä voit neuvoa ja ehdottaa että mitä kannattaisi tehdä mutta ei saa painostaa...

mutta kannattaa ehdottaa esim että soittaa Tukinaisen kriisipäivystykseen (puhelin 0800-97899) (www. tukinainen. fi) jonne voi ottaa yhteyttä aivan nimettömänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mieti jos olisit itse hänen tilanteessaan, mitä olisi järkevintä tehdä ja mitä haluaisit, että ystäväsi tekisi. tunnet hänet parhaiten ja sinun täytyy yrittää löytää pikainen keino auttaa. otathan huomioon, että hän voi olla niin tolaltaan, ettei itse löydä tapaa mennä eteenpäin. ja kenties jopa syyllistää itseään, vaikka koskaan syy ei ole raiskatussa!!

voisitko ajatella, että miehesi olisi vauvasi kanssa sen aikaa, että menet käymään? varamaidot pulloon tms.

oma auto tai taksi alle tms. aikaa ei ole kovin paljon hukattavana. hänen pitäisi pikimmiten mennä lääkäriin ja saada asia eteenpäin. ei ole hyvä on jos hän on yksin kotona ja menee suihkuun ja tuhoaa vaatteet tms. pahinta on, että hän voi olla myös vaaraksi itselleen.

tee jotain!

Uusimmat

Suosituimmat